دانلود کتاب صوتی الفبای چیرگی با صدای الهام ایون + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی الفبای چیرگی اثر ست گودين

دانلود و خرید کتاب صوتی الفبای چیرگی

معرفی کتاب صوتی الفبای چیرگی

کتاب صوتی الفبای چیرگی نوشتهٔ ست گودین و ترجمهٔ فرامرز عیب پوش است. الهام ایون گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات شرکت توسعه محتوای لحن دیگر آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی به ما می‌گوید که موفقیت جایی خارج از کنج عافیت منتظر ماست.

درباره کتاب صوتی الفبای چیرگی

کتاب صوتی الفبای چیرگی اثری کم‌حجم و به زبان ساده است که می‌تواند زندگی ما را دگرگون کند. این کتاب صوتی پر است از مفاهیم و کلماتی کلیدی که قواعد خوشبختی و کامیابی را به ما می‌آموزند. ست گودین این راهنمای خودسازی را به نگارش درآورده و به ما کمک می‌کند برای تبدیل‌شدن به یک پروانه‌ٔ باشکوه، از پیله‌ٔ امن خود خارج شویم. این اثر صوتی از اصول موفقیت و رهایی از ترس‌ها برایمان گفته است. اصول دستیابی به هر هدفی که آرزویش را دارید، تنها در چند مفهوم ساده خلاصه می‌شود؛ مفاهیمی که نویسنده به‌ترتیب حروف الفبا برای شما بازگو می‌کند و ذیل هر یک، معنای تازه‌ای از آن را به شما ارائه می‌دهد. نویسنده در هنگام شرح هر مفهوم، توصیه‌هایی کاربردی را هم در اختیارتان قرار داده است. با شنیدن این کتاب می‌آموزید که برای رسیدن به هر موفقیت کوچک یا بزرگی ابتدا باید از حاشیهٔ امن خود خارج شوید. حاشیه‌ٔ امن شما را ضعیف و آسیب‌پذیر می‌کند. آنچه شما برای پیروزی در برابر خطرات احتمالی نیاز دارید، آمادگی همیشگی است که با خلوت‌کردن در حاشیهٔ امن به دست نمی‌آید. اگر از امروز خود ناراضی هستید، به این معناست که جایی در زندگی، آن‌طور که لازم بوده خطر نکرده‌اید و اجازه داده‌اید ذهن حسابگرتان شما را قانع کند که آرزوهایتان دست‌نیافتنی هستند و شما توانایی محقق‌ساختن آن‌ها را ندارید. اکنون وقت آن رسیده از مرز محدودیت‌های ساختگی خود عبور کنید. نیازی نیست بی‌نقص باشید. هیچ چیزی در این دنیا کامل نیست. تنها لازم است از سکون دربیایید و به‌سوی رؤیاهایتان روانه شوید.

شنیدن کتاب صوتی الفبای چیرگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ست گودین

ست گودین نویسندهٔ چندین کتاب پرفروش بین‌المللی است. آثار او به بیش از ۳۵ زبان مختلف ترجمه شده است. او شیوهٔ تفکر مردم دربارهٔ بازاریابی و کارکردن را تغییر داده است. سِت گادین در کنار نوشتن و سخنرانی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «squidoo.com» نیز هست؛ وبلاگ او نیز در زمرهٔ محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی جهان است. ست گادین پیش از نویسندگی و وبلاگ‌نویسی، معاون بازاریابی مستقیم یاهو بود. کتاب‌های «گاو بنفش» و «به جعبه دست بزن» و «الفبای چیرگی» اثر اوست.

بخشی از کتاب صوتی الفبای چیرگی

«commitment: تعهد یگانه راه گذر از میان آتش است. تعهد ما را از نقطه‌ی «چه ایده‌ی جالبی!» به نقطه‌ی «بالأخره موفق شدم» خواهد برد. تعهد هم شیرین است و هم ترسناک. اگر شکست خوردیم باید مسئولیت آن را بپذیریم. اگر هم پیروز شویم، شادی پاداش ماست. موفقیت تمرین ندارد. هر آنچه قرار است اجرا شود، پس از اجرا مفهوم پیدا می‌کند. با تعهد ممکن است شکست بخوریم اما بدون تعهد شکست قطعی‌ست.

dribble: زندگی مانند بازی فوتبال است. حریف خواه یا ناخواه برای گرفتن توپ خواهد آمد. ترس، استرس، مقاومت و هر چه در مسیر پیش رویمان قرار گرفت باید دریبل شود. دریبل زدن هنر است. اسطوره‌ها از دفاع حریف شکایت نمی‌کنند. بلکه صرفاْ نگاهشان به هدف است و دریبل می‌زنند. سختی‌ها را دریبل کنیم. موفقیت صد متر جلوتر است. مفهوم خیلی ساده‌ای‌ست اما به‌هیچ‌وجه کار آسانی نیست.

effort: تلاش لازم است اما تأثیر آن مهم است. اگر مشکل را در سه ثانیه حل کنیم و شجاعت گفتن آن را داشته باشیم هنر کرده‌ایم.»

نظرات کاربران

کاربر ۳۴۳۴۴۸۱
۱۴۰۱/۱۱/۲۹

قیمت کتاب با توجه به زمان آن بسیار زیاد هست

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۱ دقیقه

حجم

۲۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان