دانلود کتاب صوتی غول درونتان را بیدار کنید با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی غول درونتان را بیدار کنید اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی غول درونتان را بیدار کنید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۹از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی غول درونتان را بیدار کنید

خلاصه‌کتاب صوتی غول درونتان را بیدار کنید نوشتهٔ آنتونی رابینز و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مصطفی طالبیان مقدم است و شنیدار آن را منتشر کرده است. رازهای تغییر فوری افکار، احساسات، روابط شخصی و چالش‌های زندگی در این کتاب صوتی آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی غول درونتان را بیدار کنید

در خلاصه‌کتاب صوتی از آنتونی رابینز یعنی «کتاب غول درونتان را بیدار کنید» مؤثرترین استراتژی‌ها و تکنیک‌های تسلط بر احساسات، بدن، روابط، مسائل مالی و زندگی را ارائه می‌دهد. آنتونی رابینز متخصص روان‌شناسی تغییر است. او برنامه‌ای قدم به قدم را معرفی می‌کند و در آن درس‌های اولیهٔ تسلط بر خود را ارائه می‌دهد. به کمک این درس‌ها می‌توانید هدف واقعی خود را کشف کنید، می‌توانید کنترل زندگی خود را برعهده بگیرید و نیروهای سرنوشت‌ساز را کنترل کنید:

کتاب صوتی غول درونتان را بیدار کنید، پنج ایدهٔ اصلی را در بر می‌گیرد. سه تصمیم وجود دارند که می‌توانند سرنوشت شما را تغییر دهند: تصمیم شما در مورد اینکه روی چه چیزی تمرکز کنید؛ تصمیم شما در مورد اینکه به چه چیزهایی اهمیت می‌دهید؛ تصمیم شما در مورد اینکه چطور به نتیجهٔ موردنظر برسید.

پنج عامل اصلی در زندگی شما وجود دارند: عقاید یا قوانین، ارزش‌های نقطه عطف، مسائل و وضعیت احساسی شما. با تغییر هرکدام از این عوامل می‌توانید تغییر عظیم و چشمگیری در زندگی خود ایجاد کنید.

هر کاری می‌کنید یا برای این است که از درد اجتناب کنید یا برای اینکه می‌خواهید به لذت برسید. اتفاقات زندگی نیستند که به شما شکل می‌دهند. بلکه عقاید شما در مورد معنی این اتفاقات بیشترین اهمیت را دارند. روی هدف خود تمرکز کنید، نه روی ترس‌های خود آیا این کتاب برای شماست؟ و اگر می‌خواهید از زندگی نهایت لذت را ببرید، کتاب غول درونتان را بیدار کنید، برای شماست. به کمک این کتاب می‌توانید انرژی و انگیزهٔ کافی برای داشتن زندگی عالی را به دست بیاورید.

آنتونی رابینز در این کتاب به شما نشان می‌دهد قدرت ذهن از آن چه فکر می‌کنید، چشمگیرتر است. او به شما یاد می‌دهد از این قدرت استفاده کنید تا از زندگی خود لذت ببرید و همان طور که می‌خواهید زندگی کنید.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی غول درونتان را بیدار کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند با قدرت پنهان درونشان آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی غول درونتان را بیدار کنید

«در بخش قبلی متوجه شدیم که برای تحقق اهدافمان به اتخاذ تصمیمات درست و مهم‌تر از آن، تعهد به انجام این تصمیمات نیاز داریم. با این حال حتی اگر بهترین نیت و قوی‌ترین اراده را هم داشته باشید، متعهد ماندن به تصمیماتتان دشوار است. به این دلیل که ما در هر اتفاقی به دنبال تجربهٔ لذت و دوری جستن از درد و سختی هستیم.

برای مثال، هرچند پرهیز از مصرف بی‌رویه شکلات می‌تواند باعث سلامت عمومی بدنمان شود، اما لذت بردن از خوردن آن آسان‌تر از تحمل مقابله با وسوسه‌هایمان است. البته خبر خوب این است که می‌توانیم از این رویکرد به نفع خودمان استفاده کنیم. فرض کنید می‌خواهید با کاهش مصرف شکلات و شیرینی به تناسب اندام برسید. هرچند خوردن شکلات تجربهٔ لذت‌بخشی است، اما اگر این تجربه را دردآور کنید مغز شما نسبت به آن واکنش نشان خواهد داد. می‌توانید وقتی که در حال خوردن شکلات هستید و یا حتی تصمیم به این کار گرفتید، به موزیکی غمگین گوش کنید و یا آوازی حزن‌آلود سر دهید. این کار را می‌توانید حتی در مهمانی شامی که دوستتان ترتیب داده انجام دهید. کسی قرار نیست صدای شما را بشنود؛ همین که زیر لب ترانه‌ای غمگین را زمزمه کنید، تجربهٔ تلخ را وارد ذهنتان می‌کنید.

همراه ساختن احساسات ناخوشایند با عادت‌های اشتباهتان نخستین قدم شماست. در مرحله بعد نیاز به جایگزین کردن احساسات خوب دارید. در این مرحله شما نیاز به احساس لذت دارید تا بتوانید در طولانی‌مدت به تصمیماتتان پایبند بمانید. در مثال شکلات و تناسب اندام، می‌توانید برای خود لباسی زیبا با سایزی کوچک‌تر بخرید تا شوق پوشیدن آن شما را به انجام تصمیمتان مصمم‌تر کند. در واقع تصویرسازی نتایجی که به دنبال تغییر عادات قبلی در زندگی‌تان ایجاد می‌شود، می‌تواند انگیزهٔ خوبی برای متعهد ماندن شما به تصمیمات جدیدتان باشد. خوردن غذاهای سالم و موردعلاقه‌تان، شروع یک تفریح متفاوت و هیجان‌انگیز و یا حتی آشنایی با افراد جدید می‌تواند از جمله تجربه‌های لذتبخشی باشد که به عنوان جایگزینی برای عادات قبلی‌تان انتخاب می‌کنید.

در یک تحقیق، روند بازپروری معتادان به مواد مخدر مورد ارزیابی قرار گرفت. هدف از انجام پژوهش این بود که دریابیم چگونه جایگزین کردن رفتارهای سالم با رفتارهای ناسالم می‌تواند در بهبود افراد معتاد تأثیرگذار باشد. نتایج این تحقیق نشان داد که وقتی افراد معتاد عادت اشتباه قبلی را با تجربه‌ای لذتبخش جایگزین کردند، امکان برگشت مجدد آن‌ها به سمت مواد مخدر بسیار کاهش یافت.»

معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

hamed
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

یکی از بهترین کتابای انتونی هست

امیرعباس
۱۴۰۲/۰۵/۰۸

بعد از دارن هادری و برایان تریسی با ایشون اشنبا شدم و واقعا از کتاب هاش لذت میبرم. درکنار درست کردن ذهن و اموزش های قوی باعت رشد زیاد فردی میشه. راوی هم خیلی خوب بود اقای طالبیان مقدم

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۶ دقیقه

حجم

۴۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان