دانلود کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید اثر جان سي. مكسول

دانلود و خرید کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید

معرفی کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید

کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید نوشتهٔ جان سی. مکسول و ترجمهٔ محمد قراچه داغی است. ندا پوریان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی دربارهٔ آنچه افراد موفق می‌دانند و انجام می‌دهند، است.

درباره کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید

آیا می‌دانید تفاوت رؤیاپردازی با داشتن آرزوهای هدفمند چیست؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توانید به آرزوهای خود دست یابید؟ آیا ما برای آرزوکردن، نیازمند شهامت هستیم؟ کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید، آرزو و رؤیاپردازی را تعریف کرده و ۹ اصل مهم را برای تحقق آرزوهای هدفمند معرفی می‌کند. شما دربارهٔ خود چه فکر می‌کنید؟ خود را باور دارید؟ به خود اطمینان دارید؟ از اعتمادبه‌نفس برخوردارید؟ در این کتاب صوتی، راهکارهای صحیح رسیدن به این پرسش‌ها بیان شده است؛ همچنین درمورد رؤیاپردازی و ارتباط آن با موفقیت در زندگیْ مطالب جالب و آموزنده‌ای را خواهید شنید. کسانی که به رؤیاهایشان تحقق می‌بخشند، در جریان کار بارها شکست می‌خورند، اما اجازه نمی‌دهند شکست لطمه‌ای به آن‌ها بزند. زمین می‌خورند، اما دوباره از جا برمی‌خیزند.

«والت دیزینی» می‌گوید که همهٔ رؤیاهای ما می‌توانند به تحقق بپیوندند؛ به‌شرطی‌که شجاعت دنبال‌کردنشان را داشته باشیم.

شنیدن کتاب صوتی به خود جرئت رویاپردازی بدهید و سپس رویایتان را تحقق بخشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جان سی. مکسول

جان سی. مکسول در ۲۰ فوریهٔ ۱۹۴۷ در میشیگان در ایالت‌متحدهٔ آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده، مربی و کارشناس رهبری و مدیریت و سخنران حرفه‌ای آمریکایی است. ماکسول به‌مدت ۳۰ سال به‌عنوان کشیش در کلیساهای اوهایو، ایندیانا، کالیفرنیا و فلوریدا حضور داشت. او در سال ۱۹۹۵ کلیسا را ترک کرد و تمام وقت خود را به صحبت‌کردن و نوشتن اختصاص داد. کتاب‌های او در ردهٔ پرفروش‌ترین‌های دنیا قرار دارند و از میان مشهورترین آن‌ها می‌توان به «مدیریت نگرش»، «رهبری»، «صفت‌های بایستهٔ یک رهبر»، «هفده اصل کار تیمی»، «به خود جرئت رؤیاپردازی بدهید و سپس رؤیایتان را تحقق بخشید»، «قوانین طلایی کار تیمی»، «آنچه همهٔ رهبران باید بدانند»، «در اندیشهٔ تحول»، «مدیریت ارتباطات» و «پرورش کارکنان» اشاره کرد؛ او همچنین کار تأسیس مؤسسهٔ EQUIP و شرکت جان مکسول را بر عهده داشته است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۱۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۱۱۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان