دانلود کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده با صدای سپیده مالمیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده اثر اولیویا تلفورد

دانلود و خرید کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده

معرفی کتاب صوتی ذهن‌ آگاهی به زبان ساده

کتاب صوتی ذهن آگاهی به زبان ساده نوشتهٔ اولیویا تلفورد و ترجمهٔ فرناز ولی زاده با صدای سپیده مالمیر منتشر شده است. این کتاب راهنمای علمی برای زندگی در لحظه حال است.

درباره کتاب صوتی ذهن آگاهی به زبان ساده

به گفتهٔ مجلهٔ «Mindful»، ذهن‌آگاهی را می‌توان به‌صورت زیر تعریف کرد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین توانایی انسان که همانا زندگی‌کردن در لحظهٔ حال است؛ آگاه‌بودن از اینکه اکنون کجا و در حال انجام چه‌کاری هستیم و عدم واکنش و اثرپذیری بیش ‌از حد از حوادث اطرافمان.

می‌توان ذهن‌آگاهی را در مقابل عدم ذهن‌آگاهی قرار داد. زمانی که ما با حالت عدم ذهن‌آگاهی رفتار می‌کنیم، درواقع در آن مکان حضور نداریم و آن لحظه را تجربه نمی‌کنیم. به‌عنوان‌مثال، آیا زمانی که در حال غذا خوردن هستید، حواستان به تلفن، افکارتان یا منظره‌ٔ بیرونِ پنجره پرت می‌شود؟ بعد از چند دقیقه بشقاب خود را می‌بینید و متوجه می‌شوید که غذایتان تمام شده است؟ خیلی از ما این کار را می‌کنیم. فقط به این فکر کنید که یک فرد چند وعده غذایی می‌خورد بدون اینکه حتی مزه آن‌ها را بچشد! غذا خوردنِ این‌چنینی رضایت‌بخش نیست و حتی می‌تواند باعث افزایش وزن شما شود. در کتاب صوتی ذهن آگاهی به زبان ساده تمرین‌های ساده‌ای را می‌آموزید که به شما کمک می‌کنند در هر سطحی، چه از نظر جسمی، روانی و یا معنوی، احساس بهتری داشته باشید. در پایان کتاب، جهان و خودتان را به شیوه‌ای کاملاً جدید خواهید دید، آینده کمتر ترسناک خواهد بود و گذشته دیگر برای شما دردناک نخواهد بود. علاوه‌براین، بخشیدن خود و دیگران، مهربان‌بودن با خود و یافتن آرامش درونی برای شما آسان‌تر خواهد بود.

ذهن‌آگاهی یک روش زندگی است و به شما این امکان را می‌دهد که با خود واقعی‌تان دوست شوید، همان خود واقعی که سال‌هاست تحت شرایط اجتماعی و عادت‌های ناسالم پنهان شده است. وقتی خود فعلی‌تان را بپذیرید، می‌توانید زندگی‌تان را در مسیر جدیدی قرار دهید. این ایده در ظاهر یک پارادوکس به نظر می‌رسد، اما زمانی که این کتاب را تمام کنید، آن را کاملاً منطقی خواهید یافت.

شنیدن کتاب صوتی ذهن آگاهی به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که با ذهن‌آگاهی می‌خواهند به آرامش برسند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اولیویا تلفورد

اولیویا تلفورد نویسنده‌ای است که در حوزه‌های مختلف روان‌شناسی آثاری را منتشر کرده است. او به‌عنوان یک نویسنده مینیمالیست به قدردانی از چیزهای ساده در زندگی معتقد است.

تمرکز او همیشه بر روابط خوب و مراقبت از روان در مکان‌هایی بوده است که قادر به پیداکردن شادی واقعی در آن‌ها هستید. او از سال ۲۰۰۳ با کتاب‌ها و مقالاتش به کاهش تنش و استرس دیگران کمک می‌کند تا بتوانند به آرامش خاطر و آزادی بیشتری دست یابند. او علاقهٔ زیادی به گسترش دانش خود دارد و اطلاعاتی را در اختیار خوانندگان خود قرار می‌دهد که قطعاً به بهبود زندگی آن‌ها کمک خواهد کرد.

اولیویا در شهر وایله در دانمارک متولد شده است؛ اما در حال حاضر در شهر ویکتوریا در کانادا زندگی می‌کند.

کتاب «هنر زندگی مینیمالیستی» و «درمان شناختی رفتاری به زبان ساده» از اولیویا تلفورد توسط انتشارات اندیشه آگاه ترجمه و منتشر شده است.

بخشی از کتاب ذهن آگاهی به زبان ساده

«تفاوت بین ذهن‌آگاهی و مدیتیشن

«ذهن‌آگاهی» و «مدیتیشن» اغلب به‌جای یکدیگر استفاده می‌شوند، اما تفاوت این دو چیست؟

مدیتیشن معمولاً تمرینی است که نیاز به جا و مکان خاصی دارد و به‌صورت نشسته انجام می‌شود. انواع مختلفی دارد، از جمله مدیتیشن مبتنی بر مانترا، مدیتیشن همراه با فردی هدایتگر و مدیتیشن عشق و مهربانی (متا مدیتیشن). در فصل‌های بعدی نگاهی دقیق‌تر به این شیوه‌ها خواهیم داشت.

شما باید برای یک جلسه مدیتیشن وقت بگذارید. مدیتیشن‌گرها معمولاً یک جلسه را با هدفی مانند ارسال عشق به شخص دیگری شروع می‌کنند. این کار معمولاً با تمرین‌های تنفسی شروع می‌شود که روی دم و بازدم تمرکز می‌کنند.

سپس فردی که مدیتیشن می‌کند به درون خود برمی‌گردد و روی یک ایده، کلمه یا یک شیء خارجی مانند شعله شمع تمرکز می‌کند.

ذهن‌آگاهی می‌تواند شبیه مدیتیشن باشد اما نیازی به جا و مکان خاص ندارد. شما می‌توانید در هر جایی ذهن‌آگاهی را تجربه کنید. نیازی نیست بنشینید و به یک ایده یا موضوع فکر کنید. به‌طور خلاصه، لازم نیست مدیتیشن کنید تا به ذهن‌آگاهی برسید. بااین‌حال، مدیتیشن ارزش انجام دادن را دارد، زیرا تحقیقات علمی تأثیرات مثبتی که بر ذهن و بدن دارد را نشان داده‌اند.

ذهن‌آگاهی مشکلات شما را حل نمی‌کند بلکه فضایی را برای شما فراهم می‌کند تا به‌سادگی مشکلات خود را بشناسید و موقعیت کنونی خود را همان‌طور که هست بپذیرید. بودائی‌ها به شیوه‌های ذهن‌آگاهی خود، ساتی۳ می‌گویند. در این کتاب، یاد خواهید گرفت که چگونه ذهن‌آگاهی را در زندگی روزمره خود استفاده کنید.»

نظرات کاربران

Sahar
۱۴۰۱/۱۰/۲۸

مفید و سودمند بود .

فاطمه ذوالفقاری
۱۴۰۱/۱۲/۱۴

کتاب بسیار کاربردی و خوبی هست و به کارگرفتن نکاتش باعث تسلط بر ذهن و تقویت اراده و کنترل بر احساسات بد می شود

Mahsa📚
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

عالی همراه با تمرین

نادیا مومنی
۱۴۰۲/۰۸/۰۸

من دوسش داشتم

shiva
۱۴۰۲/۰۴/۰۹

کتاب، مفیدو خوب به زبان ساده بود و خیلی جامع و کامل توضیح داده

maryam mafakheri
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

کتاب بسیار خوب و کاربردی است.

آتنا
۱۴۰۲/۰۱/۲۳

واقعا مثل اسمش ساده و‌روان ، فهمش اسون ذهن و‌خسته نمیکنه ، حضور و‌ذهن اگاهی و‌از همه جهات بررسی میکنه .

طلوع خورشیدم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

یه کتاب فوق کاربردی با کلی تمرین. این کتاب کمک میکنه زندگی آسونتر بشه. تن صدای گوینده هم مطلوبه

کاربر ۵۳۸۱۲۱۱
۱۴۰۲/۱۱/۱۶

کتاب خوبیه ممنونم از طاقچه بی نهایت

hamed pouria
۱۴۰۲/۰۵/۱۳

یکی از کتابهایی که هر شخص حداقل یک بار باید خلاصه ای از اون رو مطالعه کنه

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان