دانلود کتاب صوتی چطور به خدا نگاه کنیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی چطور به خدا نگاه کنیم

کتاب صوتی چطور به خدا نگاه کنیم؛ دیدمان به خداوند و نعماتش چگونه باید باشد از جول اوستین و با گویندگی نازنین آذرساست که سایت نگرش نیک و نازنین آذرسا به عنوان ناشر مؤلف آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چطور به خدا نگاه کنیم

وقتی که از تأثیر خدا در زندگی انسان صحبت می‌کنیم، ممکن است نگاهمان، نگاه فلسفی باشد که ببینیم در عالم تکوین خداوند چه اثری در زندگی انسان دارد. از این منظر همهٔ هستی ما و همهٔ آنچه که ما در پیرامون خود می‌بینیم، مخلوقات الهی هستند. به تعبیر دقیق‌تر، این‌ها فیض مستمر الهی هستند که یک لحظه هم اگر این فیض قطع شود، نه ما خواهیم بود و نه آنچه که پیرامون ما وجود دارد! اما یک نگاه دیگر، نگاه ایمانی به این مسئله است. حال اگر این ایمان، ایمان به خدا باشد در رفتار ما متجلی می‌شود؛ یعنی در واقع بین علم، ایمان و رفتار نوعی تأثیر و تأثر متقابل وجود دارد و به اندازه‌ای که کسی به خدا ایمان دارد به همان اندازه در رفتارهای او تأثیر و تأثر پیدا می‌کند. اگر ما واقعاً خدا را مسبب همه‌چیز ببینیم آن موقع رفتار ما با دیگران، با کسی که چنین نمی‌بیند، متفاوت می‌شود.

این کتاب صوتی دقیقاً دربارهٔ همین نگاه به خداوند است. متن این کتاب صوتی برگرفته از یکی از سخنرانی‌های جول اوستین است که در سال ۲۰۲۱ برگزار کرده است. در این سخنرانی جول اوستنی دربارهٔ رحمت بی‌انتهای خداوند نسبت به بندگانش می‌گوید. همان رحمتی که باعث می‌شود حتی خطاکارترین بندگانش را از منجلاب گناه و آلودگی نجات دهد و به آن‌ها بخشش و رحمت و محبت خود را ارزانی دارد.

جول اوستین می گوید خداوند ما خدایی مهربانی و لطیف است. او کسی است که از بدترین گناهان ما می‌گذرد. گناهانی که شاید خود ما به راحتی نمی‌توانستیم از آن‌ها بگذریم می‌بخشد.

او در این کتاب در رابطه با لطف بی‌قید و شرط خداوند نسبت به بندگانش می‌گوید. خداوند راه بازگشت را توأم با امیدواری به روی همه گناه‌کاران می‌گشاید، و با لحنی آکنده از نهایت لطف و محبت، آغوش رحمتش را به روی همگان باز کرده، و فرمان عفو آن‌ها را صادر کرده است.

در این کتاب صوتی می‌شنوید که دعا چیست؟ پروردگار عالم فرموده است: از من بخواهید

در باب گزینش راه تقدیر، انتخاب با شماست، اما نقش هدایت و کمک الهی را حتماً باید در نظر داشت. گاهی شما برای انجام کاری خسته می‌شوید، از خدای متعال نیرو می‌خواهید، خدا هم به شما نیرو می‌دهد و راه می‌افتید. گاهی در یک انتخاب دچار مشکل می‌شوید، از خدای متعال هدایت و دستگیری می‌خواهید، خدا هم شما را هدایت می‌کند. یکی هم هست که در آن شرایط از خدا نیرو نمی‌خواهد، نیرو هم گیرش نمی‌آید؛ از خدا هدایت نمی‌خواهد، هدایت هم گیرش نمی‌آید. پروردگار عالم به ما فرموده است از من بخواهید؛ هدایت بخواهید، کمک بخواهید، توفیق بخواهید.

دعا همیشه همراه با امید به اجابت است. رابطهٔ دعا، رابطه قلبی شما با خداست. دعا، یعنی خواستن و خدا را خواندن. خواستن، یعنی امیدواری. تا امید نداشته باشید، از خدا چیزی را درخواست نمی‌کنید. انسان ناامید که چیزی طلب نمی‌کند. پس دعا یعنی امید که ملازمِ با امید به اجابت است. این امید به اجابت، دل‌ها را مُشتعل می‌کند و منوّر نگه می‌دارد.

شنیدن کتاب صوتی چطور به خدا نگاه کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند به طریقی نو و عارفانه به خداوند بنگرند و با او راز و نیاز کنند پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۴۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۱ دقیقه

حجم

۴۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان