دانلود کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری اثر جو پولیتزی

دانلود و خرید کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری

کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری نوشتهٔ جو پولیتزی و نیوت برت و ترجمهٔ سعید زرگریان است. میلاد فتوحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری

موتورهای جست‌وجویی مانند گوگل، محتوا را آن‌چنان مردمی کرده‌اند که هر کس کمی محتوای خوب و قدری آگاهی از موتورهای جست‌وجو داشته باشد، می‌تواند محتوایش را در صفحهٔ اول قرار دهد. خریداران اطلاعات را سریع می‌خواهند و موتورهای جست‌وجو کمکشان می‌کنند تا به آن دست یابند. معنای همهٔ این‌ها آن است که فرصت دارید محتوای باکیفیت خودتان را جایگزین رسانه‌هایی کنید که در گذشته حیاتی بودند. شرکتتان می‌تواند به رهبر فکری جدید مشتریان احتمالی پرتعدادتان تبدیل شود که پذیرای محتوای عالی از منابع جدیدند. کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری از نظریه‌هایی کاربردی دربارهٔ چگونگی پرداختن به واقعیت‌های جدید مربوط به خریداران سخن گفته است. این کتاب صوتی راهنمای شـما برای بازاریابی محتوایی اسـت. نویسندگان این کتاب، سال‌ها در زمینهٔ تولید محتوا فعالیت کرده و حاصل تجربیاتشان را در این کتاب گرد آورده‌اند. جو پولیتزی، نویسنده و سخنران و مبلغ بازاریابی محتوایی بوده است. او خودش را وقف این کرده که به شـرکت‌ها کمک کند با تولید محتوای بهتر سودشان را افزایش دهند. در ِسال ۲۰۰۸، او به‌پاس اقداماتش توسط «اَِمریکن بیزینس مدیا» به‌عنوان مبتکر رسانه‌های سفارشی انتخاب شد. نیوت برت که رئیس بخش راهبردهای بازاریابی محتوایی «وویجر مدیا» اسـت، با بیش از ۲۵ سال سابقه، نشریه‌هایی را برای شرکت‌های «پنتون مدیا» و «ساوتِوست فلوریدا بیزنِس»، «سی‌اِم‌پی» و «زیف‌دیویس» تولید کرده اسـت.

شنیدن کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی خلق محتوا، خلق مشتری

«با ایجاد تغییرات شگرف در رفتارهای اساسی خریداران، روش‌های قدیمی بازاریابی هم گران‌تر شده‌اند و هم کم‌اثرتر. این واقعیت جدید ایجاب می‌کند که ذهنیت بازاریابی در مؤسسات ناسودبر نیز درست به‌اندازه‌ی سازمان‌های تجاری تغییری شگرف داشته باشد. در حقیقت، از آن‌جا که مؤسسات ناسودبر به‌لحاظ اقتصادی در مضیقه‌اند، باید از قران قران پولی که برای بازاریابی هزینه می‌کنند نهایت بهره را ببرند. آن‌طور که مرکز دیوید لورنس نشان می‌دهد، ایجاد وبسایت و خبرنامه‌ای سرشار از محتوا می‌تواند در عین داشتن بودجه‌ای بسیار محدود در نتایج بازاریابی، تفاوتی چشمگیر و سنجش‌پذیر ایجاد کند.

خوشبختانه، تغییر به‌سمت بازاریابی محتوایی، مؤسسات ناسودبر دچار محدودیت مالی را قادر می‌سازد تا با مراجعانشان به‌شکلی تأثیرگذار، پربازده و ارزان ارتباط داشته باشند. با ارائه‌ی اطلاعات مرتبط و متقاعدکننده به مراجعان فعلی و احتمالی، مؤسسات ناسودبر می‌توانند پیش از آنکه این مشتریان حتی گوشی تلفن را بردارند یا به مؤسسه مراجعه کنند، با آن‌ها ارتباطی مستحکم برقرار سازند. این برای مراجعانی که به دلایل منطقی مایل نیستند نخستین گام را به‌سمت دریافت کمک بردارند فوق‌العاده مهم است.

به‌علاوه، تعامل آنلاین با خیران و داوطلبان احتمالی برای سازمانی همچون مرکز دیوید لورنس که به‌شدت به حمایت و مشارکت فعال جامعه وابسته است، اهمیت بسیار زیادی دارد. آن پیامرسانی و تصویرسازی گرم و مثبتی که نظر مراجعان احتمالی را جلب می‌کند به همین اندازه نیز برای اعضای سخاوتمند جامعه که رشد و شکوفایی مؤسسه را ممکن می‌سازند جذبه‌ای قدرتمند دارد.

فهرست مطالب کتاب»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۴۹۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۴۹۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان