دانلود کتاب صوتی مدرسه ای که پر از گاو شد با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدرسه ای که پر از گاو شد اثر لوییس ساکر

دانلود و خرید کتاب صوتی مدرسه ای که پر از گاو شد

معرفی کتاب صوتی مدرسه ای که پر از گاو شد

کتاب صوتی مدرسه ای که پر از گاو شد نوشتهٔ لوییس ساکر و ترجمهٔ مهدی باتقوا و با صدای اعظم حبیبی است و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی مدرسه ای که پر از گاو شد

مدرسه ای که پر از گاو شد جلد دوم از مجموعه کتاب‌های مربوط به مدرسه وی ساید است. داستان کتاب دربارهٔ بچه‌های یک مدرسه ابتدایی است که ماجراهای غیرعادی در این مدرسه رخ می‌دهد؛ مدرسه‌ای با ۳۰ طبقه و در هر طبقه یک کلاس!

در طبقهٔ سی‌ام کلاسی هست با ماجراهایی عجیب و باورنکردنی که فقط با شنیدن این کتاب می‌‌توانید از آن‌ها باخبر شوید. این کتاب از محبوب‌ترین کتاب‌هایی است که هر نوجوانی در آمریکا آن را خوانده یا حداقل اسمش را شنیده است و میلیون‌ها انسان در جهان با خواندن این کتاب خندیده‌اند.

درباره لوییس ساکر

لوئیس ساکر قبل از رفتن به دانشگاه کالیفرنیا، مدتی در یک مدرسه ابتدایی مشغول به کار شد تا برای ادامهٔ تحصیل پولی دست‌وپا کند. او در این باره چنین می‌گوید:

«دوران خوبی بود. مخصوصا اینکه به مدرسهٔ رویایی‌ام وارد شده بودم. مدرسه‌ای که در آن نه مجبور بودم بخوانم نه بنویسم. تنها کار من مراقبت از بچه‌ها بود. بچه‌ها اسم مرا «لوئیس، ناظم حیاط مدرسه» گذاشته بودند. این دوران از خاطره‌انگیزترین دوران زندگی‌ام بود. دورانی که هم لذت می‌بردم هم تجربه می‌آموختم.»

وقتی از او دربارهٔ برنامه‌هایش برای آینده سوال شد، جواب داد: «فکر نمی‌کنم دیگر موضوعی در مدارس اتفاق افتاده باشد که ننوشته باشم.» او در کتابش نام خود را به عنوان یکی از شخصیت‌های کتاب، نام همسر و دخترش را هم آورده است.

کتاب مدرسه ای که پر از گاو شد را انتشارات رسپینا با ترجمهٔ آقای مهدی باتقوا به چاپ رسانیده و به همت نشر دیجیتال موج کتاب صوتی شده است. اعظم حبیبی با نقش‌آفرینی متبحرانه شخصیت‌های کتاب را به زیبایی روایت کرده است و علیرضا مهران‌فر تدوین صوتی کتاب را برعهده داشته است.

شنیدن کتاب صوتی مدرسه ای که پر از گاو شد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۵۸۰۵۱۹۲
۱۴۰۱/۱۲/۲۳

من کتاب صوتی معلم سه گوش از این مجموعه رو شنیدم و واقعاً لذت بردم.مطمئنم که این جلدش هم به همون دلنشینی خواهد بود.طنز شیرین همراه با تخیلی بودن مجموعه ی ویساید هست که منو مجذوب خودش میکنه.بنظرم قبل از

- بیشتر

زمان

۵ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۹۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۲۹۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان