دانلود کتاب صوتی هنر متقاعدسازی با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر متقاعدسازی اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر متقاعدسازی

معرفی کتاب صوتی هنر متقاعدسازی

کتاب صوتی هنر متقاعد سازی نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ موعود کوهکن و با صدای مهدی سعادتی است و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هنر متقاعد سازی

در کتاب صوتی دربارهٔ هنر متقاعدسازی، روش‌های موثر و کارآمد برای متقاعدسازی دیگران آموزش داده می‌شود. این کتاب صوتی شامل تکنیک‌ها، استراتژی‌ها و نکاتی است که به شما کمک می‌کند تا بهترین روش برای متقاعدسازی دیگران را پیدا کنید و بتوانید نتایج موفقیت‌آمیزی کسب کنید.

با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید به شکلی موثر و کارآمد صحبت کنید تا بتوانید هرگونه بحث یا مذاکره‌ای را به بهترین شکل پیش ببرید.

شنیدن کتاب صوتی هنر متقاعد سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و کسب‌وکار و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) به سال ۱۹۶۰، در خانواده‌ای گمنام و فقیر دیده به جهان گشود. پس از گذراندن مدارج ابتدایی تحصیل، به حرفه‌های گوناگونی روی آورد اما در هیچ‌کدام به موفقیت چشمگیری دست نیافت. به گفته‌ی خودش، تا سن بیست‌ودو سالگی، تنها صاحب یک سرپناه بسیار کوچک بود. علاوه بر دشواری‌های اقتصادی، پُرخوری نیز بلای جان او شده بود. تا جایی که در مقطعی وزنش از صدوبیست کیلوگرم نیز تجاوز کرده بود!

با این حال او حتی در سخت‌ترین شرایط، خیال بزرگ‌ترین موفقیت‌ها را در سر می‌پروراند. همین روحیه‌ٔ جاه‌طلبانه، او را مصمم به کاهش وزن کرد. او پس از مطالعه‌ٔ کتاب‌های ورزشی و پی‌بردن به بی‌فایده‌بودن آن‌ها، تصمیم گرفت افرادی را که در زمینه‌ٔ پرورش اندام سرآمد بودند، الگوی خود قرار دهد و از دستورالعمل‌های آنان پیروی کند؛ این کار جواب داد و آنتونی رابینز ظرف مدت زمانی کوتاه، به وزن ایده‌آل خود رسید.

شیوه‌ٔ ابتکاری رابینز در کاهش وزن که مبتنی بر روش‌های انگیزشی و عمدتاً روحی و روانی بود، سرمشق او برای تحقیق بیشتر درباره‌ٔ امکان رسیدن به موفقیت‌های گوناگون از طریق شیوه‌های ذهنی و روانشناسانه شد. این بررسی‌ها سرانجام از او متفکری قدرتمند ساخت که در کتاب‌های متعدد خود، مخاطبینش را به سوی بلندترین قله‌های کامیابی هدایت می‌کند.

زبان پرشور و ایده‌های جسورانه و لحن جذاب آنتونی رابینز، مطالعه‌ٔ آثار وی را برای طیف گوناگونی از خوانندگان جذاب نموده است. شهرت رابینز در ایران، عمدتاً به سلسله کتاب‌های موفقیت او برمی‌گردد که توسط ناشرین متعدد به چاپ رسیده است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

royal😍
۱۴۰۳/۰۱/۲۹

کتاب ب نکات خوبی درمورد فروش اشاره کرده بود، همینطور لحن و صدای گوینده عالی بود انگار در سمینار بودی و گوش میدادی

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۴۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۴۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان