دانلود کتاب صوتی چرا او ؟ با صدای شاهین خالقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چرا او ؟ اثر هلن فیشر

دانلود و خرید کتاب صوتی چرا او ؟

نویسنده:هلن فیشر
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۴.۳از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چرا او ؟

کتاب صوتی چرا او ؟ نوشتهٔ هلن فیشر و ترجمهٔ آناهیتا ناهید است. شاهین خالقی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو گوشه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی درمورد یافتن عشق واقعی با درک تیپ‌های شخصیتی است.

درباره کتاب صوتی چرا او ؟

هلن فیشر در کتاب صوتی چرا او ؟ کوشیده است تا به ما توضیح دهد چه چیزهایی باعث می‌شوند عاشق فرد خاصی شویم و او را اتخاب کنیم. به‌راستی چرا عاشق شخص خاصی می‌شویم؟ هلن فیشر به‌عنوان یک نورولوژیست و پژوهشگری برجسته در حوزهٔ «عشق رمانتیک» در این کتاب صوتی به این پرسش پاسخ می‌دهد. او در این کتاب نشان می‌دهد که هر یک از ما به‌دلیل ترکیب ژنتیکی و نظام شیمیایی متفاوتی که در مغزمان عمل می‌کند، یکی از ۴ هورمون اصلی دوپامین، سروتونین، تستوسترون و استروژن را بیشتر ترشح می‌کنیم. او ۴ تیپ شخصیتی جست‌وجوگر، سازنده، هدایتگر و مذاکره‌کننده را نمایندهٔ سطوح بالای هر یک از این هورمون‌ها می‌داند و به‌تفصیل به تبیین هر یک از این شخصیت‌ها می‌پردازد. فیشر نشان می‌دهد که ما به‌عنوان نمایندهٔ یکی از این تیپ‌های شخصیتی، جذب افرادی می‌شویم که مکمل ویژگی‌های پایدار شخصیتی ما باشند. کتاب صوتی حاضر، درک شما را از چرایی عاشق «او» شدن، زیرورو می‌کند و با تکیه بر زیست‌شناسی و شیمی به شما کمک می‌کند تا محبوب خود را بیابید و او را بشناسید.

در این کتاب، پیش از آنکه به پاسخ پرسش «چرا او؟» دست بیابید، با پرسش «چرا من؟» مواجه خواهید شد. تنها پس از پاسخ‌دادن به این پرسش و شناخت خودتان، می‌توانید دریابید چرا عاشق افراد به‌خصوصی می‌شوید. هلن فیشر، پس از انجام تحقیقات گسترده بر روی پایه‌های زیست‌شناختی تیپ‌های شخصیتی، به این نتیجه رسیده است که هر کدام از ما ترکیب منحصربه‌فردی از ۴ تیپ شخصیتی اصلی را بروز می‌دهیم؛ علاوه بر این، تیپ شخصیتی اصلی، ما را به‌سوی شریک عشقی خاصی هدایت می‌کند. او می گوید که نجوای مداوم طبیعت زیست‌شناختی درونمان، بر روی این موضوع که عاشق چه کسی شویم تأثیر می‌گذارد.

شنیدن کتاب صوتی چرا او ؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به تمام کسانی که می‌خواهند درک بهتری از احساساتشان داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره هلن فیشر

هلن فیشر در ۳۱ ماه می ۱۹۴۵ به دنیا آمد. او دانشمند، محقق در زمینهٔ انسان‌شناسی و نویسنده‌ای آمریکایی است. عمدهٔ فعالیت فیشر در زمینهٔ رفتارشناسی انسان است. او محقق ارشد مؤسسهٔ کینزی در دانشگاه ایندیانا و عضو مرکز مطالعات تکاملی انسان در گروه انسان‌شناسی در دانشگاه راتگرز است. فیشر پیش از همکاری با دانشگاه راتگرز، پژوهشگر موزهٔ تاریخ طبیعی آمریکا در نیویورک بود. کتاب «چرا او؟» یکی از آثار مکتوب اوست.

نظرات کاربران

مصطفی
۱۴۰۲/۱۰/۱۵

با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتابی بسیار شنیدنی و خواندنی . این خیلی خوب بود و از همه لحاظ میشه بهش ۵ ستاره داد . متن روان، موضوع عالی و موسیقی ، ترجمه ، خوانش . لذت

- بیشتر
کاربر ۳۲۲۶۴۵۳
۱۴۰۱/۱۰/۰۱

کتاب رو قبلاً خونده بودم ولی دوست داشتم نسخه صوتی رو هم گوش بدم،خوشم اومد گویندگی خوب در کنار ترجمه خوب،ممنون

کاج مسافر
۱۴۰۱/۱۰/۲۹

از شنیدنش واقعا لذت بردم و برای چندتا از دوستانم هدیه فرستادم

خود شرلوک هلمز
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

کتاب واقعا مفیدیه و مطالب جالبی داره. باعث میشه به شناخت بهتری از خودتون برسید.

حسین محمدی
۱۴۰۲/۰۹/۱۱

۵ستاره

زمان

۱۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۷۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۷۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۴,۰۰۰
تومان