دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شیوه گرگ اثر جردن بلفورت

دانلود و خرید کتاب صوتی شیوه گرگ

معرفی کتاب صوتی شیوه گرگ

کتاب صوتی شیوه گرگ نوشتهٔ جردن بلفورت و ترجمهٔ زهره قلی پور است. امیررضا علیزاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر به هنر متقاعدکردن، تأثیرگذاری و رازهای موفقیت بزرگ‌ترین فروشنده‌ٔ جهان پرداخته است.

درباره کتاب صوتی شیوه گرگ

جردن بلفورت (Jordan Belfort) که با بازی لئوناردو دیکاپریو در فیلم «گرگ وال استریت» جاودانه شد، سیستم متقاعدسازی و فروش گام‌به‌گام خود را آشکار می‌سازد که با استفاده از آن، هر کسی می‌تواند به یک ستارهٔ فروش و موفقیت تبدیل شود. کتاب صوتی شیوه گرگ نوشتهٔ جردن بلفورت از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده است. در این کتاب صوتی یک راه‌حل برای به‌کاربردن سیستم خط مستقیم در هر کسب‌وکار یا صنعتی آمده است؛ سیستمی که قدرت، کاربری آسان و کاربردی‌بودن خود را به اثبات رسانده است؛ به‌طوری‌که در روزهای آغازین ابداعش، موفقیت و ثروت بسیاری برای افراد آموزش‌دیده به ارمغان آورد. در نتیجه، هزاران مرد و زن جوان در تلاش برای رسیدن به قطار خط مستقیم و رؤیای آمریکایی شروع به سرازیرشدن به اتاق جلسات استراتون کردند. این کتاب برای فروشنده‌ها نقش یک تغییردهنده را بازی خواهد کرد. با استفاده از راه‌کارهای این کتاب چرخهٔ فروش کوتاه خواهد شد و بر نرخ موفقیت در معامله افزوده خواهد شد و جریان ثابت بازگشت مشتری توسعه می‌یابد و در نهایت مشتریان وفادار خلق می‌شود. نویسنده با کلامی دلنشین، بیانی متفاوت و همچنین در چارچوب اصول انسانی و اخلاقی، آنچه را برای متقاعدکردن، نفوذ و موفقیت نیاز دارید در ۱۲ فصل در اختیارتان قرار داده است. این کتاب صوتی با فراهم‌کردن یک روش ساده و اثبات‌شده برای تسلط به هنر ارتباط، تغییر فوق‌العاده‌ای در مسیر زندگی پدید می‌آورد.

همهٔ تکنیک‌ها، استراتژی‌ها و توصیه‌های یاد شده در کتاب حاضر، از صافی تجربه گذشته‌اند و ثابت شده در موقعیت‌های زندگی واقعی قابل‌اجرا هستند. روش گرگ که با قلم جردن بلفورت به رشتهٔ تحریر در آمده است، راهنمای کسانی است که می‌خواهند هر فردی را به انجام کاری ترغیب کنند و به خوانندگان فارغ از سن، تحصیلات یا میزان مهارت آن‌ها می‌آموزد چطور به فروشندگانی چیره‌دست، اهل مذاکره، معامله‌گر، کارآفرین و سخنگو تبدیل شوند.

شنیدن کتاب صوتی شیوه گرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه در حوزهٔ کسب‌وکار و موفقیت در آن پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

khalili_313
۱۴۰۲/۰۲/۲۷

آموزش خاصی نمیده ۹۵ درصد کتاب تبلیغ روش فروش خط مستقیم اما عملا آموزش خاصی برای این روش ارائه نمیده،اصلا کتاب رو نخرید درواقع کتاب نیست رپورتاژ تبلیغی نویسنده است

ARAN ZXCV🎎
۱۴۰۲/۰۷/۱۳

خیلی خوب است ولی فقط در بخش پیش در آمد شمارا به طور غیر مستقیم قانع به خواندن ایم کتاب وتبلیغ روشش می‌کند در بخش های دیگر کتاب آموزش میدهد😊😁🤩🤯🤯

زمان

۱۰ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۸۷۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۸۷۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان