دانلود کتاب صوتی اتاقی در هتل کالیفرنیا با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اتاقی در هتل کالیفرنیا اثر نیل سایمون

دانلود و خرید کتاب صوتی اتاقی در هتل کالیفرنیا

نویسنده:نیل سایمون
انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اتاقی در هتل کالیفرنیا

کتاب صوتی اتاقی در هتل کالیفرنیا نوشتهٔ نیل سایمون و ترجمهٔ شهرام زرگر است. گروه نمایش واوخوان گویندگی این نمایشنامهٔ صوتی آمریکایی را انجام داده و واوخوان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اتاقی در هتل کالیفرنیا

کتاب صوتی اتاقی در هتل کالیفرنیا به قلم نیل سایمون و با ترجمهٔ شهرام زرگر روانهٔ بازار شده است. این نمایشنامهٔ آمریکایی در سوییت شماره ۲۰۳ و ۲۰۴، شامل یک اتاق خواب و در جوار آن اتاق نشیمن و حمام بیرون از اتاق خواب می‌گذرد. در دستورات صحنه آمده است که تزئینات اتاق رنگ تند و شاد دارد. نسخهٔ بدل نقاشی‌هایی از ون‌گوگ و رِنُوار به دیوارها آویخته است. در هر ۲ اتاق تلویزیون‌های رنگی بزرگی قرار دارد و یک بخاری دیواری در اتاق نشیمن هست. این نمایشنامه که در سال ۱۹۷۶ میلادی نوشته شده است، یک نمایشنامهٔ کمدی و به‌لحاظ ساختاری مشابه نمایشنامهٔ دیگری از نیل ساشمون به نام «اتاقی در هتل پلازا» است.

قصهٔ نمایشنامهٔ صوتی اتاقی در هتل کالیفرنیا در بِورلی هیلز، در آمریکا می‌گذرد. «هانا وارن» یک معتادبه‌کار در منهتن است که پس از ترک خانه و مدتی زندگی با پدر موفقِ فیلم‌نامه‌نویسش، برای بازیابی دختر نوجوانش «جنی» به لس‌آنجلس پرواز می‌کند. حالا یک زوج مجبور می‌شوند تصمیم بگیرند که بهترین شرایط برای زندگی دخترک کدام است.

شنیدن کتاب صوتی اتاقی در هتل کالیفرنیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات نمایشی معاصر آمریکا و قالب نمایشنامه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نیل سایمون

نیل ماروین سایمون (Neil Marvin Simon) در ۴ ژوئیه ۱۹۲۷ به دنیا آمد و در ۲۶ اوت ۲۰۱۸ درگذشت. او نمایشنامه‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس مشهور آمریکا و یکی از سرشناس‌ترین نمایشنامه‌نویسان جهان و نیز تاریخ برادوی بود. با وجود شهرتِ نیل سایمون به‌عنوان کمدی‌نویس، در برخی از نمایشنامه‌هایش، به‌ویژه «سه‌گانهٔ اوژن» و «پسران آفتاب» به تجارب آمریکاییانِ یهودی‌تبار در قرن بیستم پرداخته است. سایمون در سال ۱۹۹۱، جایزهٔ پولیتزر را برای نمایشنامهٔ «گم‌شده در یانکر» دریافت کرد. او در دوران فعالیتش آثار متعددی نوشت که برخی از آن‌ها به پارسی هم ترجمه شده‌اند. بیشتر از هر نمایشنامه‌نویس آمریکایی دیگری آثار پرتماشاگر و پرفروش نوشته و همچنین رکورد بیشترین تعداد اجرای صحنه‌ای نمایشنامه‌های یک نویسنده در تالارهای آمریکا از آن او بوده است. سایمون در سال‌های حیاتش شهرت و موفقیتی کم‌نظیر به دست آورد و تنها نمایشنامه‌نویسی به شمار می‌رود که نامش در زمان حیاتش بر یک تالار تئاتر در برادوی گذاشته شد. نیل سایمون در مقام موفق‌ترین نمایشنامه‌نویس تجاری تاریخ آمریکا هم در کیفیت و هم در کمیت، توانست مسائل جدی زندگی روزمره را به‌شیوه‌ای هنرمندانه در قالب کمدی به خوانندگان و تماشاگران نمایشنامه‌هایش ارائه کند و از این طریق جایگاه اجتماعی تازه‌ای به کمدی بخشد. سایمون در کمدی‌هایش به‌جای رویارویی با جامعه به‌شیوه‌ای سیاسی، تمایل دارد صرفاً انسان‌ها را همان‌گونه که هستند به نمایش بگذارد؛ با نقاط ضعف و غرابت‌ها و رفتارهای بی‌معنایشان. از نمایشنامه‌های نیل سایمون می‌توان به «عاقبت عشاق سینه‌چاک»، «پسران آفتاب»، «پابرهنه در پارک»، «پزشک نازنین» و «اتاقی در هتل کالیفرنیا» اشاره کرد.

درباره شهرام زرگر

شهرام زرگر در سال ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمد. او لیسانس بازیگری را از دانشکدهٔ هنرهای زیبا در دانشگاه تهران و فوق‌لیسانسِ ادبیات نمایشی را از دانشکدهٔ سینما و تئا‌تر در دانشگاه هنر تهارن دریافت کرد. شهرام زرگر عضو هیئت‌علمی دانشکدهٔ سینما و تئا‌تر در دانشگاه هنر است و ضمناً به ترجمۀ آثار ادبیات نمایشی می‌پردازد.

نظرات کاربران

سید..09187021397..دعا نویسی حرفه ایی
۱۴۰۲/۰۶/۲۶

سلام.. بسیار عالی و زیبا

زمان

۲ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۱۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان