دانلود کتاب صوتی وارکرفت (‌روز اژدها) با صدای امیر فرحان‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وارکرفت (‌روز اژدها) اثر ریچارد ای. ناک

دانلود و خرید کتاب صوتی وارکرفت (‌روز اژدها)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی وارکرفت (‌روز اژدها)

کتاب صوتی وارکرفت (‌روز اژدها) نوشتهٔ ریچارد ای. ناک و ترجمهٔ افشین اردشیری و با صدای امیر فرحان‌نیا است و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی وارکرفت

وارکرفت (Warcraft) عنوان یک فرنچایز چندرسانه‌ای (media franchise) محصول کمپانی بلیزارد انترتینمنت است. این فرنچایز شامل چند بازی ویدئویی، رمان، مجلهٔ مصور، فیلم و... می‌شود. طراحی و ساخت بازی‌های کامپیوتری بر عهدهٔ کمپانی «بلیزارد انترتینمنت» بوده است. این مجموعه طی سال‌ها پیشرفت‌های زیادی داشته و از انتشار اولین رمان وارکرفت تاکنون طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. کتاب‌های این مجموعه به زبان‌های زیادی ترجمه شده و تاکنون فروش خوبی نیز داشته‌اند. از نویسندگان داستان‌های وارکرفت می‌توان به «ریچارد ای. ناک» اشاره کرد که نقش به‌سزایی در پیشرفت داستان‌های وارکرفت داشته است.

کتاب صوتی وارکرفت با نام کامل «وارکرفت (‌روز اژدها)» از این قرار است: داستانْ بین وارکرفت ۲: جریان تاریکی و وارکرفت ۳: پادشاهی آشوب اتفاق می‌افتد. به یاری مدالی پر شده از قدرت ماورایی به نام اهریمن روان؛ الکستراتزا، ملکهٔ اژدهایان دنیای ازروث در بند طایفه‌ای از ارک‌ها است. ارک‌ها فرزندان ملکه را به ماشین‌های جنگی بدل کرده‌اند و آسمان‌ها را در اختیار گرفته‌اند. شورای جادوگران کیرین تور، به ترغیب کراسوس (جادوگر مرموز شورا)، جادوگری و بدنام به نام رونین را به مأموریتی غیرممکن می‌فرستند: آزاد کردن ملکهٔ اژدها.

شنیدن کتاب صوتی وارکرفت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران رمان‌هایی که با بازی‌های رایانه‌ای ارتباط دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

اسفندیار
۱۴۰۲/۰۲/۲۳

داستان کتاب که جذابه..... ولی گویندگی رو راضی نیستم. خیلی تن تن و بی احساس میخونه بعضی جاها و تقلید صداها هم اصلا خوب نیست! مثلا توی داستان یه شخصیت زنی قوی و گساخ هست ولی گوینده صداشو نازک میکنه و

- بیشتر

زمان

۱۴ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۷۷۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۴ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۷۷۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۳,۶۰۰
۶۵,۵۲۰
۳۰%
تومان