دانلود کتاب صوتی تو می‌تونی با صدای امیرمحمد صمصامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تو می‌تونی اثر آر.اچ .جی

دانلود و خرید کتاب صوتی تو می‌تونی

نویسنده:آر.اچ .جی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تو می‌تونی

کتاب صوتی تو می‌تونی نوشته‌ی آر.اچ.جی اثری شنیدنی است که به شما کمک می‌کند رویاهایتان را به واقعیت بدل کنید. 

نسخه‌ی صوتی کتاب تو می‌تونی را با ترجمه‌ی سیمین موحد و صدای امیرمحمد صمصامی بشنوید و در مسیر تحقق رویاهایتان گام بردارید.

درباره‌ی کتاب صوتی تو می‌تونی

آر.اچ.جی در کتاب صوتی تو می‌تونی به مخاطبانش می‌آموزد که چطور می‌توان زندگی شادتری داشت. زندگی که در آن به تمام آرزوها برسیم و البته به دیگران نیز کمک کنیم تا بتوانند آرزوهایشان را تحقق بخشند. کتاب صوتی تو می‌تونی به ما می‌آموزد که برای رسیدن به یک زندگی که لایقش هستیم، تنها آرزو کردن کافی نیست. بلکه باید از قدرت اراده‌مان هم کمک بگیریم تا آرزوها به واقعیت بدل شوند. اگر قرار باشد بر اساس عادت‌های کهنه و قدیمی‌مان زندگی کنیم، تفاوتی هم در نحوه‌ی زندگی‌مان رخ نمی‌دهد. اما امروزه ما این توانایی را داریم که عاداتمان را به نفع خودمان تغییر دهیم و زندگی‌مان را به صورتی که دلخواه خودمان است بسازیم. 

کتاب صوتی تو می‌تونی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودیاری از شنیدن کتاب صوتی تو می‌تونی لذت می‌برند.

بخشی از کتاب صوتی تو می‌تونی

راز حقیقیِ کسب دارایی‌های دلخواه چیست؟

آیا واقعاً بعضی‌ها خوش‌شانس‌تر به دنیا می‌آیند یا بخت‌شان چنان بلند است که می‌توانند هر چه بخواهند به دست آورند؟ اگر نه، پس علت تفاوت وضع زندگی انسان‌ها چیست؟ 

من پاسخ قانع کننده‌ای پیدا کردم و سال‌هاست این اطلاعات را به دیگران ارائه می‌دهم- به کسانی که با موفقیت از آن استفاده کرده‌اند.

ضرب المثلی هست که می‌گوید: « اگر آرزوها اسب بودند، گداها سواری می‌کردند. » این نگرش زن و مرد معمولی نسبت به ثروت است. آن‌ها از وجود یک قدرت عظیم بی‌خبرند؛ قدرتی چنان نزدیک که نادیده گرفته می‌شود؛ قدرتی با عملکردی چنان ساده که حتی تصورش را هم نمی‌شود کرد؛ و قدرتی چنان مطمئن از نظر نتیجه‌ی حاصله که آگاهانه از آن استفاده نمی‌شود، یا علت شکست یا موفقیت دانسته نمی‌شود.

نظرات کاربران

کاربر ۲۶۴۹۸۲۵
۱۴۰۱/۱۲/۰۳

من نظری ندارم

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۶۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۶۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان