دانلود کتاب صوتی دعای عشرات با صدای سید روح الله باغبان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دعای عشرات اثر محمد قدم‌پور مقدم

دانلود و خرید کتاب صوتی دعای عشرات

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دعای عشرات

کتاب صوتی دعای عشرات حاصل گردآوری محمد قدم پور مقدم است. گویندگی این کتاب صوتی را سیدروح الله باغبان انجام داده و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی دعای عشرات

کتاب صوتی دعای عشرات حاوی یکی از دعاهای بسیار معتبر است. این دعا در بیشتر کتاب‌های دعای شیعه آمده است. گفته شده است که این دعا را امام علی (ع) به امام حسین (ع) آموخت. خواندن آن در هر صبح و شام و به‌ویژه در عصر روز جمعه در روایات تأکید شده است. دعای عشرات، مضامین اخلاقی و اعتقادی مانند اقرار به وحدانیت خدا، نبوت رسول اکرم (ص) و امامت حضرت علی (ع) را در بر گرفته است. وجه نام‌گذاری این دعا به «عشرات» آن است که قسمتی از جملات پایانی آن، باید ۱۰ بار تکرار شود.

شنیدن کتاب صوتی دعای عشرات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران خواندن دعا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی دعای عشرات

به نام خدا که رحمتش بسیار و مهربانى‌اش همیشگى است؛ منزّه است خدا و ستایش خاص خداست و معبودی جز خدا نیست و او از هر وصفی برتر و جنبش و نیرویی نیست جز به مدد خدای والای بزرگ، پاک و منزّه است خدا شب هنگام و به گاه روز، پاک و منزّه است خدا صبحگاهان و به گاه عصر، پاک و منزّه است خدا در شامگاه و بامداد، «پاک و منزّه است خدا آنگاه‌که به شب درآیید و گاهی که به صبح برآیید، ستایش برای اوست در آسمان‌ها و زمین و شب هنگام و گاهی که ظهر می‌کنید، هم او که زنده را از مرده بیرون می‌آورد و مرده را از زنده خارج می‌سازد و به زمین پس از مرگش زندگی می‌بخشد و به همین‌گونه شما هم از قبرها بیرون آورده می‌شوید»، «منزّه است پروردگارت پروردگار عزّت، از آنچه او را بدان وصف می‌کنند و سلام بر رسولان و سپاس خدای را پروردگار جهانیان»؛ منزّه است صاحب فرمانروایی و ملکوت، منزّه است صاحب عزّت و اقتدار، منزّه است دارنده بزرگ‌منشی و عظمت، همان فرمانروای بر حق سیطره‌دار، دارای نهایت پاکی، منزّه است خدای فرمانروای زنده‌ای که هرگز نمی‌میرد... .

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۳۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۳۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان