دانلود کتاب صوتی نزدیک بینی بازاریابی با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نزدیک بینی بازاریابی اثر تئودور لویت

دانلود و خرید کتاب صوتی نزدیک بینی بازاریابی

نویسنده:تئودور لویت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی نزدیک بینی بازاریابی

کتاب صوتی نزدیک بینی بازاریابی نوشتهٔ تئودور لویت و ترجمهٔ ایوب احمدیان و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بسته همراه مدیران؛ دانشکده کسب و کار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی نزدیک بینی بازاریابی

کتاب صوتی نزدیک بینی بازاریابی نوشتهٔ تئودور لویت کتاب دوم از مجموعه مقالات هاروارد است. وقتی از مدیریت به مثابه علم سخن به میان آید، مدیران مجرب به خوبی می‌دانند که تصمیمات و تدابیر راهبردی به شرایط وابسته‌اند. هیچ‌کس بهتر از تئودور لویت متوجه این امر نشده است. او استاد مدرسه کسب‌وکار هاروارد و ملقب به پدر بازاریابی، از دانش خود برای کمک به کسب‌و‌کارهای گوناگون بهره می‌برد.

لویت با انتشار مجموعه مقالاتش در نشریهٔ هاروارد بیزینس ریویو با بینشی قوی و نگارشی جذاب خوانندگان و شنوندگان را به بازنگری افکار منسوخ خود دربارهٔ موضوعات مهم فراخواند تا آنان بهتر بتوانند به نیازهای مشتریان پاسخ دهند. او در کتاب نزدیک‌بینی این ایده را به چالش می‌کشد که شرکت برای رونق خود باید محصول‌محور باشد. او این ایده را با نمونه‌های واضح اثبات می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی نزدیک بینی بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

وقت زیادی ندارید؟ با شنیدن مجموعه کتاب‌های کسب‌وکار هاروارد دانش و مهارت‌های ضروری کسب‌وکار خود را به سرعت بالا ببرد. چه به یک دوره و چه به تجدید نظر کوتاه نیاز داشته باشید. هر کتاب در این مجموعه یک شروع مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا به یک موضوع مدیریت کلیدی را به سرعت بیاموزید. توصیه‌هایی که می‌توانید برای متخصصان جاه‌طلب و مدیران مشتاق خواندنی و کاربردی باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۸۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۸۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان