دانلود کتاب صوتی گاو بنفش با صدای مصطفی طالبیان مقدم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گاو بنفش اثر ست گادین

دانلود و خرید کتاب صوتی گاو بنفش

نویسنده:ست گادین
امتیاز:
۴.۰از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گاو بنفش

خلاصهٔ کتاب صوتی گاو بنفش نوشتهٔ ست گادین و ترجمهٔ رضا اردلان است. شنیدار این کتاب را با گویندگی مصطفی طالبیان مقدم منتشر شده است. در این اثر که خلاصه‌ای از کتاب گاو بنفش است، ست گودین سعی دارد به شما بگوید که با طراحی و فروش محصولات جدید، بازار خود را گسترش دهید و رویکردهای متغیر را با تجارتتان منطبق کنید. این کار باعث تضمین بقای شرکت و البته گسترش آن در آینده خواهد شد.

درباره خلاصه کتاب صوتی گاو بنفش

در خلاصهٔ کتاب گاو بنفش به پرسش‌های زیر پاسخ داده شده است:

۱. چرا مشتریانتان بهترین بازاریاب‌های شما هستند؟

۲. چرا برج کج پیزا ۱۰۰برابر بیشتر از پانتئونْ توریست جذب می‌کند؟

۳. چرا مسخره‌شدن می‌تواند مفید باشد؟

امروزه سختی‌های زیادی برای آغاز یک کسب‌و‌کار جدید وجود دارد. زیرا در هر بخشی که بخواهید کار خود را راه‌اندازی کنید، قبلاً افرادی آن را امتحان کرده‌اند و امکان دارد دارای اسم‌و‌رسمی هم باشند. خیلی از آن‌ها رقیب نمی‌خواهند. بنابراین اگر دست خالی و با ایده‌های تکراری دست به عمل بزنید، امکان شکست در کسب‌و‌کار شما وجود دارد. البته این فکر هم درست نیست که چون قبلاً عده‌ای مشغول به کار شده‌اند، باید دست‌روی‌دست گذاشت و هیچ قدمی برنداشت. قطعاً راه‌حلی وجود دارد.

کتاب صوتی گاو بنفش به شما یاد می‌دهد که باید متفاوت عمل کنید. تفاوتی که منجر می‌شود شما در ذهن مشتری بمانید و او را تشویق کنید در میان انتخاب‌های زیاد و گوناگون بازار کالای شما را انتخاب کند. در‌واقع شما باید خلاقیت داشته باشید و چیزی به مخاطبان خود اهدا کنید که بقیه حتی به ذهنشان هم خطور نکرده است. اگر تمام محصولات و خدمات بازار شبیه به یکدیگر باشند مشتری به سراغ ارائه‌کننده‌‌های پرسابقه و معروف می‌رود و به خودش حتی زحمت بررسی کالای شما را هم نمی‌دهد. شیوه‌های قدیمی بازاریابی دیگر اهمیتی ندارند. تنها راه نجات محصولتان در این بازار شلوغ این است که تبلیغات خود را خلاقانه آغاز کنید.

ست گادین نویسندهٔ گاو بنفش، همهٔ دست‌اندرکاران ایجاد، طراحی یا فروش را تشویق می‌کند که از شیوه‌های جدید برای تبلیغات کالاهای خود استفاده کنند. با مطابقت روش‌های جایگزین در تجارتتان، شما و شرکتتان نجات خواهید یافت و یک روز دیگر فرصت نوآوری خواهید داشت. شما باید یگانه باشید، شما باید گاو بنفش باشید. او همچنین معتقد است که با‌توجه‌به اهمیت و روش‌های متمایزسازی برند، برای دستیابی موفقیت در یک کسب‌‌و‌‌کار، تبلیغات کافی نیست؛ بلکه شما باید یک تفاوت جدی با بقیه رقیبانتان داشته باشید.

اگر به دشتی پر از گاو نگاه کنید، چه می‌بینید؟ احتمالاً منظره‌‌ای که تماماً با رنگ‌های سیاه و سفید احاطه شده است. اگر خوش‌شانس باشید، چند لکه‌‍‌ٔ قهوه‌ای هم در میان آن دشت خواهید دید، اما احتمالاً هیچ‌یک از آن گاو‌های سیاه‌ و‌ سفید یا قهوه‌ای چندان نظر شما را جلب نخواهد کرد. حال تصور کنید که یک گاو بنفش را در این دشت ببینید؛ قطعاً نظرتان به آن گاو جلب خواهد شد؛ چراکه گاوِ بنفش موضوعی متفاوت و خاص است! در این مثال، یک درسِ مهم برای همهٔ شرکت‌ها وجود دارد؛ اگر محصول شما مثل آن گاو‌های سیاه و سفید یا قهوه‌ای باشد، نمی‌توانید انتظار دیده‌شدن آن را توسط مشتری داشته باشید؛ بنابراین لازم است یک محصولِ استثنایی خلق کنید؛ یک گاو بنفش!

خلاصه کتاب صوتی گاو بنفش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره ست گادین

ست گادین نویسندهٔ ۱۸ کتاب پرفروش بین‌المللی است. آثار او به بیش از ۳۵ زبان مختلف ترجمه شده است. او شیوهٔ تفکر مردم دربارهٔ بازاریابی و کارکردن را تغییر داده است. سِت گادین در کنار نوشتن و سخنرانی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «squidoo.com» نیز هست. وبلاگ او نیز در زمرهٔ محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی جهان است. گادین پیش از نویسندگی و وبلاگ‌نویسی، معاون بازاریابی مستقیم یاهو بود. کتاب‌های «گاو بنفش» و «به جعبه دست بزن» اثر اوست.

بخشی از خلاصه کتاب صوتی گاو بنفش

«"در دنیای امروز نباید از ریسک اجتناب کرد، چرا که ریسک کردن استراتژی مطمئن‌تری نسبت به عدم ریسک است"

امروزه با محصولات و خدمات خارق‌العاده زیادی مواجه هستیم و می‌دانیم که برای دستیابی به آن‌ها راه‌های بالقوه فراوانی نیز وجود دارد. با این حال اکثر شرکت‌ها از ایده‌های عجیب و بکر برای دستیابی به موارد خاص و خارق‌العاده پرهیز می‌کنند، زیرا از امتحان کردن روش‌های جدید واهمه دارند.

این نکته را در نظر بگیرید که برای موفق شدن می‌بایست بر این ترس غلبه کنید، چون در بازار مدرن جایی برای محصولات معمولی و کسالت‌آور وجود ندارد. در چنین بازار شلوغی به چشم نیامدن معادل وجود نداشتن است.

خودروی بیوک را در نظر بگیرید. بیوک همیشه یک خودروی کسالت‌آور بوده و سازنده‌اش در طراحی‌های آن هیچ‌گاه ریسکی متحمل نمی‌شود؛ در نتیجه هیچ وقت فروش خوبی هم نداشته است.

به عنوان مثال دیگری برای درک اهمیت متمایز بودن در هر زمینه‌ای اندرو وِیل را در نظر بگیرید. او دانشجوی دانشگاه پزشکی هاروارد بود؛ در این دانشگاه اکثر دانشجویان سودای تبدیل شدن به بهترین پزشک را در سر داشتند؛ اما ویل راهی متفاوت با اطرافیانش را برگزید.

او با ترکیب پزشکی مرسوم و پزشکی جایگزین (یعنی حوزه‌ای که شامل روش‌های درمانی اثبات نشده است و اغلب به رسمیت شناخته نمی‌شود)، نظام پزشکی را به چالش کشید؛ اما این انتخاب جسورانه جواب داد. او تاکنون به صدها هزار بیمار کمک کرده است؛ چه از طریق درمان مستقیم و چه از طریق سخنرانی‌ها و یا متونی که نوشته است.

علت این امر آن است که رهبران بازار، موفقیت خود را اغلب با ریسک کردن و خلق چیزهای خارق‌العاده به دست می‌آورند.»

نظرات کاربران

arezoo erfanifard
۱۴۰۲/۰۸/۰۸

از نظر من خلاصه کتاب بسیار مناسب تهیه شده بود بطوری که در حالی که نکته‌ای ناگفته باقی نماند، در زمان کمی هم اهم مطالب پوشش داده شد. صدای گوینده جذاب بود و با فراز و فرودهای به موقع باعث

- بیشتر

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان