دانلود کتاب صوتی هنر آگاهانه زیستن با صدای نرگس خان آبادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی هنر آگاهانه زیستن

کتاب صوتی هنر آگاهانه زیستن نوشتهٔ ناتانیل براندن و ترجمهٔ علی خوروش و شیرین پرورش است. گویندگی این کتاب صوتی را نرگس خان آبادی انجام داده و انتشارات صوتی پرسون آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هنر آگاهانه زیستن

کتاب صوتی هنر آگاهانه زیستن (The Art Of Living Consciously) از یک سبک زندگی تازه سخن گفته است؛ سبکی که شما را از دامن روزمرگی بیرون می‌کشد و وادارتان می‌کند اندکی با تأمل بیشتر به زندگی بنگرید و نسبت به آن آگاهانه‌تر رفتار کنید. آگاهی مثل نورِ لامپی است که گاهی کم و گاهی بسیار است. ناتانیل براندن از زیستن آگاهانه‌تر یا ناآگاهانه‌تر صحبت کرده و نه از عدم وجود آگاهی. این نویسنده به شما نشان می‌دهد که اگرچه با انتخاب سبک زندگی آگاهانه هزینه‌هایی را متحمل می‌شوید، دستاوردهای این سبک زندگی بسیار بیشتر از هزینه‌های آن است. آگاهانه‌زیستن یکی از سرچشمه‌های توانمندی و آزادی است که نه‌تنها باری روی دوش ما نمی‌گذارد؛ بلکه موجب ارتقای سطح زندگیمان می‌شود. ناتانیل براندن در این کتاب صوتی بر تمام جنبه‌های زندگی آگاهانه تمرکز کرده است؛ آگاهانه عشق‌ورزیدن، آگاهانه احساس‌کردن، آگاهانه تربیت‌کردن، آگاهانه کارکردن، آگاهانه مبارزه‌کردن،‌ آگاهانه رأی‌دادن، آگاهانه قانون‌گذاری‌کردن و آگاهانه امور زندگی را به پیش‌بردن. نویسنده در این کتاب صوتی به ما می‌آموزد که آگاهانه‌زیستن یک نیاز ذاتی و طبیعی است، اما این نیاز در دوران جدیدْ ضرورتی تازه یافته است. هر اندازه سرعت تغییرات افزایش بیشتری پیدا کند، روزمرگی و زندگی به دور از هوشیاری و آگاهی خطرناک‌تر می‌شود. با او همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی هنر آگاهانه زیستن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ناتانیل براندن

ناتانیل براندن در ۹ آپریل ۱۹۳۰ به دنیا آمد و در ۳ دسامبر ۲۰۱۴ درگذشت. او روان‌درمانگر و نویسنده‌ا‎‎ی کانادایی - آمریکایی بود که شهرت بسیاری به‌دلیل کار بر روی روان‌شناسی عزت‌نفس داشت. براندن در هر ۳ مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری به تحصیل در رشتهٔ روان‌شناسی پرداخت. او در دانشگاه‌های UCLA، نیویورک و کالیفرنیا تحصیل کرد. کتاب‌های «هنر آگاهانه زیستن» و «شش ستون عزت‌نفس» از آثار اوست.

بخشی از کتاب صوتی هنر آگاهانه زیستن

«درجهٔ آگاهی‌ای که صرف دیگران می‌کنیم، اغلب به طبیعت ارتباط ما با آن‌ها برمی‌گردد. به‌عنوان مثال معمولاً در حالت عادی درجهٔ آگاهی‌ای که در ارتباط با گارسونی که شام را سر میز می‌آورد به خرج می‌دهیم، با میزان آگاهی موجود در ارتباط ما با کسی که شام را با وی صرف می‌کنیم، تفاوت دارد. درواقع ما هنگام برقراری ارتباط با گارسون فقط به اندازهٔ مورد نیاز آگاهی و توجه صرف می‌کنیم، مگر این‌که بخواهیم بیش از حد محترمانه رفتار کنیم و یا چیز خاصی در وجود گارسون توجهمان را جلب کرده باشد. بدیهی است که هرچقدر یک رابطه برای ما مهم‌تر باشد، آگاهی و توجه شدیدتری صرف آن می‌کنیم. بنابراین اگر آگاهانه عاشق کسی باشیم (برخلاف هوس‌های کورکورانه) طرف مقابل را بهتر از هرکسی درک می‌کنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۶۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۶۴۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان