دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس با صدای جابر جاهد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعتماد به نفس اثر مایکل اسکات کی

دانلود و خرید کتاب صوتی اعتماد به نفس

معرفی کتاب صوتی اعتماد به نفس

کتاب صوتی اعتماد به نفس نوشتهٔ مایکل اسکات کی و ترجمهٔ عیسی مادی است. جابر جاهد گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اعتماد به نفس

اعتمادبه‌نفس چیزی بیش از یک احساس درونی است؛ یک مادهٔ ضروری برای موفقیت در زندگی است. کتاب‌های اعتمادبه‌نفس شما را با ابزار و تکنیک‌های اثبات‌شده برای غلبه بر ناامنی و مهارهای اجتماعی و یادگیری نحوهٔ تفکر و رفتار با اعتمادبه‌نفس بیشتر در محل کار، در اجتماع و حتی در زمینهٔ عشق آشنا می‌کنند. بسیاری از ما فقط آرزوی رسیدن به خود باوری را در سر می‌پرورانیم و در جهت رسیدن به آن هیچ اقدام عملی خاصی انجام نمی‌دهیم. در بیشتر مواقع ما معمولاً مترصد راحت‌ترین فرصت برای انجام کارها می‌مانیم؛ زیرا اغلب این دلهره را داریم که اگر بی‌مهابا دست به اقدامی بزنیم ممکن است خرابی به بار بیاوریم و شکست بخوریم. ما اغلب وقت خود را در تکرار مکررات زندگی تلف می‌کنیم؛ زیرا همواره از خطاها و اشتباهات خود هراس داریم. هنگامی که سر به بالشت می‌گذاریم، خواب از سرمان می‌پرد و افسوس می‌خوریم ای کاش این‌قدر سطح خود باوریمان پایین نبود که سبب شود این‌گونه فرصت‌ها را از دست بدهیم.

اگر شما از این گونه افراد هستید و چنین شخصیتی دارید، کتاب صوتی اعتماد به نفس برای شما مناسب است و شنیدن آن می‌تواند شما را متحول سازد. این کتاب صوتی به شما کمک خواهد کرد تا یاد بگیرید برای رسیدن به خودباوری از چه مسیرهایی باید عبور کنید و دقیقاً چگونه می‌توانید برای ایجاد تحول بهتر در زندگیْ وارد عمل شوید. با شنیدن این کتاب، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که برای داشتن یک اعتمادبه‌نفس بالا چه چیزهایی لازم دارید و چگونه می‌توانید آنچه را یاد می‌گیرید، به‌صورت عملی به‌کار بندید تا شاهد تغییرات سریع در کسب اعتماد به نفس و میزان رضایتمندی از زندگی باشید.

شنیدن کتاب صوتی اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اعتماد به نفس

«میزان خود باوری شما عبارت است از این که شما چقدر برای خود ارزش قائل هستید. اگر سطح خود باوری شما پایین است، به احتمال زیاد همان‌طور که لوئیز می‌گوید، شما سال‌ها نسبت به خود سخت‌گیر بوده‌اید. هر بار که دست به کاری می‌زنید، خودتان را کوچک می‌شمارید و ارزش کار خود را نادیده می‌گیرید. در مورد این موضوع فکر کنید: حتی وقتی کاری را به درستی انجام می‌دهید، شما از خودتان انتقاد می‌کنید و به این می‌اندیشید که چگونه به نحو بهتری می‌توانستید آن کار را انجام دهید. وقتی کاری را اشتباه انجام می‌دهید، احساس می‌کنید که هرگز نمی‌توانید هیچ کاری را درست انجام دهید و دائم خود را بی‌ارزش و کوچک جلوه می‌دهید.

اکنون به این سؤال پاسخ دهید: آیا در پیش گرفتن روش بالا نسبت به خود به شما هیچ کمکی کرده است؟ آیا نحوه برخورد عنوان شده در بالا هیچ گرهی از مشکلات شما را باز کرده است؟ آیا با اتخاذ چنین رویکردی نسبت به خود، حال شما بهتر شده است؟ آیا با چنین روشی کیفیت زندگی شما به سمت بهتر شدن تغییر کرده است؟ مگر اینکه شما یک ابر انسان باشید که از طریق منفی رشد می‌کند، پر واضح پیدا است که پاسخ شما به تمام سؤالات بالا یک "نه " قاطع باشد.

مسئله این است که وقتی شما نسبت به خود احساس بدی دارید و خودتان را تحقیر می‌کنید و دست‌کم می‌گیرید، روند و روش فکری خود را به شکلی نامطلوبی خدشه‌دار می‌کنید. این امر منجر می‌شود که ذهنیت شما با افکار منفی بسته شود و روش فکری شما همواره در جهت منفی سوق گیرد. وقتی مدام به خود تلقین می‌کنید فردی بی‌کفایت و بی‌ارزش هستید، نتیجه چیزی جز این نیست که به شما احساس حقارت و سرخوردگی دست دهد و خود را در انجام امور ضعیف و ناتوان یابید. پر واضح معلوم است داشتن چنین رویکردی نسبت به خود هیچ گرهی از مشکلات شما را باز نخواهد کرد.»

اخبار را پیگیری نکنید
رولف دوبلی
طراحی مدارات دیجیتال؛ یک رویکرد نت لیستی
محمد نیستانی
لیموزین قرمز
آنار رضا
فارسی جامع، کتاب های کنکور (دهم، یازدهم، دوازدهم)
غلام‌رضا یزدانی
تلخون
صمد بهرنگی
شاهزاده آناتل به مدرسه میره
جین پیر کوریواد
منتخب مندل ـ فصل ۸۱ ـ عفونت دریچه مصنوعی
عالیه خباز
من هم کورونا گرفتم
روح‌الله حسینی (عطش)
به کودک خود کمک کنیم ریاضیات بیاموزد
دفتر امور بین دولتی و نمایندگی‌های وزارت آموزش وپرورش ایالات متحده امریکا
چنین گفت خیام
سعید مبینا
افسانه‌های گم‌شدگان؛ افسانه‌های ملل جلد ۲۰
رویا خویی
بیست و پنج سال در ایران چه گذشت؟ (از بازرگان تا خاتمی)، جلد سیزدهم
داوود ع‍ل‍ی‌ب‍اب‍ائ‍ی‌
احکام خیار شرط موضوع ماده ۳۹۹ قانون مدنی
مهدی کریمی
هل هلی و خاله سوسکه
نسیم عرب امیری
سایکوسوماتیک (بخش سوم)
سینا طاهر زاده بروجنی
خلاصه رمان تس، زنی پاکدامن
توماس هاردی
آمادگی آزمون دکتری کنترل چند متغیره
گروه مولفان سنجش امیرکبیر
فصل۷ از کتاب زانو B رشته ارتوپدی - قسمت آخر
فرزاد وثوقی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۸۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۸۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان