دانلود کتاب صوتی دژ درون با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دژ درون اثر آینتسل گانگر

دانلود و خرید کتاب صوتی دژ درون

معرفی کتاب صوتی دژ درون

کتاب صوتی دژ درون نوشتهٔ آینتسل گانگر و ترجمهٔ شهاب الدین عباسی است. متین بختی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی فلسفهٔ رواقی برای زیستن در دنیای بی‌قرار است.

درباره کتاب صوتی دژ درون

فلسفهٔ رواقی را معمولاً راه نجات انسان مدرن می‌نامند؛ اندیشه‌ای که قادر است ذهن آشفتهٔ ما را سامان داده و نگاهمان را به‌سمت دنیای درون برگرداند. نظریات این مکتب به حوزهٔ خاصی محدود نیستند، اما کتاب صوتی دژ درون نوشتهٔ آینتسل گانگر بر کاربرد تعالیم رواقیون در کسب آرامش تمرکز دارد؛ چیزی که امروز همهٔ ما به آن نیازمندیم، اما چگونه می‌توان با ایده‌های افرادی که چند صد سال پیش می‌زیستند به آرامش رسید؟ کتاب صوتی دژ درون اثری است که اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ میلادی به انتشار رسید. این کتاب، مقدمه‌ای عالی بر فلسفهٔ «رواقی‌گری» برای افراد ناآشنا با این موضوع است و همین‌طور برای کسانی که با این فلسفه آشنایی دارند و می‌خواهند دانسته‌هایشان را افزایش دهند یا تغییر نگرشی را در زندگی خود ایجاد کنند. کتاب به توضیح روش‌های رواقی‌گری برای مواجهه با مشکلات شخصی می‌پردازد؛ از جمله اهانت‌ها، پایان روابط و فشارهای مالی و همچنین مشکلات عاطفی رایج در زندگی روزمره مانند احساس تنهایی، خشم و اضطراب را موردبررسی قرار می‌دهد؛ به علاوه، این اثر صوتی نقل قول‌هایی مهم از فیلسوفان باستان را ارائه می‌کند و بینش‌هایی مفید و تأثیرگذار را به آن‌ها می افزاید که باعث می‌شود کتاب برای مخاطبان امروزی، فوق‌العاده کاربردی باشد.

شنیدن کتاب صوتی دژ درون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران آشنایی با فلسفه و اندیشهٔ رواقی‌گری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی دژ درون

وقتی کسی یا چیز عزیزی در زندگی داریم مانند همسر، دوست یا شاید یک موقعیت اجتماعی خاص ممکن است این ترس به دلمان بیافتد که آن را از دست بدهیم و ببینیم به دست کس دیگر می‌افتد. به این حالت «دلواپسی از دست دادن» می‌گویند. بین دلواپسی از دست دادن و حسادت تفاوت هست.

دلواپسی از دست دادن ناشی از ترس است، ترس از اینکه چیزی از دست ما برود و به شخص دیگر برسد. اتفاقی که در روابط صمیمی بسیار رایج است. حسادت خواستن چیزی است که تعلق به دیگری دارد، مانند ماشین، خانه،‌ ظاهر و احساس نارضایتی از نداشتن این چیزها. بعدا به موضوع حسادت برمی‌گردم. از دیدگاه رواقی می‌توانیم دو عنصر را در دلواپسی از دست دادن تشخیص دهیم: توهم ماندگاری و اعتقاد به اینکه چیزهای بیرونی ما را خوشبخت می‌کنند. فیلسوفان رواقی می‌گویند ماهیت جهان ناپایدار است. چیزهایی که بیرون از توانایی‌ها و قوای ما قرار دارند هیچکدام در حیطه تسلط ما نیستند... .

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۸۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۸۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان