دانلود کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم با صدای نوید پدرام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم اثر نیک سالوپو

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم

معرفی کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم

کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم نوشتهٔ نیک سالوپو و ترجمهٔ مسیح رحیمی نژاد و نگین یزدانی مطلق و با صدای نوید پدرام است و انتشارات ترانه پدرام آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی راهنمای گام‌به‌گام غلبه بر خودسرزنشگری، رهاشدن از خودبیزاری و رشددادن مهرورزی نسبت به خود است.

درباره کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم

احساس نیاز به یادگیری راه‌های عشق ورزیدن به خودتان‌‌، یک حس کاملاً طبیعی است. وقتی دانش دوست داشتن خودمان را نداشته باشیم‌‌، ناخوشی‌های ذهنی گسترش می‌یابند. هیچ‌کس نمی‌خواهد عمداً خودش را دوست نداشته باشد. همۀ ما سعی داریم بهترین نسخۀ خودمان باشیم. اما متأسفانه بهترین نسخه از ما چیزی نیست که اکنون شاهد آن هستیم. گاهی ذاتاً خود را نمی‌پذیریم و این مسئله باعث ایجاد حس افسردگی‌‌، ترس‌‌، اضطراب‌، عصبانیت و ناامیدی در درون ما می‌شود.

نیک سالوپو قصد دارد در کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم تجربۀ شخصی خودش را دربارۀ روندِ تبدیل‌شدن از کسی که خودش را پس می‌زند، به کسی که عاشق خودش است با شما در میان بگذارد. جزئیات تمامی مراحل را به همان ترتیبی که خودش پیش رفته خواهید خواند. باید بدانید برای دست‌یافتن به این اصول‌‌، پول و زمان زیادی صرف شده است. پولی که می‌توانسته با آن خانه بخرد را صرف سفر به سرتاسر آمریکا و شرکت در کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌های هفتگی کرده‌ است تا بتواند این کتاب را بنویسد.

شنیدن کتاب صوتی عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند راز عشق‌ورزی به خود را بیاموزند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۰۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۲۰۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان