دانلود و خرید کتاب بازاریابی یعنی این! ست گادین ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی یعنی این! اثر ست گادین

کتاب بازاریابی یعنی این!

نویسنده:ست گادین
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی یعنی این!

خلاصهٔ کتاب دیده‌شدن به‌شرط خوب‌دیدن نوشتهٔ ست گادین با ترجمهٔ رضا اردلان در نشر شنیدار چاپ شده است. این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه در عصر اینترنت، بازاریابی مؤثری داشته باشید. این اثر خلاصه‌ای از کتاب دیده‌شدن به‌شرط خوب‌دیدن است.

درباره خلاصه کتاب دیده‌ شدن به شرط خوب‌ دیدن

هنگامی که واژهٔ «بازاریابی» را می‌شنوید، اولین کلمه‌ای که به ذهنتان خطور می‌کند چیست؟ احتمالاً شما هم مانند اکثر افراد به یاد کلمهٔ «تبلیغات» می‌افتید. برای مدتی طولانی، بازاریابی و تبلیغات چنان رابطهٔ تنگاتنگی با هم داشتند که تقریباً هم‌معنی محسوب می‌شدند.

اما امروزه در عصر اینترنت، بسیاری از شرکت‌ها دیگر امیدی به تبلیغات ندارند یا حداقل از آن به‌عنوان مسیر اصلی رسیدن به موفقیت استفاده نمی‌کنند. اکنون لازم است به فهمی عمیق‌تر از مفهوم بازاریابی دست یابیم، آن را بشناسیم و دریابیم که بازاریابی چیزی فراتر از صرفاً تبلیغات است. کتاب دیده‌شدن به‌شرط خوب‌دیدن به این موضوع می‌پردازد.

خلاصه کتاب دیده‌ شدن به شرط خوب‌ دیدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به موضوعات بازاریابی، مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از خلاصه کتاب دیده‌ شدن به شرط خوب‌ دیدن

«۱- تبلیغات در اینترنت این امکان را برایتان فراهم می‌سازد که دقیقاً همان افرادی را که می‌خواهید برایشان تبلیغ کنید، مورد هدف قرار دهید. فیسبوک، گوگل و یوتیوب این امکان را با تنها چند کلیک در اختیارتان می‌گذارند.

۲- یک ویژگی مثبت دیگر تبلیغات در اینترنت این است که می‌توانید در هر زمان و مکانی با مخاطبین هدف خود ارتباط برقرار کنید. دیگر نیازی نیست صبر کنید تا آگهی بازرگانی‌تان پیش از شروع یک برنامه از تلویزیون پخش شود. برای مثال اگر در فیسبوک تبلیغ کنید، مخاطبتان در هر مکان و زمانی که وارد حساب کاربری خود شود، تبلیغ شما را می‌بیند.

۳- یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت تبلیغات در اینترنت این است که شما می‌توانید نتایج تلاش‌های بازاریابی‌تان را دقیقاً ارزیابی کنید؛ کاری که در شیوه‌های قدیمی بازاریابی امکان‌پذیر نبود و شما نمی‌توانستید بفهمید که آیا تلاش‌هایتان مفید بوده است یا خیر. امروزه می‌توانید ببینید که دقیقاً چند نفر تبلیغتان را دیده‌اند، روی آن کلیک کرده‌اند و در ادامه محصولتان را خریده‌اند. بدین ترتیب شما می‌توانید محتوا و بودجه تبلیغاتتان را متناسب با عملکردی که دارد، اصلاح کنید.

ویژگی منفی تبلیغات در اینترنت:

امروزه همه شرکت‌ها با شیوه‌های تبلیغات در اینترنت آشنا هستند و به آسانی می‌توانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل افراد در فضای آنلاین با حجم انبوهی از تبلیغات مواجه می‌شوند و دیگر توجهی به آن‌ها نشان نمی‌دهند. حتی اگر شما مخاطبتان را به دقت انتخاب کرده باشید و تبلیغاتی مختص آن‌ها ارائه دهید، آن‌ها آنقدر چشمشان به تبلیغات مختلف افتاده است که دیگری تمایلی ندارند پیام شما را بشنوند!

برای رفع این مشکل بسیاری از شرکت‌ها به سراغ روشی مرسوم در بازاریابی آنلاین به نام «بهینه‌سازی برای موتور جستجو یا سئو۷» می‌روند. آن‌ها امیدوارند که بتوانند با انتخاب و استفاده از کلیدواژه‌های مناسب و مرتبط با محصولی که ارائه می‌کنند، رتبه‌بندی خود را بهبود بخشند و زمانی که کسی با آن کلیدواژه‌ها به دنبال محصولی مشابه محصول آن‌ها می‌گردد، در صفحه اول نتایج جستجوی او ظاهر شوند.

هنگامی که کسی عبارت یا کلیدواژه‌ای را جستجو می‌کند، گوگل بیش از ۱۲ صفحه نتیجه به او نشان می‌دهد. تنها تعداد اندکی از شرکت‌ها از روش سئو به درستی استفاده می‌کنند و از این طریق می‌توانند در صفحه اول نتایج جستجو نمایان شوند. بقیه وب‌سایت‌ها در صفحات دوم به بعد قرار می‌گیرند و محکوم به فراموشی هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

حجم

۲۳٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان