دانلود کتاب صوتی حد و مرزت را تعیین کن تا آرامش را بیابی با صدای آزاده اکبری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حد و مرزت را تعیین کن تا آرامش را بیابی اثر ندرا گلاور تواب

دانلود و خرید کتاب صوتی حد و مرزت را تعیین کن تا آرامش را بیابی

معرفی کتاب صوتی حد و مرزت را تعیین کن تا آرامش را بیابی

کتاب صوتی حد و مرزت را تعیین کن تا آرامش را بیابی نوشتهٔ ندرا گلاور تواب و ترجمهٔ سارا ثابت است. آزاده اکبری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و کتاب کوله پشتی آن را منتشر کرده است. این اثر حاوی راهنمایی برای کامیابی در ارتباط با دیگران است.

درباره کتاب صوتی حد و مرزت را تعیین کن تا آرامش را بیابی

کتاب صوتی حد و مرزت را تعیین کن تا آرامش را بیابی، به یکی از اساسی‌ترین نیازها در زندگی اجتماعی امروز پرداخته است؛ روابط با دیگران. این اثر صوتی بر این نکتهٔ مهم و اساسی پرداخته که چگونه می‌توانیم در این ارتباط که هم‌اکنون شکل‌های پیچیده‌تری هم به خود گرفته، حدومرزمان را با دیگران مشخص کنیم. نویسنده در این اثر با تعریف‌هایی جامع و مرتبط با واقعیت، راهی ساده و درعین‌حال قدرتمند برای تعیین حدومرزهایی سالم در جنبه‌های مختلف زندگی ارائه داده و در این مسیر نیز از آخرین دستاوردهای علمی زمان خود در حوزهٔ درمان شناختی - رفتاری بهره گرفته است. ندرا گلاور تواب (روان‌درمانگر و متخصصص رشتهٔ روابط) در فصل‌های کتاب حاضر، با بهره‌گیری از فضای روایت داستانی، شرایط و موقعیت‌های زندگی واقعی و روزمره مرتبط با «ارتباط» را برای مخاطبانش برجسته کرده است. در این کتاب داستان‌هایی می‌شنوید که به شما کمک می‌کند درک عمیق‌تری از چگونگی آشکارشدن مسائل تعیین حدومرز در زندگی واقعی داشته باشید. این داستان‌ها، داستان‌هایی واقعی از تعاملات نویسنده با مراجعه‌کنندگانش هستند.

این اثر صوتی از ۲ بخش اصلی و ۱۵ فصل تشکیل شده است. بخش نخست این کتاب تمرکز خود را بر شناخت مرزهای سالم ارتباطی و آگاهی از آسیب‌های مخدوش‌شدن آن‌ها قرار داده است. این بخش را باید به‌نوعی طرح مسئله در نظر بگیرید؛ بنابراین نویسنده در بخش دوم کتاب به‌سراغ ارائهٔ راهکارها برای برخورد با موقعیت‌ها رفته است. او در این بخش، به‌طور مشخص به نهادها و موقعیت‌هایی که ارتباط و مرز در آن‌ها پررنگ‌تر می‌شود، اشاره کرده است؛ خانواده، روابط عاطفی، دوستی، کار، فناوری و شبکه‌های اجتماعی. در نهایت فصل پایانی کتاب با عنوان «چه باید کرد؟» آمده است.

شنیدن کتاب صوتی حد و مرزت را تعیین کن تا آرامش را بیابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی حد و مرزت را تعیین کن تا آرامش را بیابی

«تعیین مرزهایتان ایندا ممکن است ناخوشایند باشد. ممکن است احساس گناه کنید و از خودتان بپرسید که آیا کار درستی انجام می‌دهید یا نه. اما به هر حال مرزهایتان را تعیین کنید. احساس ناخوشایند را پشت سر بگذارید و حتی در هنگام احساس ترس از این کار دست نکشید؛ خودتان را به چالش می‌کشید تا سالم‌تر باشید و روابط سالم‌تری داشته باشید. تردید بخشی از این فرآیند است و احساس ناامنی هنگام امتحان چیزی تازه کاملا طبیعی است. پس به محض شروع تعیین مرزها، راهتان را ادامه دهید، زیرا ثبات مهم‌ترین بخش این فرآیند است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۵۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۵۲۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۷,۰۰۰
۴۶,۹۰۰
۳۰%
تومان