دانلود کتاب صوتی سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت اول) با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم  (قسمت اول) اثر جورج آر.آر. مارتین

دانلود و خرید کتاب صوتی سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت اول)

معرفی کتاب صوتی سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت اول)

«سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت اول)» نوشتهٔ جورج آر.آر. مارتین با ترجمهٔ حامد میرا و سحر شمالی مقدم و گویندگی مهیار ستاری است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است.

درباره سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت اول)

شوالیه‌‌ای از سرزمین هفت اقلیم از ۳ فصل تشکیل شده است که هرکدام از این فصول یکی از قسمت‌های این سریال صوتی را تشکیل می‌دهند. اتفاقات این کتاب حدود صدسال پیش از وقایع «بازی تاج و تخت» رخ داده است و درواقع تبار قوم تارگرین را تصویر می‌کند. شخصیت‌های اصلی این مجموعه‌، دانک و اگ، یک شوالیه و یک شاهزاده‌اند. دانک و اگ دو رفیق از دو نسل مختلف هستند که به‌طور ناآشنا با هم متحد می‌شوند و هفت پادشاهی را زیر پا می‌گذارند تا اسمشان در تاریخ جاودانه شود.

قسمت اول سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم، شوالیه‌ٔ بوته‌نشین نام دارد. در این قسمت دانک با دارایی اندکی که از مرگ شوالیه‌ٔ پیری برایش باقی‌مانده، تلاش می‌کند در مسابقات نیزه‌بازی اشفورد پیروز شود. دانک شمشیربازی و پرتاب نیزه را از همان شوالیهٔ پیر یاد گرفته است و اگر در این مسابقه پیروز شود لقب یکی از پهلوانان میدان را از آن خود می‌کند.

سریال صوتی شوالیه‌ ای از سرزمین هفت اقلیم (قسمت اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی پیشنهاد می‌شود.

درباره جورج آر.آر. مارتین

جورج ریموند ریچارد مارتین در ۲۰ سپتامبر ۱۹۴۸ در بایون در ایالت نیوجرسی آمریکا متولد شد. خانوادهٔ او در یک مجتمع مسکونی فدرال در نزدیکی لنگرگاه‌های شهر زندگی می‌کردند. جورج در همان منطقه به دبیرستان رفت با اینکه علاقه‌ای به تحصیل نداشت اما علاقه‌اش به سبک داستانی «ابرقهرمانی» در همان دوران شکل گرفت.

او در جوانی، عاشق کمیک‌های ابرقهرمانی عصر نقره‌ای دههٔ ۶۰ بود و همهٔ آن‌ها را جمع می‌کرد. در شمارهٔ ۲۰ کمیک «چهار شگفت‌انگیز» یک نامه منتشر شد که آن را جورج دانش‌آموز برای سردبیر نوشته بود. او در مصاحبه‌هایش گفته یکی از دلایلی که به سمت نویسندگی رفت توجهی است که به آن نامه شده است. در سال ۱۹۶۵، مارتین نوجوان برای داستان ابرقهرمانی‌اش به نام «مرد قدرتمند در برابر حصار آبی» برندهٔ جایزه آلی شد.

در سال ۱۹۷۰، مارتین در رشتهٔ خبرنگاری از یکی از دانشگاه‌های ایالت ایلینوی مدرک کارشناسی گرفت. یک سال بعد هم مدرک کارشناسی ارشد از همان دانشگاه گرفت.

مارتین نوشتن داستان‌های کوتاه علمی - تخیلی را از اوایل دههٔ ۱۹۷۰ آغاز کرد. اولین داستانش با نام «با صبحگاه، مه می‌آید» نامزد ۲ جایزهٔ هوگو و نبیولا شد و در سال ۱۹۷۳ در مجلهٔ آنالوگ منتشر شد.

در دههٔ ۱۹۸۰، مارتین نوشتن برای تلویزیون را شروع کرد و همچنین به ویراستاری کتاب پرداخت.

در سال ۱۹۹۱ مارتین به رمان‌نویسی بازگشت و کاری را شروع کرد که در نهایت به مجموعهٔ فانتزی مشهور «ترانه یخ و آتش» تبدیل شد.

او گفته است کتاب ترانه یخ و آتش حداقل هفت کتاب خواهد بود. اولین کتاب این مجموعه، «بازی تاج‌وتخت» در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. در نوامبر ۲۰۰۵، چهارمین کتاب مجموعه به نام «ضیافتی برای کلاغ‌ها» در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های «نیویورک‌تایمز» و «وال‌استریت ژورنال» قرار گرفت.

در زمانی که کتاب پنجم مجموعهٔ ترانه یخ و آتش، «رقصی با اژدهایان» مراحل پایانی انتشار را طی می‌کرد، مارتین به‌شدت درگیر ساخت یک سریال تلویزیونی شد که از مجموعه کتابش اقتباس شده بود. نام سریال را به خاطر نام کتاب اول مجموعه «بازی تاج و تخت» گذاشتند.

مارتین در انتخاب تیم تهیه‌کنندگی و نوشتن دیالوگ‌ها شرکت داشت و نامش در فهرست تهیه‌کنندگان اجرایی سریال است.

از کتاب‌های مارتین می‌توان به مرگ نور (۱۹۷۷)، رؤیای تب‌آلود (۱۹۸۲)، آتش و خون (۲۰۱۸)، مجموعهٔ ترانه یخ و آتش: بازی تاج‌وتخت، نبرد پادشاهان، طوفان شمشیرها، ضیافتی برای کلاغ‌ها، رقصی با اژدهایان، بادهای زمستان، رؤیای بهار اشاره کرد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۲۴۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۲۴۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان