دانلود کتاب صوتی نیمه‌ تاریک وجود با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نیمه‌ تاریک وجود اثر دبی فورد

دانلود و خرید کتاب صوتی نیمه‌ تاریک وجود

نویسنده:دبی فورد
انتشارات:رادیو مثبت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نیمه‌ تاریک وجود

کتاب صوتی نیمه تاریک وجود اثر دبی فورد است که با ترجمهٔ مریم رضایی و گویندگی حجت یوسفی و اعظم حبیبی توسط رادیو مثبت منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی نیمه تاریک وجود

دبی فورد در کتاب صوتی نیمه تاریک وجود توضیح می‌دهد که چگونه انسان نیمهٔ تاریک خود را پنهان می‌کند یا نادیده می‌گیرد و خود را از جنبه‌های طبیعی زندگی‌اش محروم می‌کند. او نشان می‌دهد که تأیید و پذیرش ضعف‌ها امکان‌پذیر است و حتی شاید این ضعف‌ها قدرت‌های پنهان باشند. هر یک از ویژگی‌های انسانی موهبتی هستند که در شکل‌گیری هویت ما بسیار تأثیر دارند و تقسیم‌‌کردن ویژگی‌های ذاتی به خوب و بد ما را محدود می‌کند. کتاب نیمه‌ٔ تاریک وجود به ما می‌آموزد که به انسانیت خود اجازه دهیم خود را بروز دهد تا بتوانیم آن چه را که شایستهٔ خودمان است دریافت کنیم.

کتاب صوتی نیمه تاریک وجود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره دبی فورد

دبی فورد، نویسنده و سخنران انگیزشی در حوزه خودیاری است. نخستین کتاب او همین نیمه تاریک وجود پس از آنکه در برنامه تلویزیونی اپرا وینفری معرفی شد، به لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز راه پیدا کرد.

دبی فورد، به عنوان مشاور خانواده و راهنمای خودیاری، در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی گوناگون حضور پیوسته داشت و یک شخصیت رسانه‌ای محبوب و پرطرفدار به شمار می‌رفت....

او در ۵۷ سالگی بر اثر بیماری سرطان در خانه‌اش در شهر سن دیگو از دنیا رفت. او در سال ۲۰۰۰ موسسه‌ای به نام خودش تاسیس کرد که خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌ها می‌داد.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

رویا
۱۴۰۱/۱۲/۲۱

بی نهایت از گوش دادن به این کتاب صوتی لذت میبرم، البته هنوز تموم نشده ولی واقعا هم از محتوای کتاب و هم گویندگیش راضیم. این کتاب در مورد پذیرش خصوصیات خوب یا بدمونه که از پذیرششون ترس داریم و

- بیشتر
مجتبی طاهری
۱۴۰۳/۰۱/۰۵

سلام بعد از مطالعه کتاب میتونی اول با خودت و بعد با دیگران مهربان باشی و براحتی ببخشی. کتابیه که میشه به همه افراد برای خوندنش توصیه کرد. کتاب صوتی های رادیو مثبت درسته نسبت به بقه ناشر ها گرونه اما

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۷۵۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۷۵۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان