دانلود کتاب صوتی الفبای موفقیت با صدای توحید منفرد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی الفبای موفقیت اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی الفبای موفقیت

معرفی کتاب صوتی الفبای موفقیت

کتاب صوتی الفبای موفقیت نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمه‌شده توسط گروه مترجمان نشر مسیر سبز رشد و با صدای توحید منفرد است و نشر مسیر سبز رشد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی الفبای موفقیت

آیا تاکنون به رابطه بین حالت روحی و جسمی و کلماتی که از ذهنتان می‌گذرد توجه کرده‌اید؟ آیا برایتان اتفاق افتاده که با شنیدن و یا گفتن یک کلمه و یا یک جمله انگیزه زیادی به دست آورید و کمی بعد با شنیدن کلمه و یا جمله‌ای دیگر ناامید و افسرده شوید؟ آیا تابه‌حال به تاثیر کلماتی که بر زبان می‌آورید و یا از ذهنتان عبور می‌دهید توجه کرده‌اید؟

کلمات می‌توانند باعث خنده یا گریه ما شوند. می‌توانند ما را امیدوار یا ناامید کنند. کلمات فقط روی احساسات ما تأثیر ندارند، بلکه باعث می‌شوند انجام کاری را شروع کنیم و با این کارها زندگی‌مان را بسازیم. بسیاری از ما از نیروی کلمات و تأثیر آن در به حرکت درآوردنمان باخبریم، ولی فقط تعداد کمی هستند که می‌دانند چطور می‌توان از نیروی کلمات برای تحریک احساسات استفاده کرد تا از این طریق بتوانیم روحمان را نیز قدرتمند سازیم تا کاری را شروع کنیم و در آخر به خواسته‌هایمان برسیم.

استاد موفقیت، آنتونی رابینز، در این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه با تغییر کاربرد کلمه‌ای بلافاصله نحوه احساسات، رفتار و سطح شادمانی و رضایتتان را تغییر دهید و با یادگیری واژه‌های نیروبخشی که در این کتاب گفته شده بتوانید احساسات مثبت خود را جایگزین احساسات منفی کنید.

شنیدن کتاب صوتی الفبای موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) به سال ۱۹۶۰، در خانواده‌ای گمنام و فقیر دیده به جهان گشود. پس از گذراندن مدارج ابتدایی تحصیل، به حرفه‌های گوناگونی روی آورد اما در هیچ‌کدام به موفقیت چشمگیری دست نیافت. به گفته‌ٔ خودش، تا سن بیست‌ودو سالگی، تنها صاحب یک سرپناه بسیار کوچک بود. علاوه بر دشواری‌های اقتصادی، پُرخوری نیز بلای جان او شده بود. تا جایی که در مقطعی وزنش از صدوبیست کیلوگرم نیز تجاوز کرده بود!

با این حال او حتی در سخت‌ترین شرایط، خیال بزرگ‌ترین موفقیت‌ها را در سر می‌پروراند. همین روحیه‌ٔ جاه‌طلبانه، او را مصمم به کاهش وزن کرد. او پس از مطالعه‌ٔ کتاب‌های ورزشی و پی‌بردن به بی‌فایده‌بودن آن‌ها، تصمیم گرفت افرادی را که در زمینه‌ٔ پرورش اندام سرآمد بودند، الگوی خود قرار دهد و از دستورالعمل‌های آنان پیروی کند؛ این کار جواب داد و آنتونی رابینز ظرف مدت زمانی کوتاه، به وزن ایدئال خود رسید.

شیوه‌ ابتکاری رابینز در کاهش وزن که مبتنی بر روش‌های انگیزشی و عمدتاً روحی و روانی بود، سرمشق او برای تحقیق بیشتر درباره‌ٔ امکان رسیدن به موفقیت‌های گوناگون از طریق شیوه‌های ذهنی و روانشناسانه شد. این بررسی‌ها سرانجام از او متفکری قدرتمند ساخت که در کتاب‌های متعدد خود، مخاطبینش را به سوی بلندترین قله‌های کامیابی هدایت می‌کند.

زبان پرشور و ایده‌های جسورانه و لحن جذاب آنتونی رابینز، مطالعه‌ آثار وی را برای طیف گوناگونی از خوانندگان جذاب کرده است. شهرت رابینز در ایران، عمدتاً به سلسله کتاب‌های موفقیت او برمی‌گردد که توسط ناشرین متعدد به چاپ رسیده است.

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

کاربر ۶۲۴۷۹۱۳
۱۴۰۲/۰۲/۱۸

کتاب خلاصه و مفیده می توان به راحتی بکار گرفت

کاربر ۵۵۴۱۵۵۸
۱۴۰۲/۰۲/۱۴

با تمام وجود بهش گوش کنید. کتابیه که در عین سادگی بسیار جذاب، گیرا و پرکاربرد است👌

zahra mosavi
۱۴۰۲/۰۲/۱۴

کتابی مختصر و سرشار از نکات فوق العاده

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۸,۴۰۰
۳۰%
تومان