دانلود کتاب صوتی خالکوب آشویتس با صدای مریم پاک‌ذات + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خالکوب آشویتس اثر هدر موریس

دانلود و خرید کتاب صوتی خالکوب آشویتس

نویسنده:هدر موریس
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۲.۷از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خالکوب آشویتس

کتاب صوتی خالکوب آشویتس نوشتهٔ هدر موریس است که با ترجمهٔ فرشته شایان و صدای مریم پاک ذات و مهدی صفری در انتشارات آوانامه منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی خالکوب آشویتس

ملاقات نویسنده و لالی سوکولوف و بررسی‌های نویسنده از جزئیات حادثهٔ هولوکاست باعث به‌وجودآمدن این کتاب شد. هدر موریس برای نوشتن این کتاب ۳ سال هر هفته ۲ یا ۳ بار به دیدن «لالی» می‌رفت.

کتاب صوتی خالکوب آشویتس داستان واقعی روایت دردناکی در دوران جنگ جهانی دوم است. این کتاب داستان زندگی لالی سوکولوف، یکی از هزاران کارمند اجباری در اردوگاه آشویتس در اوج جنگ جهانی دوم است. لالی به چند زبان مسلط بود. وظیفهٔ خالکوبی شماره بر ساعد تازه‌واردان به اردوگاه به او سپرده شد.

این داستان روایت کسی است که به دستور حزب نازی مجبور می‌شود در اردوگاه کار اجباری خدمت کند. لالی شاهد انتخاب‌های هولناکی در این اردوگاه است. افراد جوان به کار اجباری فرستاده می‌شوند و بقیه راهی اتاق گاز و کوره‌های آدم‌سوزی می‌شوند. لالی طی دو سال و نیم اسارت در آشویتس شاهد هولناک‌ترین قساوت‌ها و وحشیگری‌های بشر و همچنین شجاعت و شفقت مردمی است که هر لحظه امکان دارد با مرگ روبه‌رو شوند. در همین اردوگاه است که لالی با دختری به نام گیتا آشنا و در نخستین نگاه عاشقش می‌شود.

شنیدن کتاب صوتی خالکوب آشویتس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های واقعی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب صوتی خالکوب آشویتس

«لالی سعی می‌کرد سرش را بلند نکند. دستش را دراز می‌کند تا تکه کاغذی را که به او داده می‌شود بگیرد.باید آن پنج شماره را روی ساعد دست دختری که کاغذ را در دست دارد، خالکوبی کند. شمارهٔ دیگری هم آنجاست اما کمرنگ شده. سوزن را در ساعد چپ دخترک فرو می‌برد و یک ۳ روی آن حک می‌کند و تلاش می‌کند این کار را با ملایمت انجام دهد. خون بیرون می‌زند، اما سوزن به قدر کافی فرو نرفته و لالی مجبور است دوباره آن عدد را خالکوبی کند»

نظرات کاربران

کاربر ۴۱۶۴۸۲۴
۱۴۰۲/۰۱/۱۹

احساس جالبی بهم دست داد و همراه با شخصیت اصلی داستان رو زندگی کردم

فاطمه جم
۱۴۰۲/۰۱/۱۷

من نسخه چاپیشو خوندم وخوشم اومد

sara
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

چون خودم به موضوع جنگ جهانی و اردوگاه های کار اجباری علاقه دارم وقتی تعریف های کتاب رو خوندم و تعریف نویسنده که داستان ،خاطرات حقیقی یک نفر هستش ،شک نکردم برای خوندنش.اما داستان در مورد یک یهودی در یک

- بیشتر
کتابخوان تنها
۱۴۰۲/۰۳/۱۴

عالی بود.افرین به همه تهیه کنندگانش. واقعا معرکه ست و نشان دهنده اوج توانایی انسان در تحمل مصائب و قدرت عشق و امید. حیف که منگله هرگز محاکمه نشد و در افریقای جنوبی بعد از فرار در ارامش زندگی کرد و به

- بیشتر
سورن
۱۴۰۲/۰۱/۱۲

حتما بخوانید

نازیلا
۱۴۰۲/۱۱/۱۵

‌بیشتر از تمامِ آن چیزی که به عنوانِ نسل کشی،فاشیسم و جنایاتِ نازی ها سالها رویِ پرده سینما و بینِ سطورِ کتاب های قطور به خوردِ ما داده شده بود،درست جلویِ چشممان و توسطِ ⁧ #إسرائیل⁩ در حالِ شدن است!

زمان

۹ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۰۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۰۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان