دانلود کتاب صوتی تیر سیاه با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تیر سیاه اثر رابرت‌لوئیس استیونسون

دانلود و خرید کتاب صوتی تیر سیاه

گردآورنده:کلاید نهرنز
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تیر سیاه

کتاب صوتی تیر سیاه نوشتهٔ رابرت لوئیس استیونسون است و کلاید نهرنز آن را خلاصه کرده است. این کتاب با ترجمهٔ فاطمه عبدی زاده و صدای سحر بیرانوند در انتشارات نوژین منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی تیر سیاه

کتاب صوتی تیر سیاه داستان پسر جوانی به اسم ریچارد است که مدت‌ها قبل پدرش را از دست داده است. او که از سیاست شوالیه‌ها و سرداران اطلاعات دقیقی ندارد، وارد ارتش سر دانیل می‌شود. سر دانیل بعد از مرگ پدر ریچارد، سرپرستی او را قبول کرده است. ریچارد در زمان خدمت در ارتش متوجه رازهای شوم و هولناکی می‌شود. 

شنیدن کتاب صوتی تیر سیاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات جهان که فرصت مطالعهٔ کتاب کامل «تیر سیاه» را ندارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره رابرت لوئیس استیونسون

رابرت لوئیس استیونسون در سال ۱۸۵۰ به دنیا آمد. او رمان‌نویس، مقاله‌نویس و شاعر اسکاتلندی است که وقتی ۱۶ سال داشت، نخستین مقاله‌اش را در مجلهٔ دانشگاه ادینبورو منتشر کرد. چندی بعد به بیماری سل مبتلا شد که تا آخر عمر از این بیماری رنج می‌برد؛ به همین دلیل هم بیش‌تر وقت‌ها برای اینکه سلامتی‌اش را بازیابد در سفر بود و در طول عمرش به بلژیک، فرانسه، آمریکا و چند کشور دیگر سفر کرد. با انتشار رمان «جزیرهٔ گنج» در سال ۱۸۸۳ آوازه و شهرت این نویسنده همه‌جا پیچید. ۳ سال بعد هم رمان «دکتر جکیل و آقای هاید» و چند رمان دیگر را منتشر کرد و نام خود را به‌عنوان رمان‌نویسی برجسته به ثبت رساند.

رابرت‌لوئیس استیونسون در سال ۱۸۹۴ درگذشت.

بخشی از کتاب صوتی تیر سیاه 

«آن‌ها به درون جنگل فرار می‌کنند و در کمال تعجب می‌بینند که نیروهای لنکستر تحت فرماندهی ریزینگهام با وحشت در حال عقب‌نشینی از دست نیروهای یورک هستند. آن‌ها شب را در جنگل می‌گذرانند و صبح روز بعد با صدای زنگوله‌ای از خواب بیدار می‌شوند و وحشت‌زده می‌فهمند صدا متعلق به یک جذامی نابینا است که از همان نزدیکی می‌گذرد. اما معلوم شد او سر دنیل است که برای فرار از میدان جنگ تغییر قیافه داده‌است.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۶ دقیقه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان