دانلود کتاب صوتی بیداری غول درون (جلد اول) با صدای کمیل سلیمان‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بیداری غول درون (جلد اول) اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی بیداری غول درون (جلد اول)

معرفی کتاب صوتی بیداری غول درون (جلد اول)

کتاب صوتی بیداری غول درون (جلد اول) نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ مریم بردبار و زهره شمسی است. کمیل سلیمان پور گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی است.

درباره کتاب صوتی بیداری غول درون (جلد اول)

با کتاب صوتی بیداری غول درون (جلد اول) می‌توانید بی‌درنگ کنترل سرنوشت ذهنی، احساسی، فیزیکی و مالی خود را به دست بگیرید. آنتونی رابینز در این کتاب صوتی، شروع به زمینه‌سازی و آماده‌سازی ذهن ما کرده است. او در این کتاب بسیاری از باورهای ما را به چالش کشیده است؛ باورهایی که معتقدیم مسیر زندگی ما را مشخص می‌کنند و ما را تا امروز و به اینجا رسانده‌اند. نویسنده با کمک مثال‌هایی از دنیای واقعی به ما نشان داده است که چطور با ایجاد تغییراتی عمیق در باورها، مسیر زندگی نیز متفاوت می‌شود. ما می‌توانیم به همان دانسته‌ها و آموخته‌های قدیمی خود بچسبیم و زندگیمان را بدون هیچ تغییری جلو ببریم، اما می‌توانیم متفاوت فکر کنیم، متفاوت عمل کنیم و همین تفاوت را در زندگیمان هم مشاهده کنیم. کتاب صوتی حاضر به ما کمک می‌کند تا ابتدا با باورهای مختلف آشنا شویم؛ بعد مانند یک راهنما قدم‌به‌قدم ما را در مسیر به چالش‌کشیدن باورها به جلو می‌برد. دقیقاً زمانی که تصمیم می‌گیریم باوری را در ذهنمان اصلاح کنیم، زندگی‌ نیز اصلاح آن بخش را بر عهده می‌گیرد. این کتاب به ما کمک می‌کند تا دریابیم که کلید همهٔ مشکلات در دستان خودمان است و ما موفق می‌شویم؛ فقط اگر بخواهیم.

آنتونی رابینز در این نگارش که از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی است، مؤثرترین استراتژی‌ها و راهکارها را برای دستیابی به موفقیت و تسلط‌یافتن بر همهٔ عرصه‌های زندگی به شما ارائه می‌دهد و می‌آموزد که چگونه کنترل سرنوشت و تمام جنبه‌های زندگی خود را در دست بگیرید. این نویسنده با ارائهٔ برنامه‌ای گام‌به‌گام برای تسلط‌یافتن بر نفس، به ما کمک می‌کند تا بیدار شویم، هدف حقیقیمان را کشف کنید، به دنیای توسعهٔ فردی هدایت شویم، پرده از رازهای هویت خود برداریم و در نهایت کنترل زندگیمان را در دست بگیریم. 

شنیدن کتاب صوتی بیداری غول درون (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به‌جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از ۱۲۰ کیلوگرم وزن داشت و به‌علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده بود، اما در عین فقر و فلاکت، رؤیاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. او در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند؛ پس بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتاً با شیوه‌های روان‌شناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از ۲ ماه ۱۵ کیلوگرم از وزنش را کم کرد؛ به همین ترتیب او توانست در بقیهٔ زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به‌خاطر سلسله کتاب‌هایش درمورد موفقیت است. کتاب «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به‌سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است، از شناخته‌شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱، بنیادی غیرانتفاعی به وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب‌مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

مهران ظریف
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

صدای گوینده و کیفیت صدا عالیه. منتظر صوتی کردن جلد دوم این کتاب از ماه آوا هستم👌

زمان

۱۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۸۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۸۳۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۳,۶۰۰
۶۵,۵۲۰
۳۰%
تومان