دانلود کتاب صوتی بی‌ منطقی‌ های پیش‌ بینی پذیر با صدای بابک مینایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بی‌ منطقی‌ های پیش‌ بینی پذیر اثر دن آریلی

دانلود و خرید کتاب صوتی بی‌ منطقی‌ های پیش‌ بینی پذیر

نویسنده:دن آریلی
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی بی‌ منطقی‌ های پیش‌ بینی پذیر

کتاب صوتی بی‌ منطقی‌ های پیش‌ بینی پذیر نوشتهٔ دن آریلی و ترجمهٔ تیم ترجمه رادیو مثبت است. بابک مینایی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی دربارهٔ نیروهای پنهانی است که تصمیم‌های ما را شکل می‌دهند.

درباره کتاب صوتی بی‌ منطقی‌ های پیش‌ بینی پذیر

کتاب صوتی بی‌ منطقی‌ های پیش‌ بینی پذیر چند پرسش در ذهن ما ایجاد می‌کند: چه عواملی روی تصمیم‌گیری‌های ما تأثیر می‌گذارند؟ با تقویت چه ویژگی‌هایی می‌توانیم تصمیمات بهتری بگیریم؟ یک تصمیم خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ وقتی زمان تصمیم‌گیری فرا می‌رسد، اغلب ما فکر می‌کنیم هوشمندانه‌ترین و منطقی‌ترین گزینه‌ها را انتخاب می‌کنیم، اما آیا ما واقعاً همین‌قدر که تصور می‌کنیم منطقی هستیم؟ دن آریلی در این اثر صوتی کوشیده است به چنین پرسش‌هایی پاسخ دهد. او این فرض رایج را که ما اغلب اوقات به شیوه‌های اساساً منطقی رفتار می‌کنیم، رد می‌کند و معتقد است از نوشیدن یک فنجان قهوه تا تصمیم برای گرفتن رژیم و کاهش وزن، از خرید ماشین تا انتخاب شریک زندگی، ما همواره در حال گزافه‌پردازی هستیم؛ بااین‌حال این رفتارهای نادرست نه تصادفی هستند و نه بی‌معنی؛ آن‌ها سیستماتیک و قابل پیش‌بینی هستند. با شناخت این رفتارهای نادرست می‌توانیم فوت‌وفن یک تصمیم‌گیری ایدئال را یاد بگیریم و در بزنگاه‌های کوچک و بزرگ زندگی مسیر درست را انتخاب کنیم.

نویسنده گفته که هدفش از نگارش این اثر در نهایت این است که به ما کمک کند درمورد چگونگی تصمیم‌گیری‌های خود و اطرافیانمان تجدیدنظر کنید. این کتاب صوتی توانسته عنوان کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز را از آن خود کند.

شنیدن کتاب صوتی بی‌ منطقی‌ های پیش‌ بینی پذیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دن آریلی

دن اریلی در ۲۹ آوریل ۱۹۶۷ به دنیا آمده است. او دانشمند حوزهٔ روان‌شناسی و اقتصادِ رفتاری و اهل ایالات متحدهٔ آمریکا است؛ آریلی همچنین استاد دانشگاه دوک است. او به‌دلیل دستاوردهای فوق‌العاده‌ای که داشته از سوی دانشگاه لقبی نیز دریافت کرده است. ویدئو سخنرانی‌های دن آریلی در TED بسیار بازدید شده است. او جوایزی همچون جایزهٔ ایگ‌نوبل را نیز دریافت کرده است. «پاداش»، «نابخردی‌های پیش‌بینی‌پذیر» (یا «بی‌ منطقی‌ های پیش‌ بینی پذیر»)، «پشت پردهٔ ریاکاری»، «مصائب زندگی صادقانه» و «سزا؛ منطق پشت‌پرده‌ٔ انگیزه‌هایمان» عنوان کتاب‌های دن آریلی هستند.

بخشی از کتاب صوتی بی‌ منطقی‌ های پیش‌ بینی پذیر

کسی که اولین بار ایده‌ی برقراری روابط دوستانه با مشتری به ذهنش رسیده، کار بزرگی کرده. وفاداری از همه چیز مهم‌تره. وفاداری که باشه افزایش قیمت‌ها مشکل خاصی ایجاد نمی‌کنه و مشتری باهاش کنار می‌آد. هر رابطه‌ای بالا و پایین داره. اما ارتباط مشتری و فروشنده در کل چیز خوبیه. به نظر من عجیبه با این که شرکت‌ها میلیاردها دلار خرج تبلیغات و بازاریابی می‌کنن تا روابط دوستانه‌ای با مشتری‌ها داشته باشن، ظاهراً از ماهیت روابط اجتماعی و به‌خصوص ریسک‌های اون بی‌خبرن. نمی‌شه با مشتری لحظه‌ای مثل اعضای خونواده و دوست برخورد کرد و لحظه‌ای بعد بر اساس هنجارهای بازار. اگه دنبال برقراری روابط دوستانه با مشتری‌ها هستید، یادتون باشه تحت هر شرایطی این رابطه رو حفظ کنید. شرکت‌ها باید تعدادی هنجارهای اجتماعی هم برای کارمندهاشون داشته باشن. قبلاً این‌طور نبود. چند سال پیش بیشتر نیروی کار آمریکا بر اساس معامله‌ی بازارمحور و صنعتی و از ساعت 9 تا 5 بود. 40 ساعت رو که پر می‌کردی، آخر هفته چک حقوقت رو می‌گرفتی. چون کارگرها ساعتی حقوق می‌گرفتن. معلوم بود کی کار می‌کنه و کی نه.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۰۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۳۰۴٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
تومان