دانلود کتاب صوتی قول‌ هایی که باید حفظ شوند با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قول‌ هایی که باید حفظ شوند اثر جو بایدن

دانلود و خرید کتاب صوتی قول‌ هایی که باید حفظ شوند

نویسنده:جو بایدن
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی قول‌ هایی که باید حفظ شوند

خلاصهٔ کتاب صوتی قول‌ هایی که باید حفظ شوند نوشتهٔ جو بایدن و ترجمهٔ رضا اردلان است. مصطفی طالبیان مقدم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و شنیدار آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی زندگی‌نامهٔ چهل‌وششمین رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا است.

درباره کتاب صوتی قول‌ هایی که باید حفظ شوند

خلاصهٔ کتاب صوتی قول‌ هایی که باید حفظ شوند، داستان زندگی جو بایدن است و به شرح دوران کودکی و زندگی خانوادگی و حرفه‌ای‌ او پرداخته است. جو بایدن در کتاب حاضر از تأثیری که تجربیات سخت زندگی در شکل‌گیری باورهایش داشته، صحبت کرده است. او در این کتاب از احساس تعهدی که نسبت به انسان‌های محروم و احقاق حقوق آن‌ها دارد، صحبت می‌کند. او در این اثر، از تمسخر توسط هم‌کلاسی‌هایش و کودکیِ پرچالشش و همچنین از تجارب تلخ بزرگسالی که او را به فکر خودکشی انداختند، صحبت ‌می‌کند. کتاب صوتی حاضر تصاویری روشن از این رئیس‌جمهور آمریکا پیش روی مخاطب گذاشته است.

شنیدن کتاب صوتی قول‌ هایی که باید حفظ شوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران زندگی‌نامه‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جو بایدن

جوزف رابینت بایدن جونیور یا جو بایدن در ۲۰ نوامبر ۱۹۴۲ متولد شد. او دارای مدرک در ۲ رشته‌ٔ تاریخ و علوم سیاسی از دانشگاه دلاویر و همچنین دکترای وکالت از دانشگاه سیراکوز است. جو بایدن سیاستمداری آمریکایی است که در حزب دموکرات فعالیت می‌کند. او از ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹، به‌مدت ۳۶ سال، نمایندگی ایالت دلاور را به‌عنوان یکی از سناتورهای ایالات متحدهٔ آمریکا بر عهده داشت؛ سپس از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، تحت ریاست‌جمهوری باراک اوباما، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا بود. او در سال ۱۹۸۷ نامزد ریاست جمهوری بود، اما از ادامهٔ نامزدی انصراف داد. جو بایدن پس از «دونالد ترامپ»، چهل‌وششمین رئیس‌جمهور ایالات متحدهٔ آمریکا است.

بخشی از کتاب صوتی قول‌ هایی که باید حفظ شوند

«چگونه تجربیات سخت جو بایدن در دوران کودکی و جوانی، او را تبدیل به سیاستمداری بانفوذ کرد؟

مبارزات انتخاباتیِ چالش ‌برانگیز ریاست جمهوری ایالات متحده در نهایت به پایان رسید و اکنون موجی از توجه به سمت جو بایدن معطوف شده است. حال وقت آن رسیده که در پس ابهامات و شایعاتی که در مورد بایدن وجود دارد، به بررسی شخصیت واقعی و زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش بپردازیم. این خلاصه‌ی کتاب، زندگینامه مختصری از رویدادهای مهم زندگی جو بایدن است که به تشریح تجربیات کودکی، زندگی خانوادگی و چالش‌های شغلی وی می‌پردازد.

در این زندگینامه خواهید دید که چگونه باورهای والدین بایدن و تعالیم آن‌ها باعث جهت‌گیری سیاسی او در دوران کاری‌اش شده است. علاوه ‌بر این، جو بایدن در این زندگینامه از وقایع تاریخی مهم آمریکا و چالش‌هایی که بین دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه وجود داشته هم صحبت خواهد کرد. یکی از بخش‌های کتاب به حادثه ۱۱ سپتامبر و نقش جورج بوش در وقوع جنگ بیهوده عراق می‌پردازد که به عقیده بایدن، لکه ننگی در تاریخ آمریکا محسوب می‌شود. با خواندن زندگینامه جو بایدن حقایقی در مورد دوران کودکی سخت و دردناکش خواهید آموخت که شاید در رسانه‌ها هرگز عنوان نشده است.

همچنین بایدن در این کتاب به دوران تحصیل در دانشگاه و وقایعی مانند اتهام سرقت ادبی در یکی از متن‌های سخنرانی‌هایش اشاره کرده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۹ دقیقه

حجم

۴۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان