دانلود کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ با صدای نازیما حسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ اثر دبی مندل

دانلود و خرید کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

نویسنده:دبی مندل
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ نوشتهٔ دبی مندل و ترجمهٔ آرتمیس مسعودی است. نازیما حسینی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ حاوی ۷ گام است. این کتاب گفته است که برداشتن این گام‌ها به زنان کمک می‌کند تا از استرس رها شوند، اعتمادبه‌نفس داشته باشند و نقطهٔ تعادلی میان انجام و رسیدگی به کارها و داشتن یک زندگی عالی و عاری از استرس پیدا کنند. دبی مندل گفته است که به نظر می‌رسد کار زنان هیچ‌وقت تمام نمی‌شود؛ حتی یک روز استراحت هم در قرارداد ناگفتهٔ زندگی آن‌ها وجود ندارد. خانم‌ها باید در روزهای تعطیل هم کار کنند و چه بسا کارشان بیشتر از کار بیرون از خانه باشد، اما این جمله که کار زنان هیچ‌وقت تمام نمی‌شود، صرفاً یک عبارت نیست؛ بلکه بخشی از شعری است که «مارتا بالارد» در سال ۱۷۹۵ میلادی سروده است. آیا قرار است زنان به این‌طور زندگی‌کردن ادامه دهند؟ آیا باید جمله‌هایی مانند باید عجله کنم، کار دارم، کارهایم تمام نمی‌شود و... ورد زبان زنان باشد؟ با این کتاب صوتی قرار است بیاموزیم چطور استرسی که قرن‌ها است با خود حمل می‌کنیم، کنار بگذاریم. دبی مندل در این کتاب صوتی از ما می‌خواهد که اولین گام را برداریم؛ آگاهی به اعتیادمان به استرس و پذیرفتن آن. پس از آن قدم‌گذاشتن در مسیر خداحافظی با استرس و اعتیاد به استرس آسان می‌شود؛ البته باید مطالب کتاب را بشنوید؛ شاید حتی لازم باشد آن‌ها را در زندگی شخصی خود بارها بررسی کنید و ببینید چقدر موفق به انجام آن‌ها شده‌اید و چقدر ناموفق بوده‌اید. ما با بازیابی هویتمان می‌توانیم استرس را کنار بزنیم.

شنیدن کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آیا شما هم به استرس اعتیاد دارید؟

«امروزه زنان، در قبال خانواده، خانه و شغل خود مسئولیت سنگینی بر عهده دارند. اغلب اوقات، احساس می‌کنیم آنقدر برای انجام فعالیت‌های مختلف در رفت و آمد بوده‌ایم که فرسوده شده‌ایم و از پا افتاده‌ایم. عجیب آن که این شرایط را نوعی پیشرفت به حساب می‌آوریم. باید از خود دو سؤال بپرسیم:

آیا راضی هستم؟

آیا با این کار شادتر هستم؟

خب، مطمئنآ مردان شادترند. نتایج دو پژوهش که در دانشگاه پرینستون و پنسیلوانیا انجام شده است نشان می‌دهد شادی بتدریج و با گذشت زمان از زنان به مردان منتقل شده است. در دهه ۱۹۷۰، زنان 'کمی' از مردان شادتر بودند اما اکنون، مردان این جایگاه را تصاحب کرده‌اند. علت این جابجایی، آن است که اکنون مردان از انجام دادن فعالیت‌های ناخوشایند دست کشیده‌اند، بیشتر استراحت می‌کنند و از نظر کیفی زمان بیشتری را به خانواده اختصاص می‌دهند. اما پژوهش‌ها نشان می‌دهد که زنان امروز، نسبت به زنان چهار دهه پیش، وظایف پیچیده‌تری را بر عهده گرفته‌اند. آنها کار خانه را به کار حقوق‌بگیری تبدیل کرده‌اند، اما این به آن معنا نیست که کار خانه حذف شده است. فهرست کارهای روزانه زنان مفصل‌تر شده است، اما تعداد ساعات بیداری برای انجام دادن همه آن کارها افزایش پیدا نکرده است.

وقتی زنان نمی‌توانند همه موارد فهرست کارهای روزانه خود را انجام دهند، استرسی را تجربه می‌کنند که به بی‌خوابی شبانه و گذراندن روزهایی پر از احساس بدبینی و بی‌کفایتی منجر می‌شود. نتایج بررسی‌ها بر این نکته تأکید دارد که از آنجا که امروزه زنان فرصت موفقیت در بسیاری از زمینه‌های تازه را دارند، به این باور رسیده‌اند که اگر در خانه، در امر ازدواج و در کار خود 'تک تک وظایف را به نحو احسن' انجام ندهند، به آن معنی است که از عهده آنها بر نیامده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۷۵۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۷۵۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان