دانلود کتاب صوتی شفای زندگی با صدای مارال نوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شفای زندگی اثر لوئیز ال. هی

دانلود و خرید کتاب صوتی شفای زندگی

نویسنده:لوئیز ال. هی
گوینده:مارال نوحی
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۳.۵از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شفای زندگی

کتاب صوتی شفای زندگی نوشتهٔ لوئیز ال. هی و ترجمهٔ نجمه حاجی است. مارال نوحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی درمورد این گزاره توضیح داده: اگر روی ذهنمان کار کنیم، تقریباً همه‌چیز قابل‌درمان است.

درباره کتاب صوتی شفای زندگی

کتاب صوتی شفای زندگی اولین‌بار در سال ۱۹۸۴ منتشر شد. گفته شده است که نکتهٔ کلیدی این کتاب این است که چون ذهن و بدن به هم متصل هستند، بیماری‌های بدن به‌گونه‌ای از جنبه‌های عاطفی و معنوی ذهن و عقاید و فرایندهای فکری آن ناشی می‌شوند؛ درحالی‌که پزشکیِ مدرن تلاش می کند تا علائم بیماری را بااستفاده‌از ابزارهای مختلفی همچون شیمی‌درمانی و سایر داروها و جراحی‌های مختلف در بدن حذف کند. روش «لوئیز ال. هی»، نویسندهٔ کتاب صوتی حاضر، شناسایی و تلاش برای برطرف‌‌کردن عواملی است که او نامشان را دلایل ذهنیِ بیماری می‌گذارد. او عقیده دارد دلایل بیماری‌ها، اضطراب، الگوهای فکری ناسالم و تفکراتی ویران‌گر دربارهٔ خویشتن است و استدلال می‌کند که اساسی‌ترین روش برای به‌وجودآوردن تأثیرات مثبت در بدن، تغییر در روش‌ها و الگوهای فکری است.

کتاب صوتی شفای زندگی جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها و رمان‌های ایران، جزو فهرست کتاب‌هایی که زندگیتان را دگرگون خواهند کرد و جزو لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده است. این کتاب صوتی را می‌توان روایتی کامل و مستندی واقعی از قدرت ذهن در نظر گرفت. این کتاب صوتی افزون بر درمان و بهبود بیماری‌های گوناگون، می‌تواند در خودسازی و دگرگون‌ساختن روح و روان ما مؤثر باشد.

شنیدن کتاب صوتی شفای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره لوئیز ال. هی

لوئیز ال. هی نویسنده، سخنران انگیزشی و مؤسس «خانۀ هی» است. لوئیز هی در سال ۱۹۲۶ در لس‌آنجلسِ آمریکا به دنیا آمد. او یکی از مشهورترین نویسندگان در حوزۀ خودشناسی است. کتاب مشهور «شفای زندگی» از همین نویسنده منتشر شده است. او در موسسۀ خود همراه با نویسندگان و ناشران دیگر در حوزۀ خودشناسی، به تدریس آموزه‌های خود می‌پردازد.

بخشی از کتاب صوتی شفای زندگی

گذشته هیچ تسلطی بر من ندارد. بسیار خب! ما مسائل زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و پس از سبک و سنگین کردن‌های بسیار اکنون به چیزی رسیده‌ایم که من معتقدم مشکل واقعی است. احساس می‌کنیم آنقدر که باید خوب نیستیم و به نوعی با دوست نداشتن خود روبه‌رو هستیم. از دیدگاهی که من به زندگی می‌نگرم، اگر مشکلی وجود داشته باشد، باید واقعی باشد. پس بیایید ببینیم این اعتقاد از کجا آمده است. ما چگونه از کودکی خردسال که خود و زندگی را بی‌نقص می‌دانست به فردی تبدیل شدیم که مشکلات زیادی دارد و بیشتر و بیشتر احساس بی‌ارزش بودن و منفور بودن می‌کند؟ کسانی که از پیش خود را دوست می‌دارند، می‌توانند خود را حتی بیشتر از قبل دوست بدارند. به گل رز از زمانی که یک غنچه‌ی کوچک است فکر کن. از لحظه‌ای که همه‌ی گلبرگ‌هایش می‌شکفد تا لحظه‌ای که آخرین گلبرگش می‌افتد، همواره زیبا، بی‌نقص و در حال تغییر است. ما نیز همین‌گونه‌ایم. همیشه بی‌نقص، همیشه زیبا، و همواره در حال تغییریم. ما با فهم و آگاهی خود بهترین کار ممکن را انجام می‌دهیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۸۰۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۳۳ دقیقه

حجم

۸۰۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان