دانلود کتاب صوتی رحمتی فراتر از حالت عادی با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی رحمتی فراتر از حالت عادی

کتاب صوتی رحمتی فراتر از حالت عادی نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ سایت نگرش نیک و با صدای نازنین آذرسا است.

درباره کتاب صوتی رحمتی فراتر از حالت عادی

این کتاب صوتی که متن یکی از سخنرانی‌های جول اوستین است و در نشر آذرسا به صورت گویا در آمده است یک کتاب مفید است که به شما می‌گوید چطور با بخشش رحمت بزرگی از خداوند شامل حال ما می‌شود.

جول اوستین در این کتاب می‌گوید اگر ما می‌خواهیم رحمت‌های بزرگ‌تری از خداوند را ببینیم باید نسبت به خداوند فرمان‌بردارتر باشیم و حتی مواقعی که خودمان به چیزی نیاز داریم به وعده‌‌های خدا اعتماد کنیم و بخشش کنیم و یا حتی کسی که به ما ظلم کرده را ببخشیم و بندهٔ کاملی برای خدا باشیم.

گستره رحمت الهی

رحمت الهی چه مادی و چه معنوی از وسعت بی حد و حصری برخوردار است که محدود به شخص و یا گروه معین از بندگانش نیست و هیچ استثنایی نمی‌تواند رحمت خدا را مقید کند و هیچ چیزی نمی‌تواند او را مجبور به خودداری از افاضه کند؛ مگر اینکه فرد، خودش، قابلیت دریافت خیری را نداشته و یا مانعی را به سوء اختیار خود، پدید آورده باشد در نتیجه از آن فیض الهی محروم می‌شود.

اگر فردی می‌خواهد بخشیده شود و گناهان وی پوشیده و ندید گرفته شود، باید خودش اهل عفو و گذشت باشد. عفو به معنی نگرفتن حق و حقوق خود، گذشت از گناه و خطا، تسامح، مدارا، اغماض نسبت به دیگری است، بخشش و عفو از با ارزش‌ترین مصادیق فضیلت اخلاقی انسان است.

نیاز انسان به هم نوع خود و نیازهای زندگی اجتماعی برای او از یک طرف، و تفاوت‌های متنوع آنان با یکدیگر از طرفی دیگر، جایگاه و اهمیت عفو و بخشش از خطاهای یکدیگر را نشان می‌دهد؛ زیرا برقراری رابطه دوستانه و صمیمی بین هم‌نوعان بدون عفو و گذشت، امکان‌پذیر نیست.

برخی از فواید عفو و گذشت خطاهای خود و دیگران

گذشت و عفو باعث اصلاح امور می‌شود

عفو و گذشت باعث می‌شود جلوی تسلسل زشتی‌ها و ظلم‌ها گرفته شود. عفو و گذشت باعث اصلاح قلوب و برطرف‌شدن کینه‌ها و دشمنی‌ها می‌شود. بخشش باعث شرمنده‌شدن و سرافکندگی طرف مقابل می‌گردد. فرد خطاکار معمولاً بعد از خطا دچار عذاب وجدان می‌شود. شما که می‌بخشید، او شرمنده‌تر می‌شود و تا آخر عمر احسان شما را فراموش نمی‌کند.در مقابل، انتقام منجر به ایجاد کینه در دل طرف مقابل شده و او را برای برخوردی بزرگ‌تر و دردآورتر تحریک می‌کند.

گذشت و عفو باعث برخورداری از رحمت الهی می‌شود

همه به انواع رحمت‌ها و مهربانی‌های خداوند نیاز دارند. بدون رحمت الهی مشکلات زیادی سراغ ما خواهد آمد. یکی از راه‌های جلب رحمت الهی، بخشش و گذشت دیگران است. خدا بنده‌های خود را دوست دارد و لطف به بندگانش را لطف به خود می‌داند و آنها را جبران می‌کند. بنابرین هنگامی که ببیند انسانی از خطا و لغزش بنده او می‌گذرد، درصدد جبران برمی‌آید و رحمت خاص خود را شامل حال او می‌کند.

در این کتاب جول اوستین بیان می‌دارد که با درک دستورهای خداوند در زمینه بخشش دیگران و یا بخشیدن بخشی از مال و دارایی که حتی خود به آن نیاز داریم به دیگران می‌توانیم منتظر رسیدن رحمت های بزرگ‌تری به زندگی‌مان شویم. رحمت‌هایی که هرگز فکرش را نمی‌کردیم.

خواندن کتاب صوتی رحمتی فراتر از حالت عادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌توانید شامل رحمت‌های شگرف خداوند قرار بگیرید حتما این کتاب صوتی با ارزش را بشنوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۳ دقیقه

حجم

۴۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان