دانلود کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند با صدای سپیده سلیمیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند اثر رابرت کیوساکی

دانلود و خرید کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند

معرفی کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند

کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند نوشتهٔ رابرت کیوساکی و امی کیوساکی و ترجمهٔ ثریا شریفی است. سپیده سلیمیان و امیر فرحان نیا گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی بهترین راه‌های غلبه بر موانع و رسیدن به یک زندگی پربار و ارزشمند را شرح داده است.

درباره کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند

نویسندگان کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند، رابرت کیوساکی و امی کیوساکی، خواهر و برادری هستند که هر کدام راهی متفاوت در زندگی پیش گرفتند، اما اکنون در پایان مسیر به‌عنوان اشخاصی غنی و موفق هم‌تراز هم هستند. این کتاب صوتی داستان‌ واقعی و الهام‌بخش زندگی این خواهر و برادر است که ماجرای زندگی خود را روایت می‌کنند و اعتقاد شما را به ارزش هدف‌گذاری، اهمیت عمل و توانایی غلبه بر موانع افزایش می‌دهند. این کتاب صوتی ماجرای خانوادهٔ کیوساکی را از سال ۱۹۶۲، آن هم درست زمانی که ایالات متحده بمب اتم را به‌سراغ مردم بی‌گناه ژاپن فرستاد، آغاز می‌‌کند. از همان روزهای سخت امی و رابرت که از یک پدر و مادر متولد شده بودند در مسیرهایی کاملاً متفاوت به‌دنبال پول، خدا و سعادت رفتند. درنهایت رابرت یک کارآفرین، نویسنده و معلم مشهور در سطح جهانی در زمینهٔ امور مالی شد و امی راه دیگری را برگزید و امروزه به‌عنوان یک راهبه، نویسنده و معلم بودایی فرد بسیار مطرحی شده است. این کتاب صوتی با راهنمایی‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهد، به شما یاری می‌رساند بتوانید ثروت مادی و معنوی را در زندگی خود پیدا کنید و بر اساس باورهای‌تان آیندهٔ خود را بسازید و جلو بروید.

شنیدن کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی از یک خانواده دورگهٔ ژاپنی - آمریکایی و در هاوایی به دنیا آمد. او پس از پایان دورهٔ دبیرستان، در نیویورک به ادامه تحصیل پرداخت و پس از به پایان‌رساندن دانشگاه، به نیروی تفنگ‌داران دریایی آمریکا پیوست. او به‌عنوان افسر و خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی در جنگ ویتنام حضور داشته است. رابرت کیوساکی پس از بازگشت از ویتنام در سال ۱۹۷۷ شرکتی را تأسیس کرد و به تولید کیف پول مردانه از نایلون و ولکرو پرداخت. رابرت در ادامهٔ زندگی حرفه‌ای خود، مؤسسه‌ای به نام مؤسسهٔ بین‌المللی آموزش تأسیس کرد و به آموزش تجارت و سرمایه‌گذاری در ۷ کشور جهان پرداخت. این تاجر موفق در ۴۷سالگی به سرمایه‌گذاری روی آورد و در این حوزه هم بسیار موفق عمل کرد. کیوساکی کلاس‌هایی برگزار می‌کند و در آن‌ها از سرمایه‌گذاری با بالاترین بهره و کمترین ریسک و همچنین نحوهٔ بیدارشدن نبوغ مالی در افراد می‌گوید.

بخش‌هایی از کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند

در دوران کودکی همیشه باور داشتم که محبوب والدینمان هستیم. پس از جنگ جهانی دوم، والدین من و مردم، جان تازه‌ای ‌گرفتند. مردم امیدهای فراوان داشتند؛ گویی جنگ و خشم و نفرت از آن، بدی‌ها را از دنیا پاک کرده بود و مردم می‌توانستند به زندگی خانوادگی و کسب‌و‌کار خود سروسامان بدهند.

والدین جوان و باهوش ما رابطه‌ی بسیار خوبی با هم داشتند و مشتاق بودند هر چه زودتر تشکیل خانواده بدهند. رابرت، جان، بِت و من درمیان این امید و اراده به دنیا آمدیم. به دنیا آمدن ما شور و شوق و لذتی به‌همراه داشت که تولد هر کودکی برای خانواده‌اش به ارمغان می‌آورد. تولد رابرت که اولین نبیره، اولین نوه و اولین پسر خانواده‌ی پدری بود، ازنظر پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خانواده مناسبت مهمی برای جشن گرفتن بود.

من یک‌سال بعد به دنیا آمدم. جان، یک‌سال پس از من و بت، دوسال بعد به دنیا آمد. زندگی‌مان پرجنب‌وجوش شد. سال‌های آغازین زندگی مشترک پدر و مادرم به‌دلیل بیماری، درآمد اندک و مشغله‌ی زیاد، پرتنش و دشوار بود.

زندگی خانوادگی‌ای که با امیدها و آرزوهای فراوان شروع شده بود، حال در بوته‌ی آزمایش قرار گرفته بود. چالش‌های هولناک زندگی چنان رویاهایمان را در هم کوبیده بودند که گیج و حیران بودیم.

فهرست کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند

پیشگفتار

تقابل میان ۲ دیدگاه

مقدمه: رابرت/ در جست‌وجوی عشق و ثروت

مقدمه: اِمی/ جسم سالم، روان سالم

۱- زاده‌ٔ تاریخ

۲- جنگ و صلح

۳- پاسخ‌های جدید به پرسش‌های گذشته

۴- بهشت روی زمین

۵- تغییر مسیر

۶- وعده‌های عمل‌نشده

۷- رؤیاهایی برای آینده

۸- توشه‌ای برای سفر

۹- دل به دریا زدن

۱۰- رستگاری و زندگی سرشار از معنا

۱۱- بهشت، جهنم و خوشبختی

۱۲- مرگ و زندگی

۱۳- یافتن خانوادهٔ معنوی

گفتار پایانی/ امی: نتایج اعمال

گفتار پایانی/ رابرت: پایان‌دادن به حرص و آز

بخش آخر/ تحولی در زندگی: ماجرایی واقعی

آرزوی ما برای شما

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۶۱۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۹ دقیقه

حجم

۶۱۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۸,۹۲۰
تومان