دانلود کتاب صوتی هر چیزی که به فکرتان رسید را باور نکنید با صدای حجت یوسفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هر چیزی که به فکرتان رسید را باور نکنید اثر جوزف انگوین

دانلود و خرید کتاب صوتی هر چیزی که به فکرتان رسید را باور نکنید

معرفی کتاب صوتی هر چیزی که به فکرتان رسید را باور نکنید

کتاب صوتی هر چیزی که به فکرتان رسید را باور نکنید نوشتهٔ جوزف انگوین و ترجمهٔ اعظم جمالی است. حجت یوسفی و اعظم حبیبی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هر چیزی که به فکرتان رسید را باور نکنید

چرا افکار منشأ شروع و پایان رنج‌ها هستند؟ نویسندهٔ کتاب صوتی هر چیزی که به فکرتان رسید را باور نکنید، باور دارد مشکل اصلی نه از چیستی افکار ما بلکه از میزان زمانی است که به آن‌ها اختصاص می‌دهیم. ما انسان‌های مدرن هر روز بیشتر از قبل موردهجوم تبلیغاتی قرار می‌گیریم که ذهنمان را به بازی می‌گیرند و لحظه‌ای فکرمان را بدون موضوعی برای اندیشیدن رها نمی‌کنند. مدارس کودکانمان را دائماً به تفکر تشویق می‌کنند و بیشتر دولت‌ها تقریباً هیچ سرمایه‌گذاری خاصی بر جسم یا احساسات شهروندانشان انجام نمی‌دهند.

کتاب صوتی حاضر با ارائهٔ چهارچوبی جدید از انسان به سردرگمی‌های ما جواب می‌دهد. این اثر در راه‌حلی ساده، آنقدر ساده که باورکردنش سخت به نظر می‌رسد، از ما می‌خواهد به قلبمان نگاه کنیم و قدرت احساسات را به افکارمان اضافه کنیم. شاید فکر کنید ایدهٔ نویسنده تکراری است، اما ترجمهٔ تنها اثرش به بیش از ۱۷ زبان دنیا ثابت می‌کند حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد. این کتاب شنیدنی که توسط نشر صوتی رادیو مثبت در اختیار شما قرار گرفته، بینشی نو را برای پیوند ذهن و قلب به ما عرضه کرده است. آیا راهکارهای جوزف انگوین همانقدر که ادعا می‌کند، راهگشا هستند؟ برای فهمیدن جواب راهی جز به‌کاربستن آن‌ها ندارید.

شنیدن کتاب صوتی هر چیزی که به فکرتان رسید را باور نکنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی هر چیزی که به فکرتان رسید را باور نکنید

«این محتوای افکار نیست که باعث ایجاد استرس در ما میشه، بلکه میزان افکاریه که خودمون رو در اون غرق می‌کنیم. میزانی افکار ارتباط مستقیمی با استرس و بقیه‌ی هیجانات منفی‌ای داره که در اون لحظه خاص تجربه می‌کنیم. وقتی به شدت درگیر اضطراب، خشم، استرس، درماندگی یا هر هیجان منفی دیگه‌ای هستید باید بدونید که در گرداب افکار غرق شدید و شدت اون احساسات ناخوشایند ارتباط تنگاتنگی با میزان افکار شما داره. پس این محتوای افکار نیست که باعث رنج ما میشه، بلکه مدت زمانیه که غرق افکاریم.

به‌طور خلاصه باید گفت ما مجبور نیستیم تفکر مثبت داشته باشیم تا بتونیم عشق، شادی، سعادت و عواطف خوشایند رو تجربه کنیم چون ماهیت طبیعی ما اقتضا می‌کنه که این احساسات رو به‌طور پیش‌فرض داشته باشیم. فقط موقعی نمی‌تونیم اون عواطف مثبت رو تجربه کنیم که غرق افکارمون شدیم. در این حالت مسیر مستقیم هوش نامحدود رو سد می‌کنیم و احساساتی مثل استرس، اضطراب، افسردگی و ترس وجود ما رو دربرمی‌گیره... .»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۴۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۳۴۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان