دانلود کتاب صوتی صدایت را بلند کن با صدای مهدی خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صدایت را بلند کن اثر رافائل هونیگشتاین

دانلود و خرید کتاب صوتی صدایت را بلند کن

گوینده:مهدی خلیلی
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی صدایت را بلند کن

کتاب صوتی صدایت را بلند کن نوشتهٔ رافائل هونیگشتاین و ترجمهٔ آرمین زمانی است. مهدی خلیلی گویندگی این زندگی‌نامۀ صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی صدایت را بلند کن

کتاب صوتی صدایت را بلند کن حاوی زندگینامۀ «یورگن کلوپ» است. این مرد آلمانی در زندگی‌اش توانسته است چندین تیم فوتبال را تغییر دهد و مسیرشان را عوض کند. این کتاب صوتی یکی از بهترین‌ کتاب‌های ورزشی سال ۲۰۱۸ است. کلوپ مربی‌ای است که بازیکنان را تبدیل به افرادی برنده می‌کند. اندکی بیشتر از توانشان از آن‌ها کار می‌کشد و تیم‌هایی مثل دورتموند را که در میانۀ جدول قرار داشتند، در عرض دو فصل تبدیل به قهرمان لیگ و یکی از تحسین‌برانگیزترین تیم‌های اروپا کرده است. در این کتاب صوتی با زندگی چنین فردی آشنا می‌شوید.

شنیدن کتاب صوتی صدایت را بلند کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران زندگی‌نامه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی صدایت را بلند کن

«کریستین هایدل به شدت به این داستان علاقه‌مند است. به قدری که آدم به این فکر می‌افتد که چقدر از آن واقعیت دارد. وی در حالی که خودش را برای تعریف کردن داستان آماده می‌کند، می‌گوید: "به عنوان یک شهروند اهل ماینتس۱۰، می‌توانم بگویم این را از خودمان در آوردیم، اما باور کنید اتفاق واقعا افتاده است." می‌گوید آماده یک هیجان تمام عیار باشید:‌ از دفتر نمورش در باشگاه شالکه تا شهری که در آن به رقص و آواز مشغولند و یک تیم کوچک تبعید شده به دسته دوم که استادیوم آن ۴۰ دقیقه با شهر فاصله دارد.

یک روز قبل و در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۰۱، تیم ماینتس با تیم رقیب خود گرویترفورت۱۱ در ورزشگاه پلی‌موبیل بازی کرده و با نتیجه ۳-۱ شکست خورده است. هایدل می‌گوید: "کلوپ اندکی مصدومیت داشت و بدترین بازیکن زمین بود، مجبور شد ۲۰ دقیقه قبل از پایان از زمین بازی بیرون بیاید." این شکست، ماینتس را در منطقه سقوط قرار داد. مدیر کل سابق این تیم با لبخند می‌گوید: "افتضاح بودیم! به معنای واقعی کلمه در قعر جدول قرار داشتیم و هیچ کور سوی امیدی برای بهبود شرایط تیم دیده نمی‌شد. به طور متوسط در هر بازی ۳ هزار تماشاگر داشتیم، دیگر کسی به ما اهمیت نمی‌داد. همه مطمئن بودند سقوط می‌کنیم."»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۹۳۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۹۳۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۷,۰۰۰
تومان