دانلود کتاب صوتی تقلا نکن و فرمانبردار باش با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تقلا نکن و فرمانبردار باش اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی تقلا نکن و فرمانبردار باش

معرفی کتاب صوتی تقلا نکن و فرمانبردار باش

کتاب صوتی تقلا نکن و فرمانبردار باش نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ سایت نگرش نیک است. نازنین آذرسا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و یک ناشر - مؤلف آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی تقلا نکن و فرمانبردار باش

کتاب صوتی تقلا نکن و فرمانبردار باش دربردارندهٔ متن یکی از سخنرانی‌های جول اوستین و کتاب مفیدی است که به ما می‌آموزد چطور در مواقع سختی‌ها صبر و ایمان داشته باشیم و با پذیرش خواسته‌های خداوند درهای رحمت بزرگ‌تری را به روی خود باز کنیم. در این کتاب صوتی جول اوستین با ذکر مثال‌هایی به ما گفته است که چطور باید در مقام تسلیم امر خدا برآییم تا بهترین‌ها نصیبمان شود.

شنیدن کتاب صوتی تقلا نکن و فرمانبردار باش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی در لیست ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۴۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان