دانلود کتاب صوتی کتاب آرامش با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتاب آرامش اثر مت هیگ

دانلود و خرید کتاب صوتی کتاب آرامش

نویسنده:مت هیگ
گوینده:حجت یوسفی
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۱.۷از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کتاب آرامش

کتاب صوتی کتاب آرامش نوشتهٔ مت هیگ و ترجمهٔ تیم ترجمه رادیو مثبت است. حجت یوسفی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. رمان «کتابخانهٔ نیمه‌شب» را از این نویسنده می‌شناسید.

درباره کتاب صوتی کتاب آرامش

کتاب صوتی کتاب آرامش عنوان کتابی است که با درون‌مایهٔ روان‌شناسی اجتماعی و به قلم مت هیگ نوشته شده است. در مقدمهٔ این اثر صوتی، از زبان نویسنده، آمده است که گاه برای آرام‌کردن خودش چیزهایی می‌نویسد؛ چیزهایی که در روزهای سخت یاد گرفته؛ فکرهایش، مکاشفه‌هایش و فهرستی از چیزهای مختلف، مثال‌های مختلف، چیزهایی که می‌خواهد یادش بماند یا چیزهایی که از دیگران و سرگذشت آن‌ها یاد گرفته است.

کتاب آرامش در ۴ بخش نوشته شده است. این کتاب صوتی، به‌بیان نویسنده، درست مثل زندگی واقعی درهم‌وبرهم است. شما می‌توانید این کتاب صوتی را به هر ترتیبی که دوست دارید، بخوانید. می‌توانید صفحاتش را تا یا حتی پاره کنید و...، اما موضوع این کتاب گویا چیست؟ ارتباط؛ چراکه به‌گفتهٔ نویسنده ما همه جزو چیزها هستیم و با تمام چیزها در ارتباطیم؛ انسان با انسان، لحظه با لحظه، درد با لذت و ناامیدی با امید. این کتاب به آرامش شما کمک می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی کتاب آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مت هیگ

مت هیگ در سال ۱۹۷۵ در شفیلد انگلستان به دنیا آمد. او رمان‌نویس و روزنامه‌نگار است. مت تحصیلاتش را در دانشگاه هال در رشتهٔ زبان انگلیسی و تاریخ به پایان برد. او آثار داستانی و غیرداستانی بسیاری برای کودکان و بزرگسالان نوشته است. مت هیگ در ۲۴سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا شد، اما توانست آن را پشت سر بگذارد و به زندگی باز گردد. رمان «کتابخانهٔ نیمه‌شب» و کتابی به نام «کتاب آرامش» از آثار او هستند.

معرفی نویسنده
عکس مت هیگ
مت هیگ

مت هیگ نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی است که در ایران با کتاب‌ مشهور کتابخانه‌ نیمه شب شناخته می‌شود. او که خودش با بیماری افسردگی دست و پنجه نرم کرده است و شناختی از آن دارد، دست به تابوشکنی زده است؛ در کتاب‌ها و آثارش به سراغ این موضوع رفته است و باب صحبت و گفتگو پیرامون افسردگی را باز کرده است.

نظرات کاربران

راکا؛
۱۴۰۲/۰۹/۱۶

این اصلا با کتاب اصلی فرق داره

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۳۵۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۳۵۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان