دانلود کتاب صوتی مهارت های فرزندپروری (جلد هفتم) با صدای کمال هادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مهارت های فرزندپروری (جلد هفتم) اثر کمال هادی

دانلود و خرید کتاب صوتی مهارت های فرزندپروری (جلد هفتم)

معرفی کتاب صوتی مهارت های فرزندپروری (جلد هفتم)

کتاب صوتی مهارت‌های فرزندپروری اثر کمال هادی، جلد هفتم از مجموعهٔ حلقه‌های‌گمشده در نظام خانواده است. این کتاب که مورد استقبال مردم و مراکز مشاوره و صدا و سیما قرار گرفته است تلاش می‌کند تا خواننده روش‌های صحیح مدیریت و تغییر رفتار فرزندان را فراگرفته و به‌کار گیرد.

درباره کتاب صوتی مهارت‌های فرزندپروری اثر کمال هادی، جلد هفتم

کتاب مهارت‌های فرزندپروری با به‌چالش‌کشیدن روش‌های تربیتی جاری به بررسی علل و چگونگی تربیت‌های غلط و ناکامی والدین می‌پردازد و راهکارهایی علمی و عملی برای فرزندپروری سالم ارائه می‌دهد. این کتاب کمک می‌کند که والدین بتوانند مراحل رشد و نیازهای کودکان را درک کرده و به آن‌ها پاسخ دهند. آن‌ها با بهره‌گیری از آموزش‌های کتاب، سبک‌های‌‌‌ مختلف تربیتی‌‌ را فرا می‌گیرند و به این ترتیب در سبک تربیتی خود تجدیدنظر می‌کنند. والدین می‌اموزند که به‌جای مقابله‌‌ٔ قهری با رفتارهای‌‌ فرزندان خود، با استفاده از روش‌های‌‌ اصولی وارد تعامل با آن‌ها شوند و پس از آشنایی با مشکلات کودکان بحران، راه‌های ‌‌‌صحیح برخورد با این کودکان را فراگیرند. فهرست مطالب جلد هفتم کتاب صوتی مهارت‌های فرزندپروری عبارت است از:

سخنی با خواننده

حلقهٔ اول: رشد (از نطفه تا بلوغ)

حلقهٔ دوم: بلوغ نوجوانی

حلقهٔ سوم: راهکارهای تسهیل و کاهش عوارض بلوغ

حلقهٔ چهارم: تربیت یا نقش‌پذیری

حلقهٔ پنجم: اختلالات و آسیب‌های کودکان و نوجوانان

حلقهٔ ششم: یادگیری و هدایت رفتاری کودکان

حلقهٔ هفتم: کودکان بحران

این کتاب را به مشاوران خانواده و والدینی توصیه می‌کنیم که از تلاش‌های بی‌ثمر و تکراری‌شان در به‌راه‌آوردن فرزند نافرمان و گریزپا خسته و سرخورده شده‌اند و به‌دنبال راهکارهایی هستند که از کودکان و نوجوانان خود فرزندانی حرف‌شنو، آرام، درس‌خوان و سربه‌راه بسازند.

به کمک کتاب صوتی مهارت‌های فرزندپروری درمی‌یابید که چگونه سد مقاومت فرزند لجبازتان را بشکنید. همچنین می‌آموزید به‌جای روش‌های غلط و بی‌نتیجه‌ای که منجر به دور‌شدن فرزندتان از شما می‌شود و او را به‌سوی آسیب‌های اجتماعی سوق می‌دهد، خطاها و شیطنت‌های او را مدیریت کنید.

کتاب صوتی مهارت‌های فرزندپروری اثر کمال هادی، جلد هفتم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به همهٔ والدین و دوستداران کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره کمال هادی

کمال هادی خانواده‌درمانگر تخصصی مـراکز مشاوره و همکار صدا و سیما در برنامه‌های آموزش خانواده است. او همچنین مدرس کارگاه‌های تحکیم خانواده، دوره‌های تأمین مدرسی مدرسان آموزش خانواده و دانشگاه‌‌‌‌‌ ضمن خدمت فرهنگیان است. هادی دوره‌های تخصصی (workshop) انجمن علمی روان‌شناسی بالینی ایران را گذرانده است.

بخشی از کتاب صوتی مهارت‌های فرزندپروری اثر کمال هادی، جلد هفتم

«می‌دانید که درنسل‌های گذشته نوعی همخوانی، تعادل و تعامل بین فرهنگ مسلط اجتماعی و سبک تربیتی والدین وجود داشته و کودکان بر اساس این همگونی بزرگ می‌شدند؛ ولی امروزه تعارض عمیقی بین آنچه والدین می‌خواهند و آنچه فرزندان از فرهنگ ‌جهانی توسط‌رسانه‌ها دریافت ‌می‌کنند وجود دارد و خواسته‌های‌ والدین و انتظارات بی‌حدوحصر کودکان در خصوص آزادی‌ها و امکانات هرچه بیشتر به‌نحو مهارناپذیری در تقابل‌هم قرارگرفته و هر‌روز برشکاف ‌موجود و درگیری‌های بین والدوفرزند افزوده‌ می‌شود طوری که دیگر هیچ‌کدام از طرفین حضور فیزیکی و عاطفی در کنار هم را تحمل ‌نکرده و اگرهم گاه‌گاهی برای صرف غذایی کنارهم هستند، هرکس غرق درگوشی خود بوده و ازنظر روانی- عاطفی فرسنگ‌ها از هم فاصله دارند؛ لذا ترمیم این فاجعه مهارت‌هایی را می‌طلبد که بتوان از عهده چنین تعارضی برآمد و ما در این کتاب قصد پرداختن به این مهارت‌ها را داریم. اگر با همه تلاش‌هایی که به‌خاطر فرزندان انجام می‌دهیم، حقانیت‌‌های خود را کنار گذاشته و به‌عنوان یک مشاهده‌گر دقیق سهم خودمان ‌را در بروز این فاجعه ببینیم آن‌‌وقت درخواهیم یافت که چرا دیگر از روابط عاطفی، شیطنت‌ها و بازیگوشی‌های طبیعی کودکان خبری نیست و همه این نیازهای طبیعی جای خودرا به دنیای مجازی، زیاده‌‌خواهی، تنهایی و پرخاشگری سپرده است.»

نظرات کاربران

کاربر 8511085
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

خیلی خوب

زمان

۸ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۳۸۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۳۸۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۱۰۰
تومان