دانلود کتاب صوتی وارکرفت (گرگ دل) با صدای شرگان انورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وارکرفت (گرگ دل) اثر ریچارد ای. ناک

دانلود و خرید کتاب صوتی وارکرفت (گرگ دل)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی وارکرفت (گرگ دل)

کتاب صوتی وارکرفت (گرگ دل) نوشتهٔ ریچارد ای. ناک و ترجمهٔ افشین اردشیری است. شرگان انورزاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این رمان صوتی یکی از کتاب‌های مجموعهٔ وارکرفت است.

درباره کتاب صوتی وارکرفت (گرگ دل)

وارکرفت (Warcraft) عنوان یک فرنچایز چندرسانه‌ای (media franchise) محصول کمپانی بلیزارد انترتینمنت است. این فرنچایز شامل چند بازی ویدئویی، رمان، مجلهٔ مصور، فیلم و... می‌شود. طراحی و ساخت بازی‌های کامپیوتری بر عهدهٔ کمپانی «بلیزارد انترتینمنت» بوده است. این مجموعه طی سال‌ها پیشرفت‌های زیادی داشته و از انتشار اولین رمان وارکرفت تاکنون طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. کتاب‌های این مجموعه به زبان‌های زیادی ترجمه شده و تاکنون فروش خوبی نیز داشته‌اند. از نویسندگان داستان‌های وارکرفت می‌توان به «ریچارد ای. ناک» اشاره کرد که نقش به‌سزایی در پیشرفت داستان‌های وارکرفت داشته است.

در کتاب صوتی وارکرفت (گرگ دل) پس از واقعۀ کاتالیسم به‌عنوان پدیده‌ای که بنیان تمام آزراث را زیرورو کرد، تمام نژادها اعم از دوست یا دشمن در پی منابع حیاتی هستند. «هورد» برای تأمین مایحتاج و تجدید قوا چشم طمع به «اشن ویل»، قلمرو الف‌های شب دوخته است. کاهنۀ اعظم، «تیرانده ویسپر ویند» و «ملفاریون استورم ریج»، دروید اعظم، بی‌خبر از همه‌جا در پی برگزاری جلسه‌ای هستند که قرار است اتحاد را گرد هم نگاه دارد. کتاب صوتی وارکرفت (گرگ دل)، داستانی هیجا‌ن‌انگیز، معماگونه و سرشار از مبارزه‌های جذاب، جادو و شجاعت است که می‌تواند شما را مجذوب کند.

شنیدن کتاب صوتی وارکرفت (گرگ دل) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران رمان‌هایی که با بازی‌های رایانه‌ای ارتباط دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۶ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۸۹۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۸۹۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۳,۶۰۰
تومان