دانلود کتاب صوتی خط قرمزهای رابطه با صدای سپیده مالمیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خط قرمزهای رابطه اثر ندرا گلاور تواب

دانلود و خرید کتاب صوتی خط قرمزهای رابطه

معرفی کتاب صوتی خط قرمزهای رابطه

کتاب صوتی خط قرمزهای رابطه نوشتهٔ ندرا گلاور تواب و ترجمهٔ مینا فتحی است. سپیده مالمیر گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خط قرمزهای رابطه

کتاب صوتی خط قرمزهای رابطه برای ما توضیح داده است که برای حفظ تعادل در زندگی، کار، لذت‌بردن از داشته‌ها، دوستان، خانواده و همچنین مدیریت رفتارهای آدم‌های سمی پیرامون خود، به چارچوب‌گذاری در روابطمان نیاز داریم، اما آیا مطمئن هستیم معنای رابطهٔ سالم و چارچوب و خطوط قرمز را به‌درستی می‌دانیم؟ آیا می‌دانیم چگونه انتظارات و خواسته‌ها و حد مرزهایمان را به‌صورتی شفاف و صریح، برای دیگران مطرح کنیم؟ آیا می‌دانیم چگونه به انتظار و درخواست‌های نابه‌جای اطرافیان «نه» بگوییم؟ آیا به‌درستی با روش گفت‌وگوی مؤثر و شفاف که حق ماست، آشنا هستیم؟ اگر پاسخمان به برخی یا تمام این موارد خیر است، کتاب صوتی حاضر، با ارائهٔ راهکارهای عملی و توصیف روش‌های مرزگذاری با افرادِ مختلف زندگیمان، دریچه‌های آگاهی و آرامش در روابط را به رویمان می‌گشاید؛ طوری که گویا تابه‌حال با آن‌ها آشنا نبوده‌ایم.

شنیدن کتاب صوتی خط قرمزهای رابطه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ندرا گلاور تواب

ندرا گلاور تواب نویسنده، روان‌درمانگر و مددکاری آمریکایی است که در شبکه‌های اجتماعی خود از سلامتِ روان و روابط صحبت کرده است. او مباحث خود را در اینستاگرام به‌شکلی ساده و کوتاه بیان کرده و همین موضوع سبب شده تا دنبال‌کنندگان بسیاری در این شبکهٔ اجتماعی داشته باشد. دست‌یافتن به اهداف واقع‌بینانه، بخشش و... از مباحثی هستند که او در صحبت‌هایش به آن‌ها پرداخته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۶۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۵۶۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۵,۸۰۰
تومان