دانلود کتاب صوتی ۵۰۰ نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با صدای احسان شاه‌کرمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۵۰۰ نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی اثر اندرو مکارتی

دانلود و خرید کتاب صوتی ۵۰۰ نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

معرفی کتاب صوتی ۵۰۰ نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

کتاب صوتی ۵۰۰ نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نوشتهٔ اندرو مکارتی و ترجمهٔ حامی غفاری است. احسان شاه کرمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ۵۰۰ نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

کتاب صوتی ۵۰۰ نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی حاوی توصیه‌ها، نکات و استراتژی‌های ضروری برای کسب‌وکارها است. چرا کسب‌وکار شما به بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد؟ این سؤالی است که باید از خودتان بپرسید، اما اگر نگاهی به تحقیقات بیندازیم، متوجه می‌شویم ۷۹درصد کاربران اینترنتی (شامل ۶۸درصد بزرگسالان آمریکایی) از فیسبوک استفاده می‌کنند و سه‌چهارم آن‌ها به‌صورت روزانه به این سایت سر می‌زنند؛ علاوه بر این، در تحقیق دیگری که توسط یکی از تحلیل‌گران حوزه‌ٔ شبکه‌های اجتماعی به نام Digitas انجام شده، می‌بینیم پیش‌بینی کرده‌اند که رشد تجارت اجتماعی می‌تواند عاملی باشد تا پیش از پایان سال ۲۰۱۷ میلادی، ارزش یک کسب‌وکار به ۳۰ میلیارد دلار برسد.

در طول ۱۰ سال گذشته، شبکه‌های اجتماعی و استفاده از آن‌ها به‌شدت فراگیر شده است. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به یکی از ابزارهای ضروری برای تمام برندها و کسب‌وکارها تبدیل شده و هر کسب‌وکاری می‌تواند به کمک این بستر، فرصت‌های مختلفی برای ایجاد روابط، تعامل با مشتریان و افزایش فروش ایجاد کند، اما تا پیش از این چنین موقعیتی در اختیار آن‌ها نبوده است. در سال ۲۰۱۷ یک نظرسنجی انجام شد و ۹۲درصد پاسخ‌دهندگان اعلام کردند که بازاریابی شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین ابزاری است که در کسب‌وکار کنونی خود از آن استفاده می‌کنند. حالا شاید شما هم تصمیم گرفته باشید که از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید، اما موضوع این است که چگونه؟

هر کاری اصول خاص خود را دارد که با آگاهی به آن‌ها می‌توانید بهترین نتیجه را حاصل کنید. اندرو مکارتی در کتاب صوتی ۵۰۰ نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، نکات و استراتژی‌هایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که امکان معرفی کسب‌وکارتان را در شبکه‌های اجتماعی معروف نظیر فیسبوک، توییتر، یوتیوب، اسنپ چت، پینترست، لینکدین و اینستاگرام داشته باشید. در هر بخش به‌صورت دسته‌بندی‌شده، به موضوعات مختلفی چون بهینه‌سازی پروفایل، استراتژی محتوا و توصیه‌هایی در زمینه‌ٔ تبلیغات پولی پرداخته شده است. این کار مزایای بسیاری دارد. اگر می‌خواهید به موفقیت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برسید باید بتوانید روابط قوی، عمیق و بلندمدت با مشتریان و مخاطبان حرفه‌ای برقرار کنید و محتوای جذاب و حرفه‌ای با آنان به اشتراک‌ بگذارید. 

شنیدن کتاب صوتی ۵۰۰ نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مزالعه پیرامون کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی ۵۰۰ نکته کاربردی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

«هدف‌های خود را تعریف کنید و آنها را بشناسید

پیش از آنکه بخواهید محتوایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، بهتر است نقشۀ راه و هدف‌های نهایی در استراتژی خود را مشخص کنید. این کار به شما کمک میکند تا نحوۀ تفکرتان را به گونه‌ای شکل دهید که به خط مشی و محور اصلی کارتان تبدیل شود. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانیم پیشنهاد دهیم، تکنیک اسمارت (SMART) است که برای تعریف هدف‌های عملیاتی در شبکه‌های اجتماعی به کار می‌آید. در ادامه، با آن بیشتر آشنا می‌شوید:

خاص بودن (Specific): در کاری که می‌خواهید انجام دهید و هدفی که می‌خواهید به آن برسید، صریح و خاص باشید. آیا می‌خواهید سطح آگاهی مخاطب را دربارۀ برندتان افزایش دهید؟ آیا به دنبال افزایش فروش هستید؟ تصمیم گرفته‌اید خدمات مشتریان را بهبود بخشید؟ یا به دنبال تقویت میزان وفاداری هستید؟

قابل اندازه گیری بودن (Measurable): از کجا می‌دانید که رسیدن به اهداف تعریف شده ممکن است؟ از کدام ابزارهای تحلیلی برای ارزیابی میزان پیشرفت خود استفاده خواهید کرد؟ هدفتان را می‌توانید اندازه‌گیری کنید؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۹۳۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱۸ دقیقه

حجم

۹۳۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۹,۰۰۰
تومان