دانلود و خرید کتاب اعتماد به نفس مایکل اسکات کی ترجمه عیسی مادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد به نفس اثر مایکل اسکات کی

کتاب اعتماد به نفس

معرفی کتاب اعتماد به نفس

کتاب اعتماد به نفس نوشتهٔ مایکل اسکات کی و ترجمهٔ عیسی مادی است و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است. با این خودآموز اعتماد به نفس خودتان را افزایش دهید و به شادمانی و عزت نفس بیشتر دست پیدا کنید.

درباره کتاب اعتماد به نفس

بسیاری از ما فقط آرزوی رسیدن به خود باوری را در سر می‌پرورانیم و در جهت رسیدن به آن هیچ اقدام عملی خاصی انجام نمی‌دهیم. در اکثر مواقع ما معمولاً مترصد راحت‌ترین فرصت برای انجام کارها می‌مانیم، زیرا اغلب این دلهره را داریم که اگر بی‌مهابا دست به اقدامی بزنیم ممکن است خرابی به بار بیاوریم و شکست بخوریم. ما اغلب وقت خود را در تکرار مکررات زندگی تلف می‌کنیم؛ زیرا همواره از خطاها و اشتباهات خود هراس داریم. هنگامی که سر به بالشت می‌گذاریم، خواب از سرمان می‌پرد و افسوس می‌خوریم ای کاش این قدر سطح خود باوری‌مان پایین نبود که سبب شود این گونه فرصت‌ها را از دست بدهیم. ای کاش می‌توانستیم کارها را به نحو شایسته‌تری انجام می‌دادیم. اگر شما از این گونه افرادی هستید و چنین شخصیتی دارید، کتاب اعتماد به نفس برای شما مناسب است و خواندن آن می‌تواند شما را متحول سازد. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا یاد بگیرید که برای رسیدن به خود باوری از چه مسیرهایی باید عبور کنید و دقیقاً چگونه می‌توانید برای ایجاد تحول بهتر در زندگی، وارد عمل شوید. با خواندن این کتاب، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که برای داشتن یک اعتماد به نفس بالا چه چیزهایی لازم دارید و چگونه می‌توانید آنچه یاد می‌گیرید را به صورت عملی به‌کار بندید تا شاهد تغییرات سریع در کسب اعتماد به نفس و میزان رضایتمندی از زندگی باشید.

خواندن کتاب اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که حس می‌کنند اعتماد به نفس پایینی دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اعتماد به نفس

«میزان خود باوری شما عبارت است از این که شما چقدر برای خود ارزش قائل هستید. اگر سطح خود باوری شما پایین است، به احتمال زیاد همان‌طور که لوئیز می‌گوید، شما سال‌ها نسبت به خود سخت‌گیر بوده‌اید. هر بار که دست به کاری می‌زنید، خودتان را کوچک می‌شمارید و ارزش کار خود را نادیده می‌گیرید. در مورد این موضوع فکر کنید: حتی وقتی کاری را به درستی انجام می‌دهید، شما از خودتان انتقاد می‌کنید و به این می‌اندیشید که چگونه به نحو بهتری می‌توانستید آن کار را انجام دهید. وقتی کاری را اشتباه انجام می‌دهید، احساس می‌کنید که هرگز نمی‌توانید هیچ کاری را درست انجام دهید و دائم خود را بی‌ارزش و کوچک جلوه می‌دهید.

اکنون به این سؤال پاسخ دهید: آیا در پیش گرفتن روش بالا نسبت به خود به شما هیچ کمکی کرده است؟ آیا نحوه برخورد عنوان شده در بالا هیچ گرهی از مشکلات شما را باز کرده است؟ آیا با اتخاذ چنین رویکردی نسبت به خود، حال شما بهتر شده است؟ آیا با چنین روشی کیفیت زندگی شما به سمت بهتر شدن تغییر کرده است؟ مگر اینکه شما یک ابر انسان باشید که از طریق منفی رشد می‌کند، پر واضح پیدا است که پاسخ شما به تمام سؤالات بالا یک "نه " قاطع باشد.

مسئله این است که وقتی شما نسبت به خود احساس بدی دارید و خودتان را تحقیر می‌کنید و دست‌کم می‌گیرید، روند و روش فکری خود را به شکلی نامطلوبی خدشه‌دار می‌کنید. این امر منجر می‌شود که ذهنیت شما با افکار منفی بسته شود و روش فکری شما همواره در جهت منفی سوق گیرد. وقتی مدام به خود تلقین می‌کنید فردی بی‌کفایت و بی‌ارزش هستید، نتیجه چیزی جز این نیست که به شما احساس حقارت و سرخوردگی دست دهد و خود را در انجام امور ضعیف و ناتوان یابید. پر واضح معلوم است داشتن چنین رویکردی نسبت به خود هیچ گرهی از مشکلات شما را باز نخواهد کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۳۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان