دانلود و خرید کتاب عزم و اقبال ترجمه عنایت‌اله مومنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عزم و اقبال

کتاب عزم و اقبال نوشته پائولین و آلیسیا است که با ترجمه بهزاد شوقی و دیگران منتشر شده است. این کتاب برای عرضه خردی غیرمعمول برای الهام بخشیدن به رهبران طراحی شده است تا شما را به فکر وادارد.

درباره کتاب عزم و اقبال

این کتاب یک گالری الهام شخصی است که خصوصاً برای رهبران مدرن طراحی شده است. نویسندگان ایده‌ها و داستان‌های نود خانم برجسته - ترکیبی از زنان و دختران مشهور و کسانی که خیلی مشهور نیستند، از گذشته تا امروز را گرد هم جمع کرده‌اند.

 شما در این فهرست، هنرمندان و ورزشکاران، مربیان و سازندگان جامعه، کارآفرینان و مهندسان، دانشمندان و پیشگامان تکنولوژی را می‌بینید. این افراد با هدفشان انرژی گرفته‌اند و با اشتیاقشان روشن شده‌اند، این افراد به کسانی که اطرافشان هستند الهام‌بخشیده‌اند تا دنیا را شیرین‌تر، سبزتر، عادلانه‌تر، بهتر، خلاقانه‌تر، هوشیارتر، مرتبط‌تر و ساده و موثرتر کنند.

 چه چیز این زنان «غیر معمول» است؟ 

شغل‌های پیشگام آنها. روش‌های زندگی غیرمنتظره‌شان، تجربیات منحصر به فردشان. بینش‌هایشان و در نهایت، تاثیرشان. ما از طریق تحقیق متوجه شدیم که کمتر از ۱۵ درصد از نقل‌قول‌هایی که هر روزه به اشتراک گذاشته می‌شود از زنان و دختران نقل می‌شود. در حقیقت، از میان ۱۹۸۰۰ نقل‌قول در یکی از برجسته‌ترین کتاب‌های منبع نقل‌قول، ۱۲ درصد آن‌ها مربوط به نویسندگان بی‌نام و فقط ۵ درصد مربوط به نویسندگان خانم بودند. 

ایده‌های زنان که مربوط به ابداع، دانش، ورزش، تکنولوژی، ماجراجویی، هنر، رهبری و غیره بودند نیز از قلم افتاده بود. نقل‌قول‌ها خرد جیبی هستند. آن‌ها با قدرت بسته‌بندی می‌شوند تا ایده‌ای را در ذهن جرقه بزنند، ارتباط ایجاد کنند یا آتشی را روشن کنند که باعث به جلو حرکت کردن تیم می‌شود.

 هدف نویسندگان  این است که مشکل تامین نقل‌قول را حل کنند. آن‌ها صداهای گمشده را به تاریخ باز می‌گردانند، ورودی‌هایی برای گروهی از داستان‌های واقعی ترتیب می‌دهند. به این صورت تضمین می‌کنند که متفکران و عاملان امروز از پیشروی کردن چشم پوشی نمی‌کنند. در عزم و اقبال، ما فراتر از خرد باستانی و آشنا می‌روند و وارد اکتشاف توصیه‌های دنیای حقیقی و تازه می‌شوند. 

این کتاب مجموعه‌ای از ایده‌های جمع‌آوری شده از لحظه‌های «آها»ی رهبران با جرات را جمع‌آوری کرده‌ است و آنها را با داستان‌های فریبنده‌ پشت آنها سِرو می‌کند تا چراها و چگونه‌ها را به شما نشان دهد. هیچ قانونی در اینجا وجود ندارد؛ بنابراین، چیزی که با شما حرف می‌زند را بیرون بکشید و وقتی دارید شیوه‌ رهبری یا مانترای خودتان را می‌سازید، آن را به جعبه ابزار خلاقانه‌ خود بیافزایید. 

خواندن کتاب عزم و اقبال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام افرادی که در زندگی به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب عزم و اقبال

علامت ...که در عنوان کتاب آمده است، عمدی است. شاید از شنیدن منشاء باستانی آن به عنوان «و» کوتاه و عجولانه که توسط کاتبان رومی‌نوشته می‌شد متعجب شوید. این علامت در نقاشی‌های دیواری و نامه‌های دست‌نویس روی پاپیروس یافت می‌شود، کسانی که روی زبان مطالعه می‌کنند باور دارند که این علامت توسط نویسندگان قرن یک که با عجله کلمه‌ی «et» به معنای «و» را می‌نوشته‌اند به وجود آمده است که اغلب دو حرف را به هم می‌چسباندند تا یک حرف درست کنند. با گذشت زمان این کاراکتر به تنهایی به جای «و» ایستاد و حتی در مقطعی تبدیل به بیست و هفتمین حرف الفبای انگلیسی شد. برای ما این شکل جالب، نمادی از ارتباط و اهمیت تلاش دو طرفه است؛ و به ما یادآوری می‌کند که تعادل، کلید عبور از مسیرهای اکتشاف نشده برای رسیدن به اهداف کوچک و بزرگ است. همانند خرد در عزم و اقبال، ما هم می‌خواهیم توضیح دهیم و بگوییم که داستانی پشت آن است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان