دانلود کتاب صوتی چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند با صدای مرجان عابدینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند اثر باربارا پيز

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند

معرفی کتاب صوتی چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند

کتاب صوتی چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند نوشتهٔ باربارا پیز و آلن پیز و ترجمهٔ نسرین گلدار و ناهید رشید و با صدای مرجان عابدینی است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند

زنان از همان ابتدا به عنوان حمل‌کننده و مادر بچه و مدافع خانواده بوده‌اند و در نهایت مغزشان جهت پرورش دادن، صحبت و مراقبت از اطرافیان در زندگی‌شان برنامه‌ریزی شده است. مردان دارای خصوصیاتی کاملا متفاوت‌اند. آنها شکارچی، تعقیب‌کننده، محافظ، نان‌آور و حلال مشکلات بوده‌اند. این معنایش آن است که مغز زنان و مردان برای عملکردها و اولویت‌های متفاوتی طراحی شده است و تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

اختلاف میان جنس‌ها و جنسیت‌ها، نفهمیدن و درک نکردن یکدیگر و درگیریشان با هم حتی در قرن بیست و یکم نیز در زندگی همه ما وجود دارد. در حال حاضر علم توضیحات کاملی دارد در مورد اینکه چرا زنان خیلی زیاد حرف می‌زنند و یا اغلب بدون اینکه به نکته اصلی بپردازند به حاشیه می‌روند و یا تمایل دارند همه چیز را در مورد کسانی که اطرافشان هستند بدانند.

فاصله میان دو جنسیت مذکر و مؤنث، سوءتفاهم‌ها و اختلاف‌ها و تعارض‌هایی که صورت خارجی پیدا می‌کنند، حتی در قرن بیست و یکم، به همان اندازه دوران آدم و حوا به قوت خود باقی هستند. در سه دهه اخیر که درباره‌ تفاوت‌های میان زنان و مردان بررسی‌های دقیق صورت گرفته صدها فیلم و هزاران کتاب و برنامه تلویزیونی، ده‌ها هزار همایش و کنفرانس، به انبوه سؤالاتی جواب داده‌اند که توضیح می‌دهد چرا زنان و مردان متفاوت از یکدیگر رفتار می‌کنند. نامه‌ها، تماس‌های تلفنی و نامه‌های الکترونیکی اینترنتی، جملگی حکایت از آن دارند که زنان و مردان از رفتارهای یکدیگر گیج شده‌اند و تقریباً نمی‌دانند که با این رفتارها چگونه برخوردهایی باید داشته باشند. به همین دلیل بود که نویسندگان کتاب چرا مردها دروغ می‌گویند و زن‌ها گریه می‌کنند را نوشتند. در این کتاب به حدود ۴۰ سوال که خوانندگان کتاب‌ها و بینندگان برنامه‌های مختلف در جهان بیش از همه به آن‌ها اشاره می‌کنند جواب داده‌ شده است. نویسندگان سعی کرده‌اند برای جواب دادن به این پرسش‌ها از تجربه‌های شخصی، بررسی‌ها و پژوهش‌های به‌عمل‌آمده، از تازه‌ترین مطالعات صورت گرفته، از علوم حاضر و سرانجام از عقل سلیم استفاده کنند. کتاب صوتی چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند کمک می‌کند تا درک بهتری از تفاوت جنسیت‌ها داشته باشید.

فصل‌های این کتاب از این قرار هستند:

فصل یک: نق زدن

فصل دوم: هفت کاری که مردان می‌کنند تا زنشان را دیوانه کنند

فصل سوم: چرا زن‌ها گریه می‌کنند (خطرات باج طلبی احساسی)

فصل چهارم: محرمانه‌ترین نظام امتیازگیری خانم‌ها

فصل پنجم: هفت رمز و راز مربوط به مردها

فصل ششم: زن دیگر- مادر شوهر

فصل هفتم: رمز و راز زنان در استفاده از کلمات

فصل هشتم: جاذبه‌های جنسی زنانه

فصل نهم: چرا مرد‌ها دروغ می‌گویند

فصل دهم: وقتی شکارچی تیر و کمانش را آویزان می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی چرا مردان دروغ می گویند و زنان گریه می کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به همهٔ زنان و مردان پیشنهاد می‌کنیم.



نظرات کاربران

n1995ch
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

از عنوانش مشخصه که این کتاب زرده

مهدی
۱۴۰۲/۰۶/۱۷

من این کتاب را نخواندم و احتمالا هیچ وقت نخوانم چون در دسته علاقه مندی هایم نیست ولی دوستان از روی عنوان یک کتاب نمی شود در مورد آن قضاوت کرد

کاربر 7211471
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

این کتاب برای شناخت جنس مخالف نوشته شده و توصیه میکنم گوش کنید البته قیمتش یکم زیاده بنظرم ولی درکل خوبه و کار آمد و برای ازدواج و رابطه کارایی زیادی داره 5 ستاره دادم که اون یک ستاره هارو

- بیشتر
pegkam
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

کتابی که نه فقط یکبار چندبار باید خواند تا باورهای کلیشه ای ما در همه جوامع درباره جنسیت ها بشکند.

کاربر 7254864
۱۴۰۲/۰۶/۳۱

خوب هست

۱۴۰۲/۰۶/۱۶

نخوندمش ولی از اسمش معلومه مضخرفه

زمان

۱۰ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۵۸۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۵۸۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
تومان