دانلود کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره پول با صدای مهدی سعادتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره پول اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره پول

معرفی کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره پول

خلاصهٔ کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره پول نوشتهٔ آنتونی رابینز و فرانک کرن و ترجمهٔ موعود کوهکن است. مهدی سعادتی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات کلید آموزش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره پول

آنتونی رابینز در خلاصهٔ کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره پول، از طریق مدل‌سازی و استخراج بهترین استراتژی‌ها در زمینهٔ بازاریابی به ما کمک کرده است تا در کسب‌وکار خود پله‌های ترقی را طی کنیم و موفقیت مالی و اقتصادی را از آن خود سازیم. با اعمال‌کردن ایده‌های آنتونی رابینز در کسب‌وکارمان، فصل جدیدی را در زمینهٔ درآمدزایی برای خود رقم بزنیم! در این کتاب صوتی از بازاریاب‌های اینترنتی پیشرو در جهان مطالب بسیاری خواهید آموخت. آنتونی رابینز و فرانک کرن ۲ استاد کارکشته در زمینهٔ بازاریابی و سرمایه‌داری هستند که کار و زندگی حرفه‌ای خود را با هیچ شروع کردند و اکنون در زمرهٔ بزرگ‌ترین میلیاردرهای جهان به شمار می‌آیند. آن‌ها در این کتاب صوتی به گفت‌وگو با یکدیگر پرداخته‌اند و حول محور مفاهیمی همچون بازار پول، سرمایه و ثروت و نیز کتاب جدید رابینز با عنوان «استاد بازی پول شوید»، مطالب مهمی را بازگو کرده‌اند. گفته شده است که آنتونی رابینز و فرانک کرن، نه‌تنها بر اصول و قواعد بازاریابی اشراف کامل دارند، بر مفاهیم مهمی همچون هنر زندگی‌کردن، خدمت به مشتریان به روش‌های نوین و الهام‌بخشی به دیگران برای تبدیل‌شدن به نسل بعدیِ کارآفرینان نیز تسلط کامل دارند.

شنیدن کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره پول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد راه‌های موفقیت در کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به‌جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از ۱۲۰ کیلوگرم وزن داشت و به‌علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده بود، اما در عین فقر و فلاکت، رؤیاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. او در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند؛ پس بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتاً با شیوه‌های روان‌شناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از ۲ ماه ۱۵ کیلوگرم از وزنش را کم کرد؛ به همین ترتیب او توانست در بقیهٔ زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد.

شهرت آنتونی رابینز در ایران به‌خاطر سلسله کتاب‌هایش درمورد موفقیت است. کتاب «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به‌سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است، از شناخته‌شده‌ترین کتاب‌های او در ایران است. آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱، بنیادی غیرانتفاعی به وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب‌مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

بخشی از کتاب صوتی گفتگو با آنتونی رابینز درباره پول

«نیازی نیست که شما یه سرمایه‌گذار پیشرفته باشید. ممکنه شما یه مادر خونه‌دار باشید، یا یه جوونی که از دانشگاه تازه فارغ‌التحصیل شده. با خوندن این کتاب شما هفت گام رو یاد می‌گیرید. هر گام شما رو یه مرحله به اون چیزی که می‌خواید از نظر مالی بشید نزدیک‌تر می‌کنه و برای این کار از گفته‌های بهترین افراد تو این زمینه بهره می‌گیرید. پس شما با یکی از بهترین یا شاید حتی بهترین سرمایه‌گذار تاریخ، ری دالیو، مصاحبه کرده‌اید. و شما این اطلاعات رو از اون به دست آورده‌اید که تا به حال هیچ‌کس موفق نشده اون رو به دست بیاره.

می‌دونی؛ زیاد هم منو حیرت‌زده نمی‌کنه. چون مسلمه شما می‌تونید این کار رو بکنید و اونم به شما اونو می‌گه. پس اون این اطلاعات رو در اختیار شما می‌گذاره و شما با اون چیکار می‌کنید؟ اگه من بودم فوراً به این فکر می‌کردم که اون می‌تونه این فرمول رو به کار ببنده چون اون در این زمینه سوپرمن به حساب می‌آد. اما شما چطور اطمینان حاصل کردید که هر آدم معمولی می‌تونه از این فرمول استفاده کنه و موفق بشه؟ خب من سراغ چندتا مؤسسه‌ی مالی مختلف رفتم و گفتم لطفاً این فرمول رو تو 30، 40 و 75 سال اخیر آزمایش کنید تا ببینم چطور جواب می‌ده.»

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

maryam mafakheri
۱۴۰۲/۰۵/۰۵

کتاب در مورد مطالبی بود که رابینز نوید می داد که در کتابی بخوبی آنها را نوشته است.

زمان

۲ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان