دانلود کتاب صوتی جادوی تجلی با صدای علی حقیقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی تجلی اثر ریو شینوهارا

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی تجلی

گوینده:علی حقیقی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جادوی تجلی

کتاب صوتی جادوی تجلی اثری از ریو شینوهارا با ترجمهٔ شاهین غفاری است و مؤسسهٔ انتشاراتی فلسفه آن را با گویندگی علی حقیقی منتشر کرده است. در این کتاب ۱۵ تکنیک پیشرفته برای جذب بهترین زندگی ممکن را می‌خوانیم. تکنیک‌هایی که در نظر اول غیرممکن می‌نمایند.

درباره کتاب صوتی جادوی تجلی

چطور می‌توان زندگی دلخواه را داشت؟ آیا زمانی که مشکلات و سختی‌ها به سمت ما هجوم می‌آورند، باید کار خود را رها کنیم؟ این‌ها سؤالاتی است که بارها از خود پرسیده‌ایم و گاه جوابی هم برای آن نیافتیم. ریو شینوهارا، در کتاب جادوی تجلی، به این پرسش‌های متداول پاسخ می‌دهد. این کتاب دربارهٔ ۱۵ تکنیک پیشرفته‌ای صحبت می‌کند که ما را د ایندر راه جذب بهترین زندگی ممکن قرار می‌دهد. اما با کتاب‌های بسیاری که دربارهٔ قانون جذب نوشته شده‌اند تفاوت دارد. این کتاب دلیل و چارهٔ این موضوع را به ما نشان می‌دهد که چرا انسان‌های زیادی به سمت قانون جذب می‌روند اما نتیجهٔ خوبی از آن دریافت نمی‌کنند.

شینوهارا معتقد است که اولین تکنیک قرارگرفتن در مسیر جذب زندگی بهتر، تکنیک تجلی‌سازی است. اگر این روش را به‌صورت درست و صحیح فرابگیریم، شاهد قدرت‌گرفتن انرژی پنهان در ضمیر ناخودآگاهمان خواهیم بود و در‌نهایت می‌توانیم شاهد نتیجهٔ شگفت‌انگیز آن باشیم. نتیجه‌ای که مانند معجزهٔ جابه‌جا کردن کوه و البته برای ما باارزش‌تر از آن است.

کتاب جادوی تجلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی جادوی تجلی

«جبرگرایی، این باور را مطرح می‌کند که رفتارهای ما معمولاً یک دلیل ریشه‌ای دارند که همیشه بیرونی است. در این رویکرد، نظریهٔ اختیارگرایی رد می‌شود؛ زیرا ارادهٔ آزاد به این معناست که رفتار انسان از درون، کنترل‌شدنی است. بنابراین، تمام رفتارهای ما قابل‌پیش‌بینی هستند و ممکن است تحت نفوذ و کنترل محیط و محرک‌های پیرامونی، قرار بگیرند. البته این‌جا واژهٔ «بیرونی» در مفهوم توانایی ذهن برای تصمیم‌گیری به کار می‌رود.

برخی رفتارها نیز تحت تأثیر فرایندهای درونی فیزیکی، مثل سلامت روان و هورمون‌ها هستند. همیشه دلایل نهفته و مرموزی برای رفتار انسان وجود دارد. ازاین‌رو، گاهی ذهن ما توانایی پس‌زدن آن‌ها و انجام‌دادن عمل سنجیده را ندارد. می‌گویند این نوع رفتارها تحت تأثیر جبرگرایی درونی هستند.

جبرگرایی بیرونی، به این معناست که رفتارهای شما تحت تأثیر عواملی خارج از بدن‌تان قرار دارند. دقت کنید که جبرگرایی چیزی به‌جز یک مدل نیست و نباید آن را یک حقیقت مسلم در نظر گرفت. درواقع، این حقیقت که روان‌شناسان نمی‌توانند علت رفتار افراد را دقیقاً پیش‌بینی کنند، باعث شکل‌گیری دو نظریهٔ «جبرگرایی سخت» و «جبرگرایی نرم» شده است.

جبرگرایی سخت، دیدگاهی است که در آن، انسان چیزی نیست جز یک دستگاه زیستی که به‌دنبال تحمیل خردمندی بر رفتار خویش است. جبرگرایی نرم، انسان را به‌عنوان دستگاه در نظر نمی‌گیرد و مقداری آزادی عمل نیز برای او قائل است. در این نظریه، «احتمال» تأثیر شرایط محیطی بر بعضی از رفتارها پذیرفته شده است؛ نه طوری که جبرگرایی سخت «قطعاً» آن را پذیرفته است.

جبرگرایی با رسوم معمول اجتماعی مثل مسئولیت‌پذیری و اخلاق‌مداری سازگاری ندارد. برای مثال، اگر کسی به جرم قتل محاکمه شود، درحالی‌که قتل را برای دفاع از خود یا در حال جنون و غیرهوشیاری انجام نداده، نمی‌شود به‌سادگی با جبرگرایی سخت و این ادعا که او انتخابی جز این نداشته است، عمل او را توجیه کرد.»

نظرات کاربران

امید اسفندیاری
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

سلام نسخه نمونه رو گوش کردم متاسفانه کیفیت ضبط صدا زیاد جالب نیست حیف این کتاب با این ضبط ضعیف

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۳۰۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۳۰۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان