دانلود کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما (خلاصه کتاب) با صدای هوتن شاطری‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما (خلاصه کتاب) اثر ژوزف مورفی

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی قدرت ذهن ناخودآگاه شما (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب صوتی قدرت ذهن نا خودآگاه شما نوشتهٔ ژوزف مورفی و ترجمهٔ حوا میرمحمدیان و با صدای هوتن شاطری‌پور است و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی یکی از مؤثرترین کتاب‌های راهنماست که دربارهٔ مدیریت مستقل مشکلات زندگی نوشته شده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی قدرت ذهن نا خودآگاه شما

چرا یکی غمگین و دیگری خوشحال است؟ چرا پول یکی از پارو بالا می‌رود و کسب‌وکارش پررونق است و دیگری بیکار و مفلوک و با فقر و بدبختی دست‌به‌گریبان؟ چرا یکی در نگرانی، ترس و درماندگی دست‌وپا می‌زند و دیگری سرشار از احساس ایمان، امید و اعتمادبه‌نفس است؟ چرا یکی در خانه‌ای زیبا و مجلل زندگی می‌کند و دیگری مثل زاغه‌نشینان، زندگی محقرانه و فلاکت‌بار دارد؟

چرا یکی مظهر موفقیت و بالندگی و دیگری نماد تمام‌عیار شکست خفت‌بار است؟ چرا یکی سخنرانی برجسته و معروف و دیگری سخنرانی پیش‌پاافتاده و بی‌طرفدار می‌شود؟ چرا یکی در کار و حرفه‌اش نابغه و بهترین است؛ اما دیگری تمام عمر جان می‌کند و خون‌دل می‌خورد و دست‌آخر نیز به جایی نمی‌رسد و هیچ دستاورد ارزشمندی عایدش نمی‌شود؟

چرا یکی از بیماری لاعلاجی نجات پیدا می‌کند و دیگری با بیماری خود به آغوش مرگ می‌رود؟ چرا بسیاری از انسان‌های پاک، مهربان، با ایمان و خداترس به‌لحاظ فکری، روحی و جسمانی از سوی عده‌ای انسان ملعون مورد آزار و شکنجه قرار می‌گیرند؟ چرا بسیاری از افراد بی‌ایمان و بی‌بندوبار پیشرفت و موفقیت را تجربه می‌کنند و از زندگی‌های آنچنانی بهره‌مند می‌شوند و در کمال صحت و سلامت نیز به سر می‌برند؟ چرا یکی ازدواجی موفق دارد و با همسرش احساس خوشبختی می‌کند و دیگری با ازدواجی ناموفق، به خاک سیاه می‌نشیند؟

آیا می‌توان در نحوهٔ کارکرد ذهن خودآگاه و ذهن ناخودآگاه پاسخی برای این پرسش‌ها یافت؟ به احتمال بسیار زیاد… بله.

در این کتاب صوتی تلاش‌ شده حقایق بنیادی مهم در مورد عملکرد ذهن به ساده‌ترین شکل ممکن تشریح شود. می‌توان به‌راحتی قوانین بنیادین زندگی روزمره و قوانین ذهنی را به زبان ساده توضیح داد. خود خواهید دید زبان به‌کاررفته در این کتاب همان زبانی است که در روزنامه‌ها، نشریه‌های ادواری رایج، دفاتر اداری، خانه یا محیط‌های کاری‌تان از آن استفاده می‌کنید.

با شنیدن این کتاب به نیروی معجزه‌گری دست خواهید یافت که شما را از گرداب سردرگمی، فلاکت، اندوه و افسردگی، ناکامی و درماندگی بیرون خواهد کشید. این نیروی شگفت‌انگیز، شما را در جایگاهی که به آن تعلق دارید و لایقش هستید قرار خواهد داد، همچنین توانایی گشودن گره‌های زندگی را در شما ایجاد می‌کند، شما را از بند محدودیت‌های جسمانی و احساسی رها می‌کند و در مسیر تضمینی و مطمئنِ دستیابی به آزادی، خوشبختی و آرامش ذهنی قرارتان می‌دهد.

نیروی معجزه‌آسای ذهن ناخودآگاه می‌تواند بیماری شما را بهبود بخشد و سلامتی و سرزندگی را به شما بازگرداند. در روند یادگیری نحوهٔ به‌کارگیری نیروهای درونی‌تان، به‌تدریج قفل و زنجیر درهای زندان ترس و اضطرار را خواهید گشود.

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی قدرت ذهن نا خودآگاه شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند پی به قدرت ذهن ببرند پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

کاربر 1436
۱۴۰۲/۰۱/۲۳

درود بر شما بسیار عالی و تأثیرگذار

Mardin fatah
۱۴۰۱/۱۱/۱۲

کتاب خلاصه،قشنگ و امید بخشی بود ان شاءالله که بشه مثل آن که کتاب گفته است بر ترسمان و افکار منفی ذهنمان خلاص شویم...

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۹ دقیقه

حجم

۵۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان