دانلود کتاب صوتی قواعد استراتژی با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قواعد استراتژی اثر مایکل‌ کوسومانو

دانلود و خرید کتاب صوتی قواعد استراتژی

معرفی کتاب صوتی قواعد استراتژی

کتاب صوتی «قواعد استراتژی» نوشتهٔ مایکل‌ کوسومانو و دیویدبی یوفی با ترجمهٔ دردانه داوری و گویندگی کامبیز خلیلی و شهره روحی منتشر شده است. کتاب قواعد استراتژی حاوی ۵ آموزهٔ جاودان از بیل گیتس، اندی گرو و استیو جابز است.

درباره کتاب صوتی قواعد استراتژی

استراتژیستی موفق است که به‌جای نگاه به گذشته نگاه به آینده دارند و از گذشته‌ها تنها می‌آموزد. این موضوعی است که بخش مهمی از موفقیت بیل گیتس، اندی گرو، و استیو جابز را رقم زده است و باعث شده آن‌ها همواره از مشتریان و رقبای خود جلوتر باشند.

 نویسندگان کتاب قواعد استراتژی آنچه را طی سال‌ها تحقیق و آموزش در زمینهٔ استراتژی و کسب تجربه در کنار ۳ استراتژیست و مدیر موفق شرکت‌های مایکروسافت، اینتل و اپل آموخته‌اند با مخاطبان در میان گذاشته‌اند. 

کتاب از مقدمه‌ای با عنوان «تبدیل شدن به یک استراتژیست ماهر»، ۵ فصل و یک بخش نتیجه‌گیری با عنوان «درس‌هایی برای نسل آینده» تشکیل شده است. عنوان فصل‌های عبارت‌اند از:

«نگاه‌تان به آینده و استدلال‌تان بر مبنای آموخته‌های قبلی باشد»، «شرط بزرگ ببندید، اما روی شرکت شرط‌بندی نکنید»، «هم‌زمان پلتفرم و اکوسیستم ایجاد کنید – نه فقط محصول»، «از نقطه اتکا و قدرت خود هم‌زمان بهره ببرید هم جودو و هم سومو بازی کنید»، «سازمان خود را به گونه‌ای شکل دهید که خودتان رکن اصلی‌اش باشید».

کتاب صوتی قواعد استراتژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی و مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

Reza Dorali
۱۴۰۱/۱۰/۲۲

کتاب بیشتر در رابطه با تصمیم های سه شرکت اپل ، مایکروسافت و اینتل هست. در واقع خیلی نمیشه بهش بگی کتاب قواعد استراتژی بلکه بیشتر داره اینکه بیل گیتس ،استیو جابز و اندی گرو چطوری تصمیم گیری میکردن صحبت

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۶۰۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۶۰۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۳,۵۰۰
تومان