دانلود کتاب صوتی کتابماه روان شناسی هنر (شماره اول) با صدای اعظم فراهانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی کتابماه روان شناسی هنر (شماره اول)

کتاب صوتی کتابماه روان شناسی هنر (شماره اول) نوشتهٔ علی شمیسا است. محمد حسین سامانی پور و اعظم فراهانی و سیامک صانعی و مبینا فلاح زاده و سمیه حسینی و فاطمه عرب و الهام نقوی گویندگی این مجموعه مقالهٔ صوتی را انجام داده‌اند و نشر روانشناسی جامعه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی کتابماه روان شناسی هنر (شماره اول)

می‌دانیم که راه‌های بسیاری برای خلق هنر وجود دارد. نقاشی، نویسندگی، مجسمه‌سازی، فیلم‌سازی، عکاسی، طراحی، آهنگسازی و... تنها چند نمونه از مدیوم‌هایی هستند که نام هنر بر آن‌ها اطلاق می‌شود. شما هنگام خلق هر اثری، ناخودآگاه خود را بهتر درک می‌کنید؛ حتی ممکن است با دیدن یک فیلم یا یک تابلوی نقاشی، حسی در درونتان بیدار شود که قبلاً برایتان ناشناخته بوده است. هنر بیش از هر چیز به شما کمک می‌کند خودتان را بهتر بشناسید. فروید و یونگ،‌ هر دو روان‌شناسانی بودند که به تأثیر هنر بر روان انسان باور داشتند. آثار این روان‌شناسان گواهی است برای این موضوع. کتاب صوتی کتابماه روان شناسی هنر (شماره اول) به هنر پرداخته است. این کتاب صوتی که ۲۵ مقاله به زبان تخصصی اما ساده را در بر گرفته، سؤالات و دغدغه‌های ما در حوزهٔ روان‌شناسی هنر را برطرف کرده است. در این کتاب‌ماه، به موضوعات جذاب و کاربردی روان‌شناسی هنر مانند هنردرمانی، تأثیر هنر بر سطح اضطراب، نحوه‌ٔ آفرینش هنری و... پرداخته شده است. 

شنیدن کتاب صوتی کتابماه روان شناسی هنر (شماره اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد هنر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی کتابماه روان شناسی هنر (شماره اول)

«چهار سال قبل از همه‌گیری کووید ۱۹ سازمان بهداشت جهانی گزارش داد که از هر ۵ نفر یک نفر افسردگی یا اضطراب را تجربه می‌کند. یک نظرسنجی در کانادا که در سال ۲۰۱۸ انجام شد، نشان داد که ۴۱ درصد از کانادایی‌ها دچار اضطراب هستند و حدود یک‌سوم آن‌ها تشخیص اختلال اضطرابی دارند یا برای درمان اضطراب داروهای ضدافسردگی مصرف می‌کنند. اختلالات اضطرابی شامل ترس، به‌عنوان پاسخی به یک تهدید جسمی یا محیطی واقعی یا فرضی است. آن‌ها از نظر فیزیکی با تنش عضلانی یا هشیاری برای آمادگی در برابر خطرات آینده مرتبط هستند.

در عمل هنردرمانی، هنرسازی مانند نقاشی، طراحی، مجسمه‌سازی، مدل‌سازی گِل به‌عنوان فرصتی برای بیان تخیلی، واقعی یا خودانگیخته در نظر گرفته می‌شود. تجربه‌ای که در طول زمان می‌تواند منجر به رضایت شخصی، بازیابی عاطفی و تحول شود. فاصله‌گیری روان‌شناختی از یک احساس در حین خلق هنر ممکن است تنظیم شناختی احساسات را با توسعه‌ی درک فراشناختی از تجربیات بهبود ببخشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۴۰۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۴۰۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۹,۵۰۰
تومان